..käydä ostokksilla ja haNKKII SITÄ KARWAT VEX VAHAA JKOSKA OON NIIN PERKEKLE3EN karWANEN..no lahjakortti unohtu tietyusti joten tietysti aloin juoda suruuni..
rahat menny.. ja juuaan krapulalääkettä jäillä vesitettuy mustahetrukka viini vol 15& tötötrrrrrööööööööööööööööö
pervokin piti..
17
587
Vastaukset
- sola"
..mä voin lainata tota mun epilaattoria..jos oot ottanu kunnon kokovartalo-puudutuksen, niin eihän se sitten satukaan.. ;)
- sola
pervokki kirjoitti:
..kehittämässä kokovartalopuudutustra,,
..yleens ennenkuin se onnistuu.. :/
- Pupu Söpö
jos ottaa lääkkeen ennalta.
- sola"
..mikäs sellainen lääke on?
- Pupu Söpö
sola" kirjoitti:
..mikäs sellainen lääke on?
Pervokin tapauksessa nytten mustaherukkaviini.
- myrsky-miina
elämämme A ja O välillä on L ja K
- miljunääri
...ko
Minulla kun nyt olisi joutoaikaa ja sinäkin jo lienet siinä kunossa että, ehdottaisin seuraavaa!
Minulla kun roikkuu tuossa seinällä yhdet vanhat keritsimet, tosin en ihan varma terien kunnosta ole. No ehkä vähän tylsät saattavat olla, vaan ei taida haitata!
Niin se ehdotus...Jos kipasen luonasi että, saadan karvapeitteesi ajeltua ennen iltaa, olisihan sinun mukavampi lähteä illanviettoon ihan posliinina, siis niinkuin tuolta rintaosasta! Minun on annettu ymmärtää että, popsliininen rintavarustus nuorentaa miestä ainakin kymmenellä vuodella!
Mitäs sanot, kipitänkö luoksesi keritsimieni kanssa?
:)Huomasit että, itsekkin olen jo hyvässä maistissa kun noita kirjoitusvirheitä piisaa, perskules!
Kelpaanko silti? :)- karussa
Silipa-Tuuli kirjoitti:
Huomasit että, itsekkin olen jo hyvässä maistissa kun noita kirjoitusvirheitä piisaa, perskules!
Kelpaanko silti? :)meillä naapuri hoiti, (maistissa oli) nyt makaan verta vuotavana ja minulla on tunne että en ole enää yhtenäinen, voih.
Silipa-Tuuli kirjoitti:
Huomasit että, itsekkin olen jo hyvässä maistissa kun noita kirjoitusvirheitä piisaa, perskules!
Kelpaanko silti? :)..tuuuu vaa..keritsimiesiniesi kanssa ..
pervokki kirjoitti:
..tuuuu vaa..keritsimiesiniesi kanssa ..
Ja kädetkään ei pahemmin tärise!
Joten...
Laitan haalarit, lantsarit ja myssykkäin päähän ja panen tuleen sinnepäin. Ai niin, jos nuo keritsimeni tarvitsevat teroitusta niin...Kait sulla on kivekset kunnossa että saadaan homma skulaan! :)karussa kirjoitti:
meillä naapuri hoiti, (maistissa oli) nyt makaan verta vuotavana ja minulla on tunne että en ole enää yhtenäinen, voih.
Tuollaista kertomaan, johan tuo pervokki säikähtää etten minä pienessä sievässä nyt muutamaa kal..ei kun karvaa onnistuisi hoitamaan!
Jahka joudan niin tulen sinunkin haavasi hoitamaan, ellet sitä ennen ole jo delannut. Mutta laitahan viestiä niin....Koitan joutua sinnekkin! :)Silipa-Tuuli kirjoitti:
Ja kädetkään ei pahemmin tärise!
Joten...
Laitan haalarit, lantsarit ja myssykkäin päähän ja panen tuleen sinnepäin. Ai niin, jos nuo keritsimeni tarvitsevat teroitusta niin...Kait sulla on kivekset kunnossa että saadaan homma skulaan! :)..kunnossa ovat ne ovat kuin kiiwit...
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi674222Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D863804- 433296
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192598Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!232469Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa562313- 482135
- 471828
- 361770
- 301596