pervokin piti..

..käydä ostokksilla ja haNKKII SITÄ KARWAT VEX VAHAA JKOSKA OON NIIN PERKEKLE3EN karWANEN..no lahjakortti unohtu tietyusti joten tietysti aloin juoda suruuni..
rahat menny.. ja juuaan krapulalääkettä jäillä vesitettuy mustahetrukka viini vol 15& tötötrrrrrööööööööööööööööö

17

597

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sola"

..mä voin lainata tota mun epilaattoria..jos oot ottanu kunnon kokovartalo-puudutuksen, niin eihän se sitten satukaan.. ;)

• ..kehittämässä kokovartalopuudutustra,,

• sola
        pervokki kirjoitti:

..kehittämässä kokovartalopuudutustra,,

..yleens ennenkuin se onnistuu.. :/

• Pupu Söpö

jos ottaa lääkkeen ennalta.

• sola"

..mikäs sellainen lääke on?

• Pupu Söpö
        sola" kirjoitti:

..mikäs sellainen lääke on?

Pervokin tapauksessa nytten mustaherukkaviini.

• pervokki

..se on se noidankehä..ympärimennää yhteen tullaa..

• myrsky-miina

elämämme A ja O välillä on L ja K

• miljunääri

...ko

• ..rosi elämässä.. v ja aan välissäE,L,K

• Minulla kun nyt olisi joutoaikaa ja sinäkin jo lienet siinä kunossa että, ehdottaisin seuraavaa!

Minulla kun roikkuu tuossa seinällä yhdet vanhat keritsimet, tosin en ihan varma terien kunnosta ole. No ehkä vähän tylsät saattavat olla, vaan ei taida haitata!

Niin se ehdotus...Jos kipasen luonasi että, saadan karvapeitteesi ajeltua ennen iltaa, olisihan sinun mukavampi lähteä illanviettoon ihan posliinina, siis niinkuin tuolta rintaosasta! Minun on annettu ymmärtää että, popsliininen rintavarustus nuorentaa miestä ainakin kymmenellä vuodella!

Mitäs sanot, kipitänkö luoksesi keritsimieni kanssa?

:)

• Huomasit että, itsekkin olen jo hyvässä maistissa kun noita kirjoitusvirheitä piisaa, perskules!

Kelpaanko silti? :)

• karussa
        Silipa-Tuuli kirjoitti:

Huomasit että, itsekkin olen jo hyvässä maistissa kun noita kirjoitusvirheitä piisaa, perskules!

meillä naapuri hoiti, (maistissa oli) nyt makaan verta vuotavana ja minulla on tunne että en ole enää yhtenäinen, voih.

• Silipa-Tuuli kirjoitti:

Huomasit että, itsekkin olen jo hyvässä maistissa kun noita kirjoitusvirheitä piisaa, perskules!

..tuuuu vaa..keritsimiesiniesi kanssa ..

• pervokki kirjoitti:

..tuuuu vaa..keritsimiesiniesi kanssa ..

Ja kädetkään ei pahemmin tärise!

Joten...

Laitan haalarit, lantsarit ja myssykkäin päähän ja panen tuleen sinnepäin. Ai niin, jos nuo keritsimeni tarvitsevat teroitusta niin...Kait sulla on kivekset kunnossa että saadaan homma skulaan! :)

• karussa kirjoitti:

meillä naapuri hoiti, (maistissa oli) nyt makaan verta vuotavana ja minulla on tunne että en ole enää yhtenäinen, voih.

Tuollaista kertomaan, johan tuo pervokki säikähtää etten minä pienessä sievässä nyt muutamaa kal..ei kun karvaa onnistuisi hoitamaan!

Jahka joudan niin tulen sinunkin haavasi hoitamaan, ellet sitä ennen ole jo delannut. Mutta laitahan viestiä niin....Koitan joutua sinnekkin! :)

• Silipa-Tuuli kirjoitti:

Ja kädetkään ei pahemmin tärise!

Joten...

Laitan haalarit, lantsarit ja myssykkäin päähän ja panen tuleen sinnepäin. Ai niin, jos nuo keritsimeni tarvitsevat teroitusta niin...Kait sulla on kivekset kunnossa että saadaan homma skulaan! :)

..kunnossa ovat ne ovat kuin kiiwit...

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      154
      5029
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      191
      4031
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      140
      3695
    4. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      47
      2965
    5. Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen

No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat
      Maailman menoa
      36
      2307
    6. Mitä ajattelit kun näit

kaivattusi ensimmäisen kerran? xd
      Ikävä
      144
      1956
    7. Nyt meni lopulliset lämmöt.

Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta
      Sinkut
      44
      1727
    8. Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä

Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.
      Maailman menoa
      35
      1468
    9. Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla

Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?
      Ikävä
      63
      1424
    10. Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta

Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk
      Maailman menoa
      26
      1319
    Aihe