Autorekisterikeskuksella on näköjään oikeus myydä ihmisten yhteystietoja.
kukapa heille antoi oikeuden myydä yhteystietojani esim. opikoille lähestyvästä pakollisesta näöntarkastuksesta?
Kun kaikki muut hölöpölön myyjät on saatu poissuljettua ilmoittamalla rekisteriin, että en halua mitään suoramainontaa, niin heilläkö on kuitenkin jokin erioikeus?
autorekisterikeskus
4
8513
Vastaukset
- sellaista ole
olemassakaan, ollut kai 10vuoteen. Ajoneuvohallinto keskus ne ajoneuvojen rekisteröinnit ja verotukset hoitelee. Tarvitset jotakin muutakin tarkastusta päähäsi.
- uhuhuh
Ja sie taas äikän opee suomenkielenyhdyssanoista!
- huijatuksi tullut
Olen soittannut tekstiviestejä tänään 31.3.08 jo 2 kertaa, PUHELUN HINTA a 1,50
haluaisin tietää ketä omistaa määrätyn auton.
Ja joka kerta tulee palautus että palvelu on tilapäisesti pois käytöstä. Ja minulta otetaan sitten kumminkin puhelinmaksuja. Ja kellokin 0n päivä eli 11 paikkeilla. Onko Autorekisterikeskuksella tälläinen tapa rahastaa tyhjästä. ??????????????????????????????????????- eihän noin saa rahastaa
Minkä takia Autorekisterikeskuksella on olevinaan
Kännykällä toimiva nimi palvelu määrätystä
autosta maksaa 1,90
Taas tänään soitin siihen keskellä päivää 2.4.08.
Ja sieltä tulee viesti heti takaisin vain
palvelu on tilapäisesti pois käyttöstä. ?
Mistä hitosta minä tiedän koska teidän palvelu
on käytössä. Onko tuo laillistetua ryöstöä....
Lopettakaa heti tuollainen palvelu... Ja
oikeastaan saisitte maksaa rahani takaisin.
Onko AUTOREKISTERIKESKUS NOIN AHNE keräämään
rahaa, eihän noin saa tehdä olen nyt kaikkiaan
soittannut jo 3 kertaa a 1,90
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.546269Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli652733Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️181854- 1461826
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1351708Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä181690Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?281470- 1021457
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411196Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141163