Oli kun Perjantaina olin Kemissä:( siis voiko oikeesti olla niin pikkusielusta porukkaa unowersumisa olemasa? jatkuvasti tapellaan ja riidellään jostain tyhmistä jutuista ja pummitaan fyffeliä olen aina luullu et maailmasa ei voi olla tylsiä paikkoja mutta Kemi on ihan rehellisesti ainaski talvella olisko kesällä parempi? ravintolat menee kiinni jämptisti tasan klo 03 öök! just kun on päässy vauhtiin niin eikö joku poke pyöri vastaan selitään että sorello vaan kun menee kiinni tää läävä että voiki olla josain sellasia paikkoja olemasa:( luulin että lapisa olis rennompi meno mutta ei taitaa olla sivistys sitteki eteläsä:)
minun käänteeni
easy ac
3
982
Vastaukset
- TAIDATTEN OLLA.........
Ihan kakru vielä!
Ainakin puheista päätellen.
Kasva aikuiseksi ja ala sitten kertoa kokemuksiasi täällä. - nevermind
mitäs vitun väliä tolla asialla on :D eti parempi mesta
- svetlana31
Huomasin siitä. Olen asumassa Suomessa 7 v., enkä siinä aikana olen nähnyt että joku nuori ihminen voittanut isoja mielenkiintoisija summija. Aina voittavat eläkeläisijä ja se on piste.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata531717Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l3251511Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.1021466- 1091185
- 221183
- 701156
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva171127- 791081
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f183968Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois40896