Lähetystyön teesit:
1. Sinä olet erilainen kuin minä
2. Tämä on ongelma
3. Ongelma ratkeaa sillä että sinusta tehdään sellainen kuin minä
Lähetystyön teesit
3
307
Vastaukset
- ekp
Intiassa tapahtuu vieläkin vaikka on kuulema
jo laissa kielletty, että lapsia uhrataan Kali
jumalalle, kuoleman jumalalle.
Eivät epäjumalia palvelevat ihmiset ole
onnellisia, niin kuin meillä monet kuvittelevat.
Heillä on pelkoja ja he yrittävät jatkuvasti
lepytellä kaikenlaisia epäjumalia ja henkiä.
He kantavat uhreja puupökkelöille, jotka joku
on veistänyt, ne eivät kuule eivtkää näe, mutta
ihmiset uskovat niihin.- itse mefisto
onkin parasta palvoa vain muinaista roomalaista teloitusvälinettä ja sille ripustettua hemmoa. Jonka lihaa ja verta tietysti välillä syödään rituaaleissa.
- ekp
itse mefisto kirjoitti:
onkin parasta palvoa vain muinaista roomalaista teloitusvälinettä ja sille ripustettua hemmoa. Jonka lihaa ja verta tietysti välillä syödään rituaaleissa.
mitä puhut. Muista jokaisesta turhasta sanasta
ihminen joutuu vastaamaan tuomio päivänä.
Se päivä tulee eteen jokaiselle, uskoi sitä tai ei.
Eikö olisi parempi täällä ajassa kääntyä pois
pahoilta teiltä, niin kauan kun vielä voi katua.
Tutki sydäntäsi, miksi olet noin katkera.
Katkeruus ei tee hyvää ihmiselle, eikä se kaunista
kasvoja, se näkyy päällekin päin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2194594
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.293349Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1082463Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek342075- 1861768
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut341735Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131433Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs71410Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211286- 421272