Dianen vaihto Yasminiin..

Haluaisin vaihtaa Diane Novat noihin Yasmineihin,sillä niitä on kovasti kehuttu matalahormonisemmaksi kuin Diane Novia.Itelle on tullu muutaman vuoden Diane Novien käytön jälkeen seksuaalista haluttomuutta,ärtyneisyyttä ja alavireisyyttä sivuoireina.Syön Diane Novaa myös akneen,mutta eikös Yasmine ehkäise myös aknen puhkeamista?Haluaisin vaihtaa Yasmineihin,mutta ehdin juuri aloittaa uuden Diane-laatan,onko se pakko syödä loppuun vai voinko kesken kaiken alkaa popsimaan Yasmineja??Onko kellään kokemusta Diane Novan vaihdosta yasmineihin ja mitä seurauksia teille tuli siitä,esim. painon lasku??
6671
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 6

Vanhimmat

Mulla on asia juuri toisinpäin...vaihdan Yasminit Noviin.Yasminit ovat olleet hyvät,mutta liiallistakarvankavua ne ei estä siksi Novat.Seksuaalinen vire pysyy Yasmineiden aikana.Hyväkuntoinen ihoni huononi aluksi Yasmineista mutta tasaantui taas normaalitilaan.Aloita Yasminet vasta syötyäsi tämän Nova-laatan loppuun...8pvä tauko tietysti välissä.Kesken kaiken ei!Tarkista kuitenkin lääkäriltä.Yasminet vähensivät ainakin minun ruokahalua!Mitenkäs Novien kanssa...Kasvaako ruokahalu ja turvottaako ne?

Äänestä
  • kysyin lääkärilta, ja just noi yasmine estää liiallista karvav kasvua,ku siinä on joku tietty hormoonija vähemmän...

    Äänestä

  • .... kirjoitti:

    kysyin lääkärilta, ja just noi yasmine estää liiallista karvav kasvua,ku siinä on joku tietty hormoonija vähemmän...

    ole mulle ainakaan apua ongelmaan Yasmineista löytynyt.Yli puoli vuotta jo odotellut muutosta ja siksi vaihdan Diane Noviin.Ei auttanut minua ainakaan!Valitettavasti...Ja vielä haittoja mitä Yasmineista on tullut on kauhea hiivakierre!

    Äänestä

  • .XGIRL kirjoitti:

    ole mulle ainakaan apua ongelmaan Yasmineista löytynyt.Yli puoli vuotta jo odotellut muutosta ja siksi vaihdan Diane Noviin.Ei auttanut minua ainakaan!Valitettavasti...Ja vielä haittoja mitä Yasmineista on tullut on kauhea hiivakierre!

    Mulla kävi niin, että kun vaihdoin Diane Novasta Yasmineen, (myös siksi että ne ovat matalahormonisemmat)mulla alkoi akne uudestaan. Söin Yasminea melkein puoli vuotta, eikä tuona aikana ihoni mennyt muuta kuin huonommaksi. Muitakin ikäviä sivuoireita aiheutti... Joten vaihdoin takaisin DN:aan ja nyt olen taas tyytyväinen, sillä finnit ovat alkaneet häipyä Yasminien jäljiltä.

    Äänestä

  • Miu^^ kirjoitti:

    Mulla kävi niin, että kun vaihdoin Diane Novasta Yasmineen, (myös siksi että ne ovat matalahormonisemmat)mulla alkoi akne uudestaan. Söin Yasminea melkein puoli vuotta, eikä tuona aikana ihoni mennyt muuta kuin huonommaksi. Muitakin ikäviä sivuoireita aiheutti... Joten vaihdoin takaisin DN:aan ja nyt olen taas tyytyväinen, sillä finnit ovat alkaneet häipyä Yasminien jäljiltä.

    Mä söin ensin Diane Novia akneen, sitten vaihdoin Yasmineen kun gyne sanoi että DN:ssä on niin paljon hormonia että turha syödä niitä kun ihokin oli jo parempi. Yasmineiden vaihdon jälkeen iho pysyi ihan yhtä hyvänä kuin DN:nkin aikaan. Yasmineista ei ainakaan mulle tullut mitään sivuvaikutuksia, karvankasvuakin se hillitsi, minkä huomaan nyt kun en enää syö niitä. Yllättäen olenkin luomuna paljon karvaisempi kuin Yasmineja syödessä. Myös akne tuli valitettavasti takaisin :(

    Kyllä on "ihanaa" olla nainen :(

    Äänestä

Vaihdoin Diane Novat Yasmineihin vuosi sitten ja oon nyt ajatellut vaihtaa takas Noviin. Vaihto oli vain kokeilu, että johtuuko esim mielialanvaihtelut oikeesti pillerimerkistä taitai.. muuttuuko rintojen muoto, tuleeko aknea ym. En oo huomannut mitään hyötyä maksaa kolmessa kuukaudessa yli 10€ Yasmineista, kun kahella kympillä saa Diane Novat. Mutta jokainen taaplaa tyylillään - jokaiselle löytyy sopivat pillerit ja joillekin käy kaikki samalla tavalla. :)

Äänestä

Kommentoi aloitusta


sipu83 kirjoitti:

Haluaisin vaihtaa Diane Novat noihin Yasmineihin,sillä niitä on kovasti kehuttu matalahormonisemmaksi kuin Diane Novia.Itelle on tullu muutaman vuoden Diane Novien käytön jälkeen seksuaalista haluttomuutta,ärtyneisyyttä ja alavireisyyttä sivuoireina.Syön Diane Novaa myös akneen,mutta eikös Yasmine ehkäise myös aknen puhkeamista?Haluaisin vaihtaa Yasmineihin,mutta ehdin juuri aloittaa uuden Diane-laatan,onko se pakko syödä loppuun vai voinko kesken kaiken alkaa popsimaan Yasmineja??Onko kellään kokemusta Diane Novan vaihdosta yasmineihin ja mitä seurauksia teille tuli siitä,esim. painon lasku??

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu