Hirttotaito hakusessaan

Irakin hirttotaito on pahasti hakusessaan: Saddam satutti kasvonsa viime hetkillään ja velipuolen pää irtosi hirtettäessä.

Missä on hirttäjien ammattitaito?

4

336

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikäs

      mikäs sitten oli Tarkotuksena? onko saillä nyt väliä jos se saa ylimääräisen tällin viellä enne 2sec kuolemaansa. Kato se vaan varmistettiin että se osuu siihen.

      • niinku

        aijoit kertoa? -"Kato se vaan varmistettiin että se osuu siihen". Ei tuollaisesta ala-asteisen söperryksestä ymmärrä, kuin joku usanisti-rääpäle, joilla aivoista toimii vain 10% parhaimmillaankin.


    • oli tarkoitus

      > Irakin hirttotaito on pahasti hakusessaan: Saddam satutti kasvonsa viime hetkillään ja velipuolen pää irtosi hirtettäessä.

      > Missä on hirttäjien ammattitaito?

      Tuskin se oli ammattitaidottomuutta ainakaan velipuolen tapauksessa. Eiköhän mestaaja vain lisännyt omasta puolestaan taulukoiden antamaan köyden pituuteen puoli metriä. Kun solvaaminen ei enää ollut sallittua.

      Rajumpiakin menettelytapoja on valtion virallisten hirttäjäisten yhteydessä harrastettu. Hitler hirtätti (oikeastaan kuristutti) pianolangalla 8 salaliiton jäsentä 10.8.1944. Teetti kuulemma myös pianolankakuristajaisista elokuvan, jota katseli vapaa-ajallaan. Se oli varmaan sellaista viihdettä, josta hän piti.

    • kuten piti?

      > Irakin hirttotaito on pahasti hakusessaan: Saddam satutti kasvonsa viime hetkillään ja velipuolen pää irtosi hirtettäessä.

      > Missä on hirttäjien ammattitaito?

      Tuskin se oli ammattitaidottomuutta ainakaan velipuolen tapauksessa. Eiköhän mestaaja vain lisännyt omasta puolestaan taulukoiden antamaan köyden pituuteen puoli metriä. Kun solvaaminen ei enää ollut sallittua.

      Rajumpiakin menettelytapoja on valtion virallisten hirttäjäisten yhteydessä harrastettu. Hitler hirtätti (oikeastaan kuristutti) pianolangalla 8 salaliiton jäsentä 10.8.1944. Teetti kuulemma myös pianolankakuristajaisista elokuvan, jota katseli vapaa-ajallaan. Se oli varmaan sellaista viihdettä, josta hän piti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      761
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      550
    Aihe