Kovia jätkiä täällä on kirjottamaan, mutta sitten viikon viestittelyn jälkeen kun nainen rohkasee pyytämään tapaamiseen niin hävitään kuin pieru saharaan. Miksi sitä ei voi suoraan profiilissaan kertoa että on vaan nettiseikkailemassa eikä uskalla poistua kotootaan/työpaikaltaan kun maailma on niin julma? Saatana että vituttaa tollaset munattomat miehet!!!!!!!
Helvetin
17
2749
Vastaukset
On se kumma kun nainen menee joka suhteessaan perse edellä petäjään.Kunnon miehiä on paljon mutta aina te löydätte pelimiehen.
- voi kuule
noita nettimiehii on tuolla vaikka millä mitalla.....kovia viestimään todellakin mutta tosipaikan tullen mennään hiljaseks.....tuttu kokemus mullekkin, valitettavasti...
- treffina
huulille tuosta kommentistasi :). Se on tosi, joillekkin sattuu aina vain vastaan ne pelimiehet ja laitapuolen kulkijat. Ite kun on kunnollinen ja etsisi sitä kunnollista, niin ei vain satu kohilleen. Pittää alkaa ihan tosissaan kattomaan miten päin tuon peffansa pistää ;).
- Noita....
Noita riittää vellihousuja!!! mutta toivotaan,että jatkossa kohtaat rohkeemman miehen:=)
- Voihan se olla
että miehet ovat varattuja vaikka ilmoittavat olevansa eronneita. Itse käyn vaan miesten kotona kahvittelemassa, siellä voi itse päätellä onko mies vapaa vai varattu, useinhan naisen kädenjälki siellä on näkynytkin. Eikä mene läpi mikään sisko/äiti tarina....
- EkuK
Voihan se olla kirjoitti:
että miehet ovat varattuja vaikka ilmoittavat olevansa eronneita. Itse käyn vaan miesten kotona kahvittelemassa, siellä voi itse päätellä onko mies vapaa vai varattu, useinhan naisen kädenjälki siellä on näkynytkin. Eikä mene läpi mikään sisko/äiti tarina....
nettideittailin menin joka kerta livetapaamiseen (mahdollisimman nopeaan muutenkin). Samaa ongelmaa alkuperäisen kirjoittajan kanssa ilmeni kyllä naisissa. Ei ollut aikaa, mutta kertoivat kavereiden kanssa käyneeensä siellä ja täällä. Jotkut veti puihin jo kun livetapaamien oli sovittu (en tuukkaan ilman mitään selitystä ja sitten oltiin aivan mykkää). Imeisesti noissa Netti deitteilijoissa on kummassakin sukupuolessa vain ajan kuluksi kirjoittelevia ilman aikomustakaan tavata livenä.
Kerran yksi teki ohritkin eikä ilmestynyt deittipaikalle olenkaan ja kun numero oli salainen ja postiin ei enää sen jälkeen vastannut, mitään tietoa syystä ei koskaan kuulunut. Pilailijat on sitten luku sinänsä (en kyllä ymmärrä) ja kuulinkin yhden profiilin sisältävän 3 eri "persoonaa" yhden kuva, toisen kännynumero ja kolmannen nettiosoite :-) Nykyään olen naimisissa ja nainen löytyi perinteisesti ravintolan yökerhosta.
- taitavimmin
Ei ne voi tulla näytille, etenkään jos on portaita, eikä tietysti muutenkaan. Imelimmät stoorit tulee niiltä, koska niillä on päivät, illat, yöt ja aamut aikaa kirjoitella ja kopioida lurituksia muilta palstoilta ja muokkailla niistä omia mielikuvitusstoorejaan.
Tykkäävät kostaa innokkaille naisille, koska elämä on heitäkin lyönyt molemmille korvallisille. Vahinko kiertämään on heidän mottonsa.- Penny Lane
Olen näitä tarinoita lukenut pari viikkoa ja oppinut ihmismielen koukeroista taas paljon uutta.Minulla on hyvin pieni kokemus nettideittailusta,täällä suorastaan vilisee asiantuntijoita ja kokemusta jos jonkinlaista.Monella on suurta turhautumista koko touhuun.Minulla oli profiili ilman kuvaa neljä kuukautta.Sain muutaman viestin joihin ystävällisesti vastasin.Yhden miehen tapasin,vaikka paistoi niin selvästi läpi mitä oli vailla.Hän jonkin aikaa häiriköi tekstiviesteillä vaikka sanoin selvästi että ei kiinnosta.
Tästä en lannistunut vaan laitoin viestin toiselle miehelle vaikka olin varma että näpeille tulee.Oli vaan tunne että jotain tapahtuu ja itken vielä hänen vuoksi monet itkut.Sain vastauksen.Emme montaa viestiä vaihtaneet kun sain numeron.Olin varma että seksiä on taas tiedossa.Tapasimme seuraavana päivänä ja siinä kävi kuten arvelinkin.
Tapaamiset jatkuvat vieläkin.Siitä tuli seksisuhde.Haluaisin muutakin vaikka tiedän että toinen ei pysty ja halua.Hän on lähes aina vihreänä jos vaan katson.Vältän sitä koska se sattuu pirusti.Olen rakastunut häneen ja vannon joka päivä että lopetan tämän just nyt.Välillä emme näe viikkokausiin ja olen varma että hänellä on muita sutinoita jo menossa täyttä vauhtia.Vaan sieltä se viesti tulee ja lähden kuin nato-ohjus hänen luo jos sitä pyytää.
En tiedä milloin ja miten tää päättyy.Varmaa on se että jos tästä selviän en takuulla enää nettiin ilmoitusta laita.Syytän tästä vain itseäni mitäs läksin.Olen liian heikko luonne näillä lihamarkkinoilla.
Minä en liikoja mieti, tutustu ja kysele vaan uskallan kyllä tavata jos siltä tuntuu.Tiedän että moni hakee vaan seksiä.Aavistan monia asioita ja ne menee aika lähelle mitä osasin odottaa.Minulla ei ole itsesuojeluvaistoa.En tiedä miksi edes tätä tarinaa kerron.Nettimaailma on pelottava(minusta) ja olin aika ajattelematon kun sinne änkesin mukaan.
No kaikkea pitää kokeilla ja virheistä oppia.Ilman miestä on pitemmän päälle vaikea olla.Jopa mahdotonta. - Jaksaa..
Penny Lane kirjoitti:
Olen näitä tarinoita lukenut pari viikkoa ja oppinut ihmismielen koukeroista taas paljon uutta.Minulla on hyvin pieni kokemus nettideittailusta,täällä suorastaan vilisee asiantuntijoita ja kokemusta jos jonkinlaista.Monella on suurta turhautumista koko touhuun.Minulla oli profiili ilman kuvaa neljä kuukautta.Sain muutaman viestin joihin ystävällisesti vastasin.Yhden miehen tapasin,vaikka paistoi niin selvästi läpi mitä oli vailla.Hän jonkin aikaa häiriköi tekstiviesteillä vaikka sanoin selvästi että ei kiinnosta.
Tästä en lannistunut vaan laitoin viestin toiselle miehelle vaikka olin varma että näpeille tulee.Oli vaan tunne että jotain tapahtuu ja itken vielä hänen vuoksi monet itkut.Sain vastauksen.Emme montaa viestiä vaihtaneet kun sain numeron.Olin varma että seksiä on taas tiedossa.Tapasimme seuraavana päivänä ja siinä kävi kuten arvelinkin.
Tapaamiset jatkuvat vieläkin.Siitä tuli seksisuhde.Haluaisin muutakin vaikka tiedän että toinen ei pysty ja halua.Hän on lähes aina vihreänä jos vaan katson.Vältän sitä koska se sattuu pirusti.Olen rakastunut häneen ja vannon joka päivä että lopetan tämän just nyt.Välillä emme näe viikkokausiin ja olen varma että hänellä on muita sutinoita jo menossa täyttä vauhtia.Vaan sieltä se viesti tulee ja lähden kuin nato-ohjus hänen luo jos sitä pyytää.
En tiedä milloin ja miten tää päättyy.Varmaa on se että jos tästä selviän en takuulla enää nettiin ilmoitusta laita.Syytän tästä vain itseäni mitäs läksin.Olen liian heikko luonne näillä lihamarkkinoilla.
Minä en liikoja mieti, tutustu ja kysele vaan uskallan kyllä tavata jos siltä tuntuu.Tiedän että moni hakee vaan seksiä.Aavistan monia asioita ja ne menee aika lähelle mitä osasin odottaa.Minulla ei ole itsesuojeluvaistoa.En tiedä miksi edes tätä tarinaa kerron.Nettimaailma on pelottava(minusta) ja olin aika ajattelematon kun sinne änkesin mukaan.
No kaikkea pitää kokeilla ja virheistä oppia.Ilman miestä on pitemmän päälle vaikea olla.Jopa mahdotonta.Ikävä kuulla, mutta etköhän sinä selviä, tiedän,ettei niin helppoa,mutta pvä kerralla katsot eteen..hyvää jatkoa sinulle ja kaikkea hyvää...
- ootko
Penny Lane kirjoitti:
No kaikkea pitää kokeilla ja virheistä oppia.Ilman miestä on pitemmän päälle vaikea olla.Jopa mahdotonta.Pölöhö?
- profiileista
tietää heti että eivät edes meinaa tavata ketään, siksi jätän ne täysin huomiotta
- kymysys
Päteekö tämä sama myös naisiin? Hehän usein ovat ensimmäisenä kuvaa pyytämässä laittamatta kuitenkaan omaansa.
- -m77-
kymysys kirjoitti:
Päteekö tämä sama myös naisiin? Hehän usein ovat ensimmäisenä kuvaa pyytämässä laittamatta kuitenkaan omaansa.
kumpaankaan sukupuoleen. Tiedän, että kuvattomien profiilien takaa löytää usein paljon kiinnostavia kumppaniehdokkaita.
- Liu
Olen miehenä törmännyt samaan naisissa joten ei mennä asioiden edelle, vaan yritetään miettiä omia tarpeitaan, valmiuksiaan, olenko valmis uuteen suhteeseen. Kokemus on osoittanut että paras tapa parantaa haavat on saada jotain muuta tilalle, ei jäädä märehtimään mennyttä, kyllä sitä sitten sa märehtiä. Varovainen kannattaa aina olla, ja mahdollisen onnen osuessa kohdalle(sen tuntee, ihan pelosta sekasin menee)kannattaa aina ottaa selvää olisko se HÄN. Elämä on liian lyhyt kuitenkin haihatteluun ja kumppanin kanssa on kuitenkin kivempaa. Varmaa tulevaisuutta ei ole olemassakaan. Eivät kaikki miehet ajattele ...sillä, harmi vaan että ne jäävät heidän varjoon avoimen rehellisyytensä takia! Älkää ohittako onneanne!
- samat sanon naisista
Aivan samaa sanon niistä naisista joille olen
kirjoitellut. Pitkää jorinaa pitäisi vaan lähetellä meileinä ja kun tapaamista ehdottaa niin
eihän niillä yh-ämmillä mitään lastenhoitajia.
Surkeeta touhua!- hemmetissä
kattelet yh ämmiä???
- Tuttua..........
kävi just näin.......kaksi viikkoa laitettu viestejä ja ehdotin tapaamista....ei vastausta....kaikki viestit luettu mutta ei mitään vastausta!!!!!! Ala-arvoista käytöstä, mutta toisaalta, hän kertoikin olevansa toistamiseen palstalla joten kai hän kostaa kaikki muiden naisten kanssa saadut huonot kokemukset minulle? Ikää jo sentään 42 ja tarjoo prinssiä ja valkoista ratsua....voi elämän kevät...mitähän vielä????? Ensin peruskäytöstavat haltuun, sitten vasta ilmoitus palstalle!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562677
- 1991947
- 711696
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91411- 741078
- 811040
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191944- 67911