Kokemuksia Fiat Pandasta?

Fia Panda???

Kertokaapa viisaammat ja kokeneemmat kuskit onkohan Fiat Panda (käytetty) vm.2001 hyvä auto? Jostain luin, että olisi jotenkin "jäykkäajoinen"??? Toimii bensalla, olen tuore kuski enkä ole koskaan bensa-autolla ajanut joten kertokaapa samalla onko bensa-autolla esim. mäkilähtö jotenkin vaikeampaa?

4

475

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aja itse.

Valitse auto sen perusteella, miltä se ajossa tuntuu. "Jäykkyys" ja niin edelleen on suhteellista; 191-senttisen miehen tai 155 senttisen naisen näkökulmat voivat olla melkoisesti toisistaan poikkeavia.

3.000 kilometriä vuodessa ajava mummo ja 45.000 ajava kaupparatsumerkonomi vaativat autolta eri ominaisuuksia. Toisten ihmisten mielipiteille ei yleensäkään kannata antaa paljon arvoa. Itse vaan teet päätöksen.

Toisten mielestä (erityisesti köyhien) esimerkiksi minun tekemäni autonhankinnat ovat aina vääriä. Vuodesta toiseen. :D

Master Eq

• harteikas tai

tällainen tankki kuin minä niin unohda koko auto. Ainakin minulla, "rotevalla" 185 cm ja 100 kg, mieshenkilöllä ottavat hartiat kipeästi siihen etu- ja takaoven väliseen pilariin. Ihmeen ahdas auto tuossa suhteessa, Unoon ja Puntoihin mahtuu paljon paremmin.

• Panda 2005

Onko kyseisiä Pandoja tuotu Suomeen koskaan? Eikös Panda uudistunut ja tullut uudelleen suomeen myyntiin joskus 2004 - 2005, sitä ennen myyty joskus 80 -luvulla?
      Et kai tarkoittane Puntoa?

• nippeli

Jos sulla on kiikarissa vuoden 2001 Fiat Panda,niin se täytyy olla ulkomailta tuotu auto.Pandaa tuotiin 1980-luvulla Suomeen,mutta sen jälkeen oli pitkä tauko.Vasta vuonna 2004 uuden Panda-mallin tultua maahantuonti alkoi.Vanhaa Panda-mallia kyllä valmistettiin aina 2000-luvun alkuvuosiin,joten kyllä vm.2001 Fiat Panda Suomessa mahdollinen on,mutta erittäin epätodennäköinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4736
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      200
      2578
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1677
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      29
      1605
    5. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      21
      1369
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      22
      1305
    7. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1217
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      146
      1081
    9. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      952
    10. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      924
    Aihe