Kokemuksia Fiat Pandasta?

Fia Panda???

Kertokaapa viisaammat ja kokeneemmat kuskit onkohan Fiat Panda (käytetty) vm.2001 hyvä auto? Jostain luin, että olisi jotenkin "jäykkäajoinen"??? Toimii bensalla, olen tuore kuski enkä ole koskaan bensa-autolla ajanut joten kertokaapa samalla onko bensa-autolla esim. mäkilähtö jotenkin vaikeampaa?

4

464

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aja itse.

      Valitse auto sen perusteella, miltä se ajossa tuntuu. "Jäykkyys" ja niin edelleen on suhteellista; 191-senttisen miehen tai 155 senttisen naisen näkökulmat voivat olla melkoisesti toisistaan poikkeavia.

      3.000 kilometriä vuodessa ajava mummo ja 45.000 ajava kaupparatsumerkonomi vaativat autolta eri ominaisuuksia. Toisten ihmisten mielipiteille ei yleensäkään kannata antaa paljon arvoa. Itse vaan teet päätöksen.

      Toisten mielestä (erityisesti köyhien) esimerkiksi minun tekemäni autonhankinnat ovat aina vääriä. Vuodesta toiseen. :D


      Master Eq

    • harteikas tai

      tällainen tankki kuin minä niin unohda koko auto. Ainakin minulla, "rotevalla" 185 cm ja 100 kg, mieshenkilöllä ottavat hartiat kipeästi siihen etu- ja takaoven väliseen pilariin. Ihmeen ahdas auto tuossa suhteessa, Unoon ja Puntoihin mahtuu paljon paremmin.

    • Panda 2005

      Onko kyseisiä Pandoja tuotu Suomeen koskaan? Eikös Panda uudistunut ja tullut uudelleen suomeen myyntiin joskus 2004 - 2005, sitä ennen myyty joskus 80 -luvulla?
      Et kai tarkoittane Puntoa?

    • nippeli

      Jos sulla on kiikarissa vuoden 2001 Fiat Panda,niin se täytyy olla ulkomailta tuotu auto.Pandaa tuotiin 1980-luvulla Suomeen,mutta sen jälkeen oli pitkä tauko.Vasta vuonna 2004 uuden Panda-mallin tultua maahantuonti alkoi.Vanhaa Panda-mallia kyllä valmistettiin aina 2000-luvun alkuvuosiin,joten kyllä vm.2001 Fiat Panda Suomessa mahdollinen on,mutta erittäin epätodennäköinen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1674
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1219
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1005
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      891
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      823
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      794
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      792
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      783
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      783
    Aihe