Kyselisin nyt tällaista, että mikä on apteekeista saatava vahvin kipu tai särkylääke jonka saa ostaa ilman reseptiä kuka tahansa?
Kuinka usein tai paljon kerralla tällaista lääkettä saa ottaa?
Olisin kiitollinen kaikista kunnollisista vastauksista.
Kiitos.
Vahvin ilman reseptiä saatava kipulääke?
4
16520
Vastaukset
- tai mietoja ne kaikki on
Jos tulehduskipulääkettä ajattelee, niin Burana ja Ibumax on käytännössä ihan yhtä tehokkaita. Panadol on vain kipuun (eli paracetamoli ei ole tulehduskipulääke) ja ne disperinit ja aspirinit voi unohtaa. Esim. jotain Buranaa saa ottaa 3* 800mg/pv ja yhdessä tabussa on 400 mg.
Tietämättä sun kivun laatua tms niin hankkisin Buranaa tai jotain muuta Ibuprofeenipohjaista lääkettä (kopiolääkkeet halvempia kuin Burana). Apteekista myydään kipulääkkeitä (reseptittömiä) nukyään rajoitetusti, joten älä ihmettele jos myyvät sulle vain yhden paketin.- Öögölimöögöli
Miksi aspiriinit ja disperiinit saa unohtaa? Mulle ainakin tehokkain tuo asetyylisalisyylihappo, vaikeaan kipuun nakkaan sitten panacodia.
- ei mulla
Öögölimöögöli kirjoitti:
Miksi aspiriinit ja disperiinit saa unohtaa? Mulle ainakin tehokkain tuo asetyylisalisyylihappo, vaikeaan kipuun nakkaan sitten panacodia.
Jos mieleipiteitä kysytään, niin se oli minun. Mulla nuo eivät ole mihinkään auttaneet ikinä ja nyt niistä olisi vain haittaa.
- ole sellainen
"kunnollinen" vastaus, kun sinä haluaisit saada, koska kysyit reseptittömiä lääkkeitä. Vastaan nyt kuitenkin. Edellä kerrottu on totta, usein max 2 pakettia ja ne on niitä 400mg:sia. Itse suosittelisin hankkimaan reseptin 600mg Buranaan, säästät rahaa kun ei tarvitse ottaa useaa tablettia kerrallaja saat isommissa pakkauksissa, jolloin kappalehinta on alle puolet reseptittömistä kipulääkkeistä. Jos sinulla on kipuja, saat kyllä reseptin (tietenkään tietämättä taustaasi tai kipuasi sen tarkemmin).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1537870- 614400
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404023Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233942Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353373Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423330Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383238- 482983
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422761- 492514