Olen nyt syömässä toista laattaa Cypretyliä (siis Diane Novan rinnakkaisvalmistetta) ja ihmettelen, mistä voi johtua että alavatsaan pistää välillä parin sekunnin ajan niin kuin sinne tökkisi jollakin neulalla. Kipu tuntuu yleensä joko keskellä (ehkä kohdun seutuvilla) ja joskus oikealla tai vasemmalla puolella. Epäilin aluksi, että liittyvät jotenkin esim. munasolun irtoamiseen tai jotain, mutta kun näitä "pistelykohtauksia" saattaa tulla missä vaiheessa tahansa kesken liuskan, yleensä pari kertaa viikossa. Normaalia vai pitäisikö olla huolissaan?
Diane Nova ja alavatsan kipu!
^herkku^
2481
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 2
Vanhimmat
Kärsin samasta vaivasta ensimmäisten liuskojen aikana (about 5 liuskaa), mutta luulenpa, että nykyään vaiva on hävinnyt, koska en ainakaan enää muista sellasia kipuja ilmenneen. :D
pillereitä, niin ovulaatiota eli munasolun irtoamista ei pitäisi lainkaan tapahtua. (Johon muuten hormonaalinen ehkäisy pääosin perustuu.) Eli voisi kuvitella että siitä ei ainakaan ole kyse...