Onks toi huijari nainen ollut myös S24 treffeillä? Kun katson noita kuvia niin sain vähän saman näköiseltä naiselta viestiä (hiukset vähän eri lailla). Jollain tietoa?
Alla kuvia naisesta:
http://209.85.129.104/search?q=cache:kdjzfD70oCUJ:www.agencyscams.com/Girls/YuliyaBoltova.html Yuliya Boltova&hl=fi&gl=fi&ct=clnk&cd=1
Huijari nainen
12
4707
Vastaukset
- ja virolaisia
ja te miehet edelleen sitten vaan juoksette venäläisten ja virolaisten naisten perässä?! ettekö koskaan opi?
- kun ne
on niin kauniita ja mukavia! Kyllä noita huijareita löytyy joka maasta. Eipäs nyt aleta
rasistiseksi. Jotta suomalaisen kanssa ei tule parisuhteesta mitään.
Otin venäläisen naisen siellä on kunnolliset naiset toisin kuin suomessa.Enkä ole pettynyt vaan onnellinen.
Jos taasen tuo asia koski pelkkää seksin hakua,se ei ole oikein. Sanoisin suomalaiselle miehelle,älkää yrittäkö pilata naapurimaan ihania tyttösiä.
Hässikää vaan suomalaisia,nämä on on maineensa menettäneet jokapaikanhöylinä.- tirri*
eiak kirjoitti:
Jotta suomalaisen kanssa ei tule parisuhteesta mitään.
Otin venäläisen naisen siellä on kunnolliset naiset toisin kuin suomessa.Enkä ole pettynyt vaan onnellinen.
Jos taasen tuo asia koski pelkkää seksin hakua,se ei ole oikein. Sanoisin suomalaiselle miehelle,älkää yrittäkö pilata naapurimaan ihania tyttösiä.
Hässikää vaan suomalaisia,nämä on on maineensa menettäneet jokapaikanhöylinä.venäläiset naiset nuolee vaikka miehen P**se reiän että saisivat olin paikan suomesta, mutta kun loppuu raha niin loppuu rakkauskin, ja puhun monesta tapauksesta, venakko tekee mitä vain päästäkseen pois kotimaastaan, nämä sisnsilmäiset miehet ei vain ota uskoakseen.
tirri* kirjoitti:
venäläiset naiset nuolee vaikka miehen P**se reiän että saisivat olin paikan suomesta, mutta kun loppuu raha niin loppuu rakkauskin, ja puhun monesta tapauksesta, venakko tekee mitä vain päästäkseen pois kotimaastaan, nämä sisnsilmäiset miehet ei vain ota uskoakseen.
Sattumoisin minun täytyy tuottaa sinulle pettymys,olet väärässä.Venäläinen nainen voi nuollakkin vaikka suomalaisen miehen. Mutta tämä nainen jonka löysin on asunut suomessa jo monta vuotta eikä ole ollenkaan toisen rahojen perään vaan haluaa tulla omillaan toimeen.
Rakkautta häneltä saa yllinkyllin eikä pode päänsärkyä.
Suomalaisen miehen pehmeä ääni on venäläiselle naiselle erotiikkaa korville.- Nimetön
eiak kirjoitti:
Sattumoisin minun täytyy tuottaa sinulle pettymys,olet väärässä.Venäläinen nainen voi nuollakkin vaikka suomalaisen miehen. Mutta tämä nainen jonka löysin on asunut suomessa jo monta vuotta eikä ole ollenkaan toisen rahojen perään vaan haluaa tulla omillaan toimeen.
Suomalaisen miehen pehmeä ääni on venäläiselle naiselle erotiikkaa korville....pehmeä ääni? Vai tarkoititko pehmeä vehje. Ei suurellakaan mitään tee jos mies ei osaa sitä käyttää. On täällä ihmeellistä juttua. Kuka tartuttaa jyskylä sukupuolitauteja ja kuka kehuu venäläistä naista. Kaikki p. puhujat ovat itse varmaan niin köyhiä kokemuksiltaan, etteivät tiedä rakkaudesta ja kunnon rakastelusta mitään. Menkää kotiin kasvamaan...
Nimetön kirjoitti:
...pehmeä ääni? Vai tarkoititko pehmeä vehje. Ei suurellakaan mitään tee jos mies ei osaa sitä käyttää. On täällä ihmeellistä juttua. Kuka tartuttaa jyskylä sukupuolitauteja ja kuka kehuu venäläistä naista. Kaikki p. puhujat ovat itse varmaan niin köyhiä kokemuksiltaan, etteivät tiedä rakkaudesta ja kunnon rakastelusta mitään. Menkää kotiin kasvamaan...
Lue oikein,nyt ei ollut kysymys seksistä ollenkaan.
Kyse oli siitä,jotta venäläinen nainen tykkää suomalaisen miehen äänestä,niin sitten tulee joku munahaukka esittämään typeriä kommenttejaan.
Yritätkö olla jollain tavalla nokkela kommenteissasi,se on sitä suomalaisen naisen katkeruutta.
Kasvettu on aikuisiksi,ja sen sulle sanon kokemuksesta jotta venäläinen nainen on paras mitä koskaan olen tavannut.
Sori suomi lumput,teistä on tullut likaisia.- pettymys?
eiak kirjoitti:
Suomalaisen miehen pehmeä ääni on venäläiselle naiselle erotiikkaa korville.Luulen kyllä että olet itse se pettymys, taidat kuulua niihin uljaisiin suomalaisiin miehiin jotka eivät suomalaista naista saa tai pysty sitä pitämään, hyvä onkin silloin että on teille noita nuolijoita tarjolla niin ei jää pehmeä ääni ja pehmeä vehje tosiaan ihan käyttämättä. nuoleta nuoleta hyvä mies niin kauan kun on rahas lähteny ja on naapurin komiampi mies nuoltavana.
- vanha perinne
tirri* kirjoitti:
venäläiset naiset nuolee vaikka miehen P**se reiän että saisivat olin paikan suomesta, mutta kun loppuu raha niin loppuu rakkauskin, ja puhun monesta tapauksesta, venakko tekee mitä vain päästäkseen pois kotimaastaan, nämä sisnsilmäiset miehet ei vain ota uskoakseen.
nykyää Venäjällä,varsinkin Moskovassa paljon paremmat olot kun suomessa,tarkotan,jos on työelämässä. ei kukaan normaali Venäläinen vapaaehtoisesti muuttaisi Suomeen. ei koskaan! Karjala luku erikseen...
- ddddddddd
kyllä liikkunut vähän saman näköinen nainen ja lähetellyt ilmeisesti viestejäkin jonkun verran. Enpä tiedä onko sama. Saattaa kyllä olla että tässä nyt vaan leimataan aivan syytön ihminen suotta...
- tutkitaan ja
varmistetaan (jokainen itse) ja sen jälkeen vasta hutkitaan täällä yleisellä palstalla.
Tuolla menttaliteetillä saat epäillä jokaista tapaamasi naista. Jos katsoit scam listaa niin se kun on aika pitkä ja sieltä löytyy ihan kaiken näköisiä. Jos ilmenee jotain epäilyttävää niin sitten vasta alat miettiä noita, kumminkin vain pieni osa tekee noita huijausjuttuja.
- new111111
Tämä tyttö on Venäjän näyttelijä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562677
- 1991947
- 711696
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91411- 741078
- 811040
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191944- 67911