Hatchback taitaa olla tällä hetkellä melkein suosituin korimalli ? Vielä vielä 1.6 koneella. Itelleni myös tuntuisi soveltuvan tuollainen parhaiten. Merkkejä tuntuu piisaavaan:
- Toyota Corolla
- Mazda 3
- Pösö 307
- Citroen C4
- VW Golf
- Audi A3
- Ford Focus
- jne.
Mitä suosittelisitte ? Mitä ette ? Omia, kavereiden, tuttujen, lehtien kokemuksia ? Kaikki arvokkaita !!! Kiitos !!
Mikä hatchback merkki ??
11
1071
Vastaukset
- AE111
Älä kuuntele muiden suosituksia, vaan käy ajamassa ja katsomassa itse. Ja valitse tunteella. Sitten on helpompi sietää mahdollisia pikkuvikoja, kun on sellainen auto mistä itse tykkää (naapureiden tai kavereiden ei tarvitse tykätä). Nyt huonoilla keleillä on hyvä suorittaa koeajot.
Itse olen noista ajanut Corollan, Mazdan ja A3:sen. Se mitä suosittelen noista, riippuu kenelle suosittelen. Eli sillälailla.- Markus
Itsehän ne koeajot on tehtävä, koska jokaisen mieltymykset ja esim. kuljetustarpeet ovat erilaiset. Käy ajamassa mahdollisimman monta autoa, niin saat paremman kuvan valikoimasta käytännössä.
- listaan
Odota hetki niin saat Auriksen uudella tehokkaammalla 1.6:lla.
Yrittääkö joku tosissaan kertoa, että noiden samannäköisten samankokoisten kaupunkiautojen välillä on jotain eroja? Silmät kiinni voi sormella osoittamalla valita minkä tahansa eikä asiaa tarvitse miettiä yhtään enempää.
Kymmenen vuoden päästä vaihtohyvityshinta on 4000 euroa ja polttoainetta on palanut ihan yhtä paljon.
Jossain on raidalliset penkin verhoilut ja toisessa ruudulliset, ei sen pitäisi normaaliälyisen ihmisen arkiautoilussa paljon tuntua.
Master Eq- höpöä
Näissä pikkuautoissa on järkyttävän isoja eroja ominaisuuksissa. Oma löytyy vain rauhallisella tutustumisella. Älä kuuntele naapurin miehiä (varsinkaan ns. mersumiehiä), osta itsellesi sopivin auto.
- Epänormaaliälyinen
Huoltokustannukset, takuun pituus jne
- esko
VW
Audi
Ford - Fiat
Diesel Stilo menisi noiden bensakoneiden kanssa samaan hinta ryhmään.
ja on mukava ajella kaupungissa kun on vääntöä huomattavasti enemmän kuin noissa 1.6 bensavehkeissä.Kulutus kaupunki ajossa on puoltaa myös dieselin hankintaa. - kertomaa!
Puolet hinatuista autoista ovat Relluja ja Pösöjä.
- Kiikkulauta
Nyt on taas kateellinen tojo-kuski nähnyt unta.
- täällä
Itse olen noista ajanut seuraavia: Mazda3, 307, C4, Golf ja Focus. Ja kaikki on tuntunut hyviltä. Toki niissä eroja on, mutta lähinnä riippuu kuljettajan omista mieltymyksistä ja odotuksista. Jonkun verranhan noissa on myös hintaeroa ja se kaiketi valintaan on myös vaikuttamassa.
Paha noita en selkeään paremmuus järjestykseen laittaa, mutta sen verran uskallan jaotella, että omaan makuuni sopii parhaiten Mazda 3, Peugeot 307 ja VW Golf. Sitten Focus ja C4 tulee heti perässä.
Vaikkakaan en ole itse ajanut Audi A3:sta (ainakaan vielä), niin älä ihmeessä jätä sitä pois laskuista, mikäli vain budjetti kestää hieman isomman hankintahinnan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174766
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2012581Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731687Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella291615- 211409
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon251342Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641227- 1471101
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42962Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä74932