Moi!
Oon nyt syönyt yli vuoden masennukseen/ahdistukseen Seronil 20 mg ja ajattelin tässä lähikuukausina alkaa lopetella sen käyttöä. Miten te muut olette lopettaneet tämän lääkkeen? Lääke kun on kapseli sitä ei voi puolittaa. Otanko esim. lääkkeen ensin joka toinen päivä ja siitä vähentäen. Kaapista löytyy vielä xanoreita, joita voi ottaa jos tulee vieroitusoireita. Jos tässä joskus joudun aloittamaan lääkityksen uudestaan, jos paniikkioireet tulee liian koviksi niin toimiiko lääke edelleen?
seronil lopetus?
1
957
Vastaukset
- hyvä tulee
Itse ajoin alas seronilin kokonaan noin vuodessa. En halunnutkaan tehdä sitä nopeammin, koska varmistelin sillä ettei tule takapakkeja. Jos sinulla alkaa olla seronilit loppu ja aika käydä uusi erä, nii pyydä 10 mg tabletteja. Ellei tätä mahdollisuutta ole niin sitten joka toinen päivä otto. Seronil poistuu elimistöstä tosi hitaasti, joten alussa ei välttämättä huomaa mitään viekkareita. Itse olin käyttänyt noin 7 vuotta ja kun lopettelin niin oli ihan järkyttäv'ää huimausta ja verenpaine heitteli yms. Tämä varmaan johtui pitkästä käyttöajasta, sinullahan on vain vuosi, joten lienee helpompaa. 10 mg voi vielä vähentää 5 mg niin on ainakin tarpeeksi hidas lopetus.
Tsemppiä :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2434629Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763065- 472473
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 281753
- 801456
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69948
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894