..mitä suosittelisiitte tämän perjantain juovukkeeksi???..huomenna vasta bileet mutta kun tahtooooooooooooooooooooooooo
mulla on JANO
15
547
Vastaukset
- nälkä, että
näköä haittaa. mä meen syömähän, mee sä juomahan vaikka koppa kaljaa ja siin samalla supisuomalaista vihannesta ettei ala hiukoomaan, ota kyytipojaks kaljalle metrilenkkii.
- Ruukin-Rambo
kohtuullisesti
- CharlieChaplin
Että kossu-cola kylmänä, mutta ei sekoitettuna! Täällä huuhaalla on kai mulla joku sala-rakas, kun se joka perjantai huutelee Tonia, että onko kossu juotu! Pitää yrittää olla hissukseen....mutta ei pysty..
..hyvää..huomenna tiedän saavasni boolia ja kjuovani jotain kossucola..tai kossutonic jäilläpä tietysti
- mikhaildenisov
vodkaa ja vitamiini-mehua,sitä maistelen ite!
..tavallinen mehu..hmm.. appelsiinimehuvodka ..hyvää hyvää.. voi kuinka janoiseksi tulenki..
- mikhaildenisov
pervokki kirjoitti:
..tavallinen mehu..hmm.. appelsiinimehuvodka ..hyvää hyvää.. voi kuinka janoiseksi tulenki..
jonkun tetran erilaisia mehuja ja loi siellä appelsiiniakin mukana.....
mikhaildenisov kirjoitti:
jonkun tetran erilaisia mehuja ja loi siellä appelsiiniakin mukana.....
..suosin hapokasta hiilihapposta kossuvissy.. kossucola.. kossu tonic jne..
- mikhaildenisov
pervokki kirjoitti:
..suosin hapokasta hiilihapposta kossuvissy.. kossucola.. kossu tonic jne..
on juotavaa.Täällä on hyvä koti-sivu,www.fyllo.com..Eli "juoppo" ,siellä on n.1320 eri grogi-receptiä!
mikhaildenisov kirjoitti:
on juotavaa.Täällä on hyvä koti-sivu,www.fyllo.com..Eli "juoppo" ,siellä on n.1320 eri grogi-receptiä!
..musta eistaida enää kuuluukkaa mitään kun ja jos syvennyn receptien saloihin..
- Et uskois
ROSKAPANKKIIN, ottamaan pari piristävää:=)
- tiedän........)
pervokki kirjoitti:
..houkutus käy miltei ylivoimaiseks mennä kalliooo
Siellä aina ystävä:=))))))
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375056- 823596
- 302983
- 612975
- 92876
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411828
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91760- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1341612