Kyllä joskus (tai useinkin)täytyy miettiä tuota kakslahkeisen ajatuksenjuoksua...:/
Sanokaa ny,miten nuoren ripillepääsyjuttuun kirkkoon ei voi mennä vaan siks, jos on juhannus??????
Hölmistyin niin,etten osannu ees sanoa enää mitään..:/
(Ei jussina rippijuhlia kylläkään ees ole...mut mäläys kumminki, ku luuli et on...)
Miesten järjenjuoksu??
25
871
Vastaukset
- tapatoimittaja
perusteluja miksi ei?
- ex-koltis
Ihan oikeessa. Mun järjenjuoksu ei avannu sun kyssäriä.
- tapatoimittaja
putkiaivoista. Mun tippaleipäaivot tajusi asian heti.
- ex-koltis
tapatoimittaja kirjoitti:
Himmelin läpi.
- tapatoimittaja
ex-koltis kirjoitti:
Himmelin läpi.
kummalla?
- ex-koltis
kummalla?
Kestää ratkaista tuo kauemmin ??!!
- tapatoimittaja
ex-koltis kirjoitti:
Kestää ratkaista tuo kauemmin ??!!
kaukainen aavistus ratkaisusta, mutta olettaisin kyllä että sinä miehenä osaat selvittää asian suoralta kädeltä.
- ex-koltis
kaukainen aavistus ratkaisusta, mutta olettaisin kyllä että sinä miehenä osaat selvittää asian suoralta kädeltä.
Ihanan naisellisesti nuo himmelin synapsit.
- tapatoimittaja
ex-koltis kirjoitti:
Ihanan naisellisesti nuo himmelin synapsit.
missä? Mulla on jo.
- ex-koltis
missä? Mulla on jo.
Vielä snapsittomana kärvisteltävä toista viikkoa. Katos kun on tota ruotoa.
- tapatoimittaja
ex-koltis kirjoitti:
Vielä snapsittomana kärvisteltävä toista viikkoa. Katos kun on tota ruotoa.
minä en tee sellaisia lupauksia että joudun kärvistelemään. Skool!
tuli vähäsen nopsaan toi juttu..Mut ku sanoin poitsulle,et konfirmaatiotilaisuuteen me kyllä sit tullaan,ku se ei muuten noin murkkuna huolis vanhempiaan mihinkää...
No,ukko sit sanoi,että..eeeiii...jos on juhannus...- ex-koltis
mii-su kirjoitti:
tuli vähäsen nopsaan toi juttu..Mut ku sanoin poitsulle,et konfirmaatiotilaisuuteen me kyllä sit tullaan,ku se ei muuten noin murkkuna huolis vanhempiaan mihinkää...
No,ukko sit sanoi,että..eeeiii...jos on juhannus...Katos kun olen tiettävästi hidas, mutta ymmärrykseni ukkoasi kohtaan on kova.
- norMix evk
Tippaleipäaivojen ajatus onkin jo karannut johonkin ihan muuhun, kun suu vielä jauhaa edellistä "asiaa"!
- Masse setä
Ihan sama juttu kuin juhannushäissä. Olisihan sitä juhannuksena nyt parempaakin tekemistä.
- tapatoimittaja
nimenomaan juhannuksena ihmiset on lomalla, ja juhannus on vapun lailla amatöörien ryyppyjuhla. Ei silloin ehdi kirkossa riekkua, ripit ja häät voisi järjestää joskus muulloin koska ihmisillä on parempaakin tekemistä.
- Masse setä
nimenomaan juhannuksena ihmiset on lomalla, ja juhannus on vapun lailla amatöörien ryyppyjuhla. Ei silloin ehdi kirkossa riekkua, ripit ja häät voisi järjestää joskus muulloin koska ihmisillä on parempaakin tekemistä.
vaikka sellaiseen, että joutuu jäämään pois maksetusta miss märkäpaitakisasta tupperware-kutsujen takia.
- ex-koltis
Juhannushäihin on tullut osallistuttua, että silloin potutti.
- tapatoimittaja
Masse setä kirjoitti:
vaikka sellaiseen, että joutuu jäämään pois maksetusta miss märkäpaitakisasta tupperware-kutsujen takia.
taitaa se vähän noin olla. Tietysti on ymmärrettävää että varsinkin morsian haluaa juhannushäät, liekö miehelle yhtä tärkeää??? Mutta ajankohta ei ole välttämättä parhaasta päästä kutsuvieraita ajatellen.
- Masse setä
ex-koltis kirjoitti:
Juhannushäihin on tullut osallistuttua, että silloin potutti.
pitäisi saada noihin hää- ja rippitouhuihin lisää. Vaikka jotain survival-tyyppistä juttua. Ei sitten tarvitsisi istuskella kahvi- ja kakkupöydässä tuijottamassa joitain outoja tyyppejä.
jussina ole rippijuhlia,mut vaikka oliski,nii kai ne ny olis tärkeempiä ku jotku juhannusjuhlat...
Taidanpa tilaisuuden tullen, pitää ukolle pienen koulutustunnin...Näytän mistä päästä ne hiiret pissii...:/
- pilvilaiva
sitä kannata kauheasti miettiä...miehen järjenjuoksua. Sehän juoksee suoraa putkea pitkin :)
Juhannus on Suomimiehelle Juhlista Jaloin, ei sitä VOI millään tois-sijaisella juhlalla pilata.
Kossu, grillimakkara, koivut ja rantasauna hakkaavat jotkut rippijuhlat mennentullen :))
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117265Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635288- 954894
- 524045
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493996- 2223883
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283598- 413243
- 522819
- 412397