nyt on huulet mustana...

iinamari

... niin tiiän:siellä jo vaikka mitä luullaan(te kaksimieliset!!!) no kun ei sitä lämmittäjää sitten kuulunnu niin könkkäsin itte sen saunan tulille laittamaan, ja sitten oottelin saunan pukuhuoneessa lämpeemistä, hyvässä seurassa, tottakai!
...niin piti sanomani että punaviinistä.

48

1206

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitten vaan

punkkua päätit vähän naukkailla...Minkä maalaista oli, vai eikö se ole niin olennaista?

• epsanjalainen! sinne tahtoo päästä taas LÄMPIMÄÄN! täällon pakkastakin jo 22,3astetta.

• siellä
        iinamari kirjoitti:

epsanjalainen! sinne tahtoo päästä taas LÄMPIMÄÄN! täällon pakkastakin jo 22,3astetta.

onkin kylmä, täällä vain 10!

• siellä kirjoitti:

onkin kylmä, täällä vain 10!

täällä PALELTAA!

• sisällä
        iinamari kirjoitti:

täällä PALELTAA!

sentään lämmintä, vai onko uuninlämmitys "unohtunut"?

• sisällä kirjoitti:

sentään lämmintä, vai onko uuninlämmitys "unohtunut"?

aamusta jo aloitin. ja nyt on kiva istua koneella lämpimän uunin kupeessa! tarkotin että ulkona pistäytyessä:)

• toki
        iinamari kirjoitti:

aamusta jo aloitin. ja nyt on kiva istua koneella lämpimän uunin kupeessa! tarkotin että ulkona pistäytyessä:)

ymmärsinkin...

• toki kirjoitti:

ymmärsinkin...

joku muakin ymmärtää välillä! piristyin muuten huomattavasti aiemmasta itsestäni:)

• että piristyit,
        iinamari kirjoitti:

joku muakin ymmärtää välillä! piristyin muuten huomattavasti aiemmasta itsestäni:)

vaikka olet kyllä niin upea tyyppi, että kelpaat täysin vaikka olisitkin aiempi itsesi...Lueskelin nimittäin ja kirjoittelin itsekin tuota nimi-ketjua...

• että piristyit, kirjoitti:

vaikka olet kyllä niin upea tyyppi, että kelpaat täysin vaikka olisitkin aiempi itsesi...Lueskelin nimittäin ja kirjoittelin itsekin tuota nimi-ketjua...

että sielläkin olit! kiva että nyt täällä!

• juuri Sinua
        iinamari kirjoitti:

että sielläkin olit! kiva että nyt täällä!

olen koko päivän kaivannut...Arvaatkos, kuka täällä puskasta huutelee?

• juuri Sinua kirjoitti:

olen koko päivän kaivannut...Arvaatkos, kuka täällä puskasta huutelee?

samaan syssyyn kaikki nimimerkit joilla oot mulle huuellu, en usko muuten et oot sama taas...:)

• aina en
        iinamari kirjoitti:

samaan syssyyn kaikki nimimerkit joilla oot mulle huuellu, en usko muuten et oot sama taas...:)

ole käyttänyt nimimerkkiä, mutta etköhän sinä tyylistä jo tunnista, mutta mehän on juteltu lähes aina myöhään...

Ja toisekseen, minulle nimimerkillä ei ole sillä tavalla väliä, viestin sisältö ja sanoma on se pointti...

• aina en kirjoitti:

ole käyttänyt nimimerkkiä, mutta etköhän sinä tyylistä jo tunnista, mutta mehän on juteltu lähes aina myöhään...

Ja toisekseen, minulle nimimerkillä ei ole sillä tavalla väliä, viestin sisältö ja sanoma on se pointti...

ja sanoma ja pointti on..? tyylin kyllä tunnistaa...johan sen outzakillekin tulin maininneeksi...

• Ystäväsi
        iinamari kirjoitti:

nyt tulee mieleen, en oikein tosiaan muista omia ns. nimimerkkejäni...

• Ystäväsi kirjoitti:

nyt tulee mieleen, en oikein tosiaan muista omia ns. nimimerkkejäni...

tuo sama jolle äsken vastasin?

• nyt, olenko
        iinamari kirjoitti:

ja sanoma ja pointti on..? tyylin kyllä tunnistaa...johan sen outzakillekin tulin maininneeksi...

mielestäsi tehnyt jotakin sopimatonta Sinua kohtaan :(

• nyt, olenko kirjoitti:

mielestäsi tehnyt jotakin sopimatonta Sinua kohtaan :(

miettii vaan...

• Ystäväsi
        iinamari kirjoitti:

tuo sama jolle äsken vastasin?

täällä on, mutta hei, olenko jotenkin sopimattomasti mielestäsi käyttäytynyt Sinua kohtaan? Mitä Outzakiin tulee, en häntä tunne sen paremmin, kuin joskus olen tällä palstalla vähän keskustellut hänen kanssaan...

• Ystäväsi kirjoitti:

täällä on, mutta hei, olenko jotenkin sopimattomasti mielestäsi käyttäytynyt Sinua kohtaan? Mitä Outzakiin tulee, en häntä tunne sen paremmin, kuin joskus olen tällä palstalla vähän keskustellut hänen kanssaan...

juu et! kukin keskustellee kenen kanssa lystää:) vissiinkin luit kuitenkin kys.kohdan!?! kehuja ja kohteliaisuuksia nainen aina kaipaa.

• Ystäväsi
        iinamari kirjoitti:

juu et! kukin keskustellee kenen kanssa lystää:) vissiinkin luit kuitenkin kys.kohdan!?! kehuja ja kohteliaisuuksia nainen aina kaipaa.

on VÄHÄN ymmällään, mutta ei se mitään...Eihän me riidellä...
        Sinun seurassasi viihdyn todella hyvin ja olen iloinen joka viestistä, jonka Sinulta saan, en sitten tiedä, mitä tämä on...

• Ystäväsi kirjoitti:

on VÄHÄN ymmällään, mutta ei se mitään...Eihän me riidellä...
        Sinun seurassasi viihdyn todella hyvin ja olen iloinen joka viestistä, jonka Sinulta saan, en sitten tiedä, mitä tämä on...

ei riidellä! en kai vaan vaikuttanut aggressiiviselta??? viihtyyyyyy tosi hyvin! mut kuten jo päivällä sanoin, niin on vaikee tietää ookko sä sä vai joku ihan muu...tyyliäkin voi jäljitellä, olemma huomannut.

• Ystäväsi

ymmärtää tämän, mutta saanko antaa Sinulle nyt lämpimän halauksen, kun itsekin olen nyt sitä vailla...

• jatkasin siittä mihin viime yönä jäätiin...muistaakseni oli jo päässyt kainaloon asti:)

• Ystäväsi
        iinamari kirjoitti:

jatkasin siittä mihin viime yönä jäätiin...muistaakseni oli jo päässyt kainaloon asti:)

lueskelemassa vähän Sun ja Outzakin välistä keskustelua ja hieman jäi kieltämättä kitkerä maku suuhun...
        Sinulle vakuutan sen, että olet ollut yksin mielessäni jo pitkään, Outzakista olen tiennyt myös jo pitkään, että hän on naimisissa, joten se siitä...
        Olet aika harvoin ollut täällä ja olen toki keskustellut muidenkin kanssa, mutta Sinä olet tehnyt... Et taida jaksaa lukea näin pitkiä sepustuksia...

• Ystäväsi kirjoitti:

lueskelemassa vähän Sun ja Outzakin välistä keskustelua ja hieman jäi kieltämättä kitkerä maku suuhun...
        Sinulle vakuutan sen, että olet ollut yksin mielessäni jo pitkään, Outzakista olen tiennyt myös jo pitkään, että hän on naimisissa, joten se siitä...
        Olet aika harvoin ollut täällä ja olen toki keskustellut muidenkin kanssa, mutta Sinä olet tehnyt... Et taida jaksaa lukea näin pitkiä sepustuksia...

sen parempi! ei ollu tarkotus kitkeröittää, ei missään nimessä. ja tiesin, että tiesit, tiedän paljonkin asioita. olen harvakseltaan täällä työni vuoksi, mutta kun olen - olen antaumuksella mukana!

• Ystäväsi
        iinamari kirjoitti:

sen parempi! ei ollu tarkotus kitkeröittää, ei missään nimessä. ja tiesin, että tiesit, tiedän paljonkin asioita. olen harvakseltaan täällä työni vuoksi, mutta kun olen - olen antaumuksella mukana!

olen aina kanssasi antaumuksella, kun vain Sinut milloin täältä löydän...Viikolla olen usein toisilla palstoilla jakamassa mielestäni hyviä neuvoja ihmisten ongelmiin, lähinnä ihmissuhteita koskeviin...

• Ystäväsi kirjoitti:

olen aina kanssasi antaumuksella, kun vain Sinut milloin täältä löydän...Viikolla olen usein toisilla palstoilla jakamassa mielestäni hyviä neuvoja ihmisten ongelmiin, lähinnä ihmissuhteita koskeviin...

sultakos niitä sais? ja ihan ilmatteeks, jostain palstoilta? miks et antas mulle ikuisen onnen salaisuutta?

• Ystäväsi
        iinamari kirjoitti:

sultakos niitä sais? ja ihan ilmatteeks, jostain palstoilta? miks et antas mulle ikuisen onnen salaisuutta?

VÄHÄN nyt hymyilee...Mut hei, kyllä jos pystyt jatkuvasti kokemaan ihastumista ja vielä parempi rakastumista, olet aika lähellä onnea...ikuista...

• Ystäväsi kirjoitti:

VÄHÄN nyt hymyilee...Mut hei, kyllä jos pystyt jatkuvasti kokemaan ihastumista ja vielä parempi rakastumista, olet aika lähellä onnea...ikuista...

koen, aina olen valmis! miten vaan tietäis sen olevan ikuista? muuten, pääsinkö jo siihen viimeöiseen tilaan?

• Ystäväsi
        iinamari kirjoitti:

koen, aina olen valmis! miten vaan tietäis sen olevan ikuista? muuten, pääsinkö jo siihen viimeöiseen tilaan?

on kysymysmerkkinä, viimeöinen tila??Olin jo varmaan niin väsynyt, että ei oikein juuri se kohta keskustelustamme nyt jaksa palautua mieleen... Help me, please!

• Ystäväsi kirjoitti:

on kysymysmerkkinä, viimeöinen tila??Olin jo varmaan niin väsynyt, että ei oikein juuri se kohta keskustelustamme nyt jaksa palautua mieleen... Help me, please!

vaan olotila ku tipahdin...

• Ystäväsi
        iinamari kirjoitti:

vaan olotila ku tipahdin...

olotila oli keskustelumme jälkeen kaipaava, mietin vain Sinua ja sitä, koska Sinut mahdollisesti kohtaan...

• Ystäväsi kirjoitti:

olotila oli keskustelumme jälkeen kaipaava, mietin vain Sinua ja sitä, koska Sinut mahdollisesti kohtaan...

(jo monesti?)tänään kohdannut. pääseekö taas syliin? hali kelpais. vielä 15 min. ennen nukkuaikaa.......

• Ystäväsi
        iinamari kirjoitti:

(jo monesti?)tänään kohdannut. pääseekö taas syliin? hali kelpais. vielä 15 min. ennen nukkuaikaa.......

otta Sinut hellästi syliin ja silittää sinun hiuksiasi, olet ihana, meillä on selvästi keskinäistä kemiaa, tunnen sen juuri nyt kun olen lähes kiinni Sinussa, saat OIKEIN lämpimän halauksen, ei erota tästä ikinä...

• Ystäväsi kirjoitti:

otta Sinut hellästi syliin ja silittää sinun hiuksiasi, olet ihana, meillä on selvästi keskinäistä kemiaa, tunnen sen juuri nyt kun olen lähes kiinni Sinussa, saat OIKEIN lämpimän halauksen, ei erota tästä ikinä...

ihanalta tuntuuuuuu! miksei vois aina vaan olla näin??? tai oon kyllä aika paljon "jalat maassa" tyyppiä", täähän on vaan...huuhaata? nilkalle tekee kyllä toooosi hyvää olla ylhäällä, juilii koko ajan muuten...

• Ystäväsi
        iinamari kirjoitti:

ihanalta tuntuuuuuu! miksei vois aina vaan olla näin??? tai oon kyllä aika paljon "jalat maassa" tyyppiä", täähän on vaan...huuhaata? nilkalle tekee kyllä toooosi hyvää olla ylhäällä, juilii koko ajan muuten...

oli muuten kirjoittanut sen musiikkia koskevan viestin, mihin blät vastasi ja mihin Sä sit vastasit...
        Musiikkimaku meillä aika yhteneväinen...
        Hieron varovasti kipeää jalkaasi...

• Ystäväsi kirjoitti:

oli muuten kirjoittanut sen musiikkia koskevan viestin, mihin blät vastasi ja mihin Sä sit vastasit...
        Musiikkimaku meillä aika yhteneväinen...
        Hieron varovasti kipeää jalkaasi...

siksi vastasinkin! en muuten olisi vaivautunut muualle huuhailemaan:) pitää kohta mennä, viel yksi tupakka (pakkasta 23.3) ja tarkistus ja petiin.......

• Ystäväsi
        iinamari kirjoitti:

Sinä olet kaukana HUUHAASTA, pidän Sinusta ja kaipaan jo nyt, kun tiedän, että kohta erotaan...

• Ystäväsi kirjoitti:

Sinä olet kaukana HUUHAASTA, pidän Sinusta ja kaipaan jo nyt, kun tiedän, että kohta erotaan...

mihkään mennä - nyt pieni tauko ja sit vielä yksi kunnon...jooko?

• Ystäväsi
        iinamari kirjoitti:

siksi vastasinkin! en muuten olisi vaivautunut muualle huuhailemaan:) pitää kohta mennä, viel yksi tupakka (pakkasta 23.3) ja tarkistus ja petiin.......

että jo nyt täytyy erota, vastahan me tämä alettiin...OLI siellä mus. ketjussa monta muutakin minun viestiä, musiikkikin on lähellä sydäntäni...Sinä nyt kaikkein lähinnä tietysti...

• Ystäväsi
        iinamari kirjoitti:

hali, että tuoksusi tarttuu minuun ja saan tuntea Sinut lähelläni siihen asti, kunnes kohdataan...En haluaisi erota, kärpäset saavat katossa todistaa tätä tuskaa...

• Ystäväsi
        iinamari kirjoitti:

koska täällä seuraavan kerran olet, vieläkö sen ehdit kertoa?

• Ystäväsi kirjoitti:

koska täällä seuraavan kerran olet, vieläkö sen ehdit kertoa?

toivottaa kauniita unia, mutta olen kuulemma saman viestin lähettänyt aiemminkin...joten hyvää yötä, kauniita unia, oman kullan kuvia...tänään päivällä ehkä ja ma aamuna varmasti!

• Ystäväsi

aamuyötä, aamua ja päivää aina siihen hetkeen asti, kun seuraavan kerran tavataan...Pusu poskelle...

• samoin! nyt meen....pusuja ja haleja!

• iinamari evk

tänään meni myöhäiseksi...kun ei tarttennu lenkille lähtä. ihanaa oli nukkua hiukka pitempään!

• Ystäväsi

myöhään, pääsin koneelle vasta ihan äsken! Mutta nyt täällä taas, hyvää iltapäivää, iinamari!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      13
      11325
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      37
      3853
    3. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      109
      3019
    4. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      120
      2380
    5. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      81
      2045
    6. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      196
      1761
    7. Sofia Virralle täydet 12 pistettä!

Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.
      Maailman menoa
      299
      1006
    8. Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?

Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta
      Kuhmo
      17
      780
    9. Toisten elämän moralisointi

Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte
      Tunteet
      143
      725
    10. Missä milloin

Missä milloin nähdään?
      Ikävä
      53
      699
    Aihe