Onko kellään kokemusta rapidosta? Riittääkö 25mm eriste talvella ja miten auto muuten pelittää, kalusteet yms.? Millainen ranskalaisen jälleenmyyntiarvo mahtaa olla, katoaako samaan tahtiin kuin henkilöautoissa?
Ranskalainen rapido, kokemuksia??
16
7955
Vastaukset
- sähköihme
Ei ole kokemusta muuta kun että olen ostanut Rapidon ja odotan toimitusta. Minusta ei etelä Eurooppa autot ole tehty talviautoiksi. Olkoon mikä vaan, tai saahan niihin lämpöä mutta kaasua menee. Me käytämme auton kesällä vain. Mitä hintaan tulee niin autohan ei ole Ranskalainen vaan meillä ainakin Mercedes V 6 3.0 diesel. Se nyt ainakaan putoaa hinnassa enemmän kun mikään muu.En ostaisi Fiat koska oli Fiat ja Fiat on Fiat vaikka paistaisi voissa. Vaan on minun mielipiteeni jokainen ostaa mitä haluaa.
- koskee
ostit siis uuden auton.miks et hakenu saksasta.olis taas kymppi kakskyttonnii säästyny.
- persauki
koskee kirjoitti:
ostit siis uuden auton.miks et hakenu saksasta.olis taas kymppi kakskyttonnii säästyny.
että tarvii mennä saksaan ostamaan autoa kun kerran myydään Suomessakin samanlaisia. Sikstoiseksi en usko että uusi Rapido 990M on 20 000 euroa halvempi Saksassa! Jos vähänkin luet nettisivuja Saksasta niin kyseinen auto on samanhintainen kun Suomessa uutena. Käytettyjä ei löydy koska on uusi malli.Sinua varmaan vituttaa kun itse asut teltassa.
- tuta ei
persauki kirjoitti:
että tarvii mennä saksaan ostamaan autoa kun kerran myydään Suomessakin samanlaisia. Sikstoiseksi en usko että uusi Rapido 990M on 20 000 euroa halvempi Saksassa! Jos vähänkin luet nettisivuja Saksasta niin kyseinen auto on samanhintainen kun Suomessa uutena. Käytettyjä ei löydy koska on uusi malli.Sinua varmaan vituttaa kun itse asut teltassa.
oon kerenny jo monta reissuu tekeen itsekkin.
- olet valmis
tuta ei kirjoitti:
oon kerenny jo monta reissuu tekeen itsekkin.
myymään minulle uusi Rapido 990M V6 3.0 automaatti ilmastoini sekä auto että asunosa markiisi taulu-tv DVD CD-radio vak.nop.säädin per.kamera tv-ant kaasu-ulosotto hyttysovi jos todella edullinen niin kiinostaa. Jos et löydä tällaista edulliseen hintaan niin sinun kirjoitukset ovat turhaat.
- Kallis vaiko halpa?
olet valmis kirjoitti:
myymään minulle uusi Rapido 990M V6 3.0 automaatti ilmastoini sekä auto että asunosa markiisi taulu-tv DVD CD-radio vak.nop.säädin per.kamera tv-ant kaasu-ulosotto hyttysovi jos todella edullinen niin kiinostaa. Jos et löydä tällaista edulliseen hintaan niin sinun kirjoitukset ovat turhaat.
- vähän ajattelinkin
Kallis vaiko halpa? kirjoitti:
että et osaa lukea. Minun Mersu on V6 3.0 ei mikään suora nelonen 150hv. Kyllä näitä tientukkoja lötyy Suomestakin vaan en haluaa sellaista. Kirjotellaan vain miten asuntoauto on tientukkona.Sinun hinta on kallis jos auto on Saksassa. Jos taas Suomen rek ja ajamaton niin hinta on sama mitä Suomen hinta on.Mutta jos minun pitää matkustaa Saksaan hakemaan auton ja olla pois työstä niin kyllä autolle hintaa tulee. Pitää aina muistaa että kun puhutaan Saksan autoista niin YLENSÄ siinä on koira haudattu niin kuin sinun 150hv sura nelonen. Kyllähän koirakin on halvempi kun lehmä.
- sähköihme
Kallis vaiko halpa? kirjoitti:
Aina puhutaan että Saksanautot ovat halpoja. Tässä hyvä esim. Rapido 990M saksassa 150hv maksaa 86000e ja Suomessa Espoossa 89000e. Missä se 10-20.000euron voitto on. Minun mielestä tässä on 3000e ero ja vielä sillein että toinen auto on Saksassa ja toinen Suomessa.Tämä 3000e menee kuluihin. Elikä hinta UUDESSA asuntoautossa on sama mistä sitten ostaatkaan.
- valinta alustaksi
Oletpa aika kehnon alustan valinnut siihen Rapidoon! Eihän ne mersut kestä missään käytössä, ei formuloissa eikä edes takseissa ja ovat tosi kaatumis herkkiä ja ruostuvat vielä tosi nopeasti! Se V6 on tosi susi jo syntyessään, pelkkiä ongelmia ainakin paku käytössä, peru nopeasti!
- tiedosta minä
valinta alustaksi kirjoitti:
Oletpa aika kehnon alustan valinnut siihen Rapidoon! Eihän ne mersut kestä missään käytössä, ei formuloissa eikä edes takseissa ja ovat tosi kaatumis herkkiä ja ruostuvat vielä tosi nopeasti! Se V6 on tosi susi jo syntyessään, pelkkiä ongelmia ainakin paku käytössä, peru nopeasti!
perun kaupat. En haluaa ajaa asuntoautoa joka kaatuu.Ostan polkupyörän ja teltan.
- tässä väitteleen
sähköihme kirjoitti:
Aina puhutaan että Saksanautot ovat halpoja. Tässä hyvä esim. Rapido 990M saksassa 150hv maksaa 86000e ja Suomessa Espoossa 89000e. Missä se 10-20.000euron voitto on. Minun mielestä tässä on 3000e ero ja vielä sillein että toinen auto on Saksassa ja toinen Suomessa.Tämä 3000e menee kuluihin. Elikä hinta UUDESSA asuntoautossa on sama mistä sitten ostaatkaan.
- Fiat sivu
tässä väitteleen kirjoitti:
tämä on.En löytänyt yhtään Rapido intergrointu.
- Le Randonneur
Jep jep. Kesällä tuli haettua Saksasta pari vuotta vanha 941F-malli, eli jälleenmyyntiarvo ei ole vielä selvinnyt.
Talviasumiseen älä edes autoa suunnittele, vaan lähinnä kolmen vuodenajan autoksi.
Alustana on Fiatin maxi ja 2,8 JTD.
Koeajoin peräkkäin ko. Fiatin ja Mersun 316CDI:n alustat ja yllätyin itsekin ennakkoluuloihini. Fiat oli erittäin paljon tukevampi, vakaampi sivutuulessa.
Rapidon sisustus näyttää ja tuntuu laadukkaalta ja on hiljainen ajossa, muutenkin kaikki toiminta on vastannut odotuksia.
Oman arvioni mukaan sain Rapidon vajaa kymppitonnin halvemmalla Hampurin lähistöltä.- Toista lukenut
Caravan-lehti testasi rapidon ja heidän mukaansa se sopii hyvin talvikäyttöön! Onko kellään oikeaa kokemusta?
- itse haluat
Toista lukenut kirjoitti:
Caravan-lehti testasi rapidon ja heidän mukaansa se sopii hyvin talvikäyttöön! Onko kellään oikeaa kokemusta?
Eli siis kaikki joiden kokemukset poikkeavat lehden kirjoituksesta, pitäisikö ne poistaa palstalta.
Et selvästikään ymmärrä, että käyttötilanteet ja vaatimukset ovat yksilöllisiä.
Voiko joku vielä elää näin syvällä pumpulimaailmassa -HERÄÄ PAHVI
Täällä kysytään mielipiteitä ja kokemuksia,jokainen päättää itse omansa, sinäkin omasi.
Ehkä sun on vaan paras uskoa mitä lehdissä sanotaan.
- talvivarustus???
Nyt järki käteen. Eihän Suomessakaan tarvita tarvivarustettuja autoja. Ne muutamat huippupakkaspäivätkään eivät vaadi sitä. Eikä monikaan änge autonsa kanssa tien päälle sellaisilla säillä. Silloin pysytään kotona takkatulen ääressä. Mihin tänäkään "talvena" sellaiselle olisi ollut tarvetta???
Siispä järki käteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491516Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761345Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871006- 18997
- 86936
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187876Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20831- 82811
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi98811Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17740