jone nikula taitaa olla kaappi homo ku se oli niin sen ruslanan puolella miks ihmeessä se pääsi idoliksi eihän se oo edes suomalainen
kaappi homo
6
2008
Vastaukset
- taidat olla itsekin
miten sinä nyt niin raskaasti tämän asian otit, kun vieläkin jaksat vain valittaa?
- humpappaa
Idolsissa on ennenkin ollut muita kuin suomen kansalaisuuden omaavia kilpailijoita (ei ole sääntöjen vastaista). Tohon homo-kommettiin ei viitsi edes vastata.
Vaikka en tyypin tyylistä pidäkään, olen utelias tämän kilpailijan suhteen- lähinnä miten porukka reagoi siihen. Laulutyyli on lammasmainen kuin Jukka Kuoppamäellä, mutta kyllä se nuotissa pysyy. Ja jos ei Idolsissa onnista jätkän voi laittaa heti humppalavalle vibraattoaan värisyttämään. - Jatta
Taidat kuulua niihin säälittäviin reppanoihin, joiden mielestä ihmiset pitää jaotella eri kasteihin sukupuolisen suuntautumisen perusteella. Toivottavasti löydät joskus elämän.
- MH79
On kohteliasta muita lukijoita kohtaan, ettei tehdä alkukantaisia kirjoitusvirheitä. 'Kaappihomo' on yhdyssana.
- yh-dys-sa-na
Tarkoitatko että on kaappi, homo, vai kaappihomo? Miten vaikeaa voi olla kirjoittaa yhdyssanoja?
- Anonyymi
Jone on homppeli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k313726Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet491638- 731338
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751191Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille1721047Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911031- 84905
Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua38777Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?47745- 39730