jone nikula taitaa olla kaappi homo ku se oli niin sen ruslanan puolella miks ihmeessä se pääsi idoliksi eihän se oo edes suomalainen
kaappi homo
6
1928
Vastaukset
- taidat olla itsekin
miten sinä nyt niin raskaasti tämän asian otit, kun vieläkin jaksat vain valittaa?
- humpappaa
Idolsissa on ennenkin ollut muita kuin suomen kansalaisuuden omaavia kilpailijoita (ei ole sääntöjen vastaista). Tohon homo-kommettiin ei viitsi edes vastata.
Vaikka en tyypin tyylistä pidäkään, olen utelias tämän kilpailijan suhteen- lähinnä miten porukka reagoi siihen. Laulutyyli on lammasmainen kuin Jukka Kuoppamäellä, mutta kyllä se nuotissa pysyy. Ja jos ei Idolsissa onnista jätkän voi laittaa heti humppalavalle vibraattoaan värisyttämään. - Jatta
Taidat kuulua niihin säälittäviin reppanoihin, joiden mielestä ihmiset pitää jaotella eri kasteihin sukupuolisen suuntautumisen perusteella. Toivottavasti löydät joskus elämän.
- MH79
On kohteliasta muita lukijoita kohtaan, ettei tehdä alkukantaisia kirjoitusvirheitä. 'Kaappihomo' on yhdyssana.
- yh-dys-sa-na
Tarkoitatko että on kaappi, homo, vai kaappihomo? Miten vaikeaa voi olla kirjoittaa yhdyssanoja?
- Anonyymi
Jone on homppeli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1334859
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253296Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132654- 462241
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611771Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471709- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201526- 281500
- 951221