jone nikula taitaa olla kaappi homo ku se oli niin sen ruslanan puolella miks ihmeessä se pääsi idoliksi eihän se oo edes suomalainen
kaappi homo
6
1923
Vastaukset
- taidat olla itsekin
miten sinä nyt niin raskaasti tämän asian otit, kun vieläkin jaksat vain valittaa?
- humpappaa
Idolsissa on ennenkin ollut muita kuin suomen kansalaisuuden omaavia kilpailijoita (ei ole sääntöjen vastaista). Tohon homo-kommettiin ei viitsi edes vastata.
Vaikka en tyypin tyylistä pidäkään, olen utelias tämän kilpailijan suhteen- lähinnä miten porukka reagoi siihen. Laulutyyli on lammasmainen kuin Jukka Kuoppamäellä, mutta kyllä se nuotissa pysyy. Ja jos ei Idolsissa onnista jätkän voi laittaa heti humppalavalle vibraattoaan värisyttämään. - Jatta
Taidat kuulua niihin säälittäviin reppanoihin, joiden mielestä ihmiset pitää jaotella eri kasteihin sukupuolisen suuntautumisen perusteella. Toivottavasti löydät joskus elämän.
- MH79
On kohteliasta muita lukijoita kohtaan, ettei tehdä alkukantaisia kirjoitusvirheitä. 'Kaappihomo' on yhdyssana.
- yh-dys-sa-na
Tarkoitatko että on kaappi, homo, vai kaappihomo? Miten vaikeaa voi olla kirjoittaa yhdyssanoja?
- Anonyymi
Jone on homppeli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk642129Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921442Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621265Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701248- 1151125
- 67946
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72919Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j67900Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍78842Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise9822