Kuinka kauan jatkunut?

Nimetön

Kuinka kauan on teidän ihastukset kestäneet ilman että juttu olisi edennyt suuntaan eikä toiseen? Olisi mielenkiintoista kuulla kuinka pitkään oma kituminen saattaisi kestää. Itselläni noin puoli vuotta.

130

77982

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jatkunut

      joitakin kuukausia välillä laimeampana välillä kovempana

      • idiootit

        JOS OSAISIT OLLA I H M I N E N NIIN ET KYSELIS TOLLASIA. HARHAA......


      • hekotus...
        idiootit kirjoitti:

        JOS OSAISIT OLLA I H M I N E N NIIN ET KYSELIS TOLLASIA. HARHAA......

        ei ymmärrä ihastuksia minäkään


      • idiootit kirjoitti:

        JOS OSAISIT OLLA I H M I N E N NIIN ET KYSELIS TOLLASIA. HARHAA......

        ÄLÄ PUHU PASKAAAA-A!


    • kaatui

      Ensi viikolla tulee puoli vuotta,ei ole edennyt,mihinkään,eli se siitä.

    • teillä

      ei sitten ole tapahtunut mitään? Oletko puhunut suoraan kyseiselle ihmiselle,koska puoli vuotta ja ei mikään ole muuttunut,niin vaikuttaa kyllä siltä,että toista ei täydeltä laidalta kiinnosta,vaan tulee mieleen,että olisit hänelle varalla!!Sori,mutta näin veikkaan,jos ei parempaa syytä ole.

      • Nimetön

        Hän on varattu.


    • etcetera

      noin 8 kuukautta.. Se vähän riippuu ihmisistä miten nopeaan asiat etenee..

      • Nimetön

        Silloinko paljastitte toisillenne? Mitä tapahtui?


    • ristisana

      Hölmön simppeli ja kliseinen kommentti, mut jos
      kumpikaan ei tee aloitetta, niin miten mikään
      menisi eteenpäin?

      Voihan kiinnostus olla molemminpuolista, vaikka
      homma olisikin jumiutunut alkutilaan. Kaksi
      samankaltaista luonnetta saattaa odottaa toisen
      aloitetta, jos ei ole varma toisen ajatuksista
      tai esim. pelkää epäonnistumista.

      Mikäli jo TIETÄÄ toisen olevan varattu, syytä
      unohtaa. Ihmisiä riittää kyllä, vaikka sydän voi
      realismia vastustaakin.

    • vuosikausia

      (",)

    • jou234567890

      ihan fakta että hän on varattu? Minulla on ollu samankaltainen tilanne(olen nainen) ja olin joskus vuosi sitten varattu, mutta en ole enää...

    • Christen

      syksyllä alkoi ystävyys.. ja se syveni.. ja joulukuussa sain miehen itselleni!!! nyt ollaan pari! =) ja olen onnellinen!!!!

      • joskus näinkin

        Hienoa ja onnea!
        Me rakastuttiin salamana vuosi sitten. mies oli ja on naimisissa edelleenkin - lupaili, että ei halua avioliittoaan enää jatkaa, vaan että haluaa olla mun kanssa. niinpä! ei kannata sekaantua naimisissa oleviin ihmisiin, sillä se side on vahva, vaikka rakkautta enää olisikaan jäljellä.

        nyt taidan olla raskaana, mikä itsessään on hieno juttu! mies saa valita mitä tekee, en aio häneltä mitään vaatia, jos todellakin tämä lapsi vielä joskus syntyy..


      • Mies elämässä oleva
        joskus näinkin kirjoitti:

        Hienoa ja onnea!
        Me rakastuttiin salamana vuosi sitten. mies oli ja on naimisissa edelleenkin - lupaili, että ei halua avioliittoaan enää jatkaa, vaan että haluaa olla mun kanssa. niinpä! ei kannata sekaantua naimisissa oleviin ihmisiin, sillä se side on vahva, vaikka rakkautta enää olisikaan jäljellä.

        nyt taidan olla raskaana, mikä itsessään on hieno juttu! mies saa valita mitä tekee, en aio häneltä mitään vaatia, jos todellakin tämä lapsi vielä joskus syntyy..

        Ihmeen elämänmyönteinen asenne sinulla...
        Olet nähtävästi hyvä ihminen ja suhteenne ei ollut läheskään vain seksuaalista. Nyt rohkeutta teille puhua keskenänne, koska se keskustelun aika tulee eteenne.
        Kaikkea Hyvää toivoen


    • nimetön26

      mulla jatkunut kohta 1,5vuotta.Välillä tiiviimmin ja välillä löysemmin nähty..Hänkin varattu mies

      • sama aika

        eikä taida helpottaa. Vaikka välillä mennytkin aikaa ettei ole tavannut, mutta mielessä aina.


    • jo...

      kolmatta vuotta.=) Omakotitalo ja kaikki laitettu. Yhä samassa työssä.

      • Christen

        teettekö samoja hommia töissä??? näette jatkuvasti?


      • kahdessa viikossa

        olin naimisissa, hän sinkku. 1½v ensi tapaamisesta soi hääkellot. Yhteistä taivalta takana 10 vuotta ja kaksi yhteistä lasta. Olemme edelleen samassa työpaikassa, joskaan emme näe toisiamme työpäivän aikana.


    • aika pitkään

      1,5 ... 2 vuotta kunnes kerrottiin toisillemme rakkauden tunteista ihan suoraan. Itselläni on kestänyt 2 vuotta, toinen ei osannut sanoa, milloin hänen tunteensa heräsivät.

      • Nimetön

        Hurjaa... ja mitäs sitten tapahtui?


      • miten,
        Nimetön kirjoitti:

        Hurjaa... ja mitäs sitten tapahtui?

        tämä kehittyy. Pikkujouluissa tunnustimme tunteemme. Katsotaan, mitä tapahtuu...


      • tonttu
        miten, kirjoitti:

        tämä kehittyy. Pikkujouluissa tunnustimme tunteemme. Katsotaan, mitä tapahtuu...

        klasikkojuhla,kun lasken 1 1 niin siellä vaimoni on varmaan myös tunteensa tunnustanut. nyt minä etsin asuntoo. Mutta syytä on varmaan molemmissa,eikä yksi juhla aiheuta tätä. Ompa raskasta....


    • suski76

      heippa...

      mieheni ja lasteni isä lähti suhteestamme n. 5 vuotta sitten työpaikkaromanssin johdosta. Tämä "työpaikkarakastajakin" jätti miehelleen 3 lasta ja 15 vuoden liiton taakseen, vain mieheni vuoksi.
      Olivat ylirakastuneita n. 2 vuotta kunnes ero tuli. Nyt kummatkin katuvat syvästi tekoaan, mutta meillä jätetyilla meneepi ihan ok elämässämme, emmekä takasin huoli.

      Tiedän muutamia muitakin, jotka ovat "työpaikkaromanssin" kourissa jättäneet puolisonsa ja suhde ei ole kestänyt heillä kellään.
      Mutta jos ihan ollaan molemmat sinkkuina työssä ihastuttu, niin se voi olla ihan eri asia tietenkin.
      tiedän muutamia, joiden suhde on ihan ok, ja toinen onkin josain vaiheessa esim. vaihtanut työpaikkaa. Sillä tosi on sekin, että jos näkee toista vapaa-ajalla ja töissä kokoajan, niin tulee josain vaiheessa aikas tukalaksi.

      Nämä siis vain minun tiedossani olevia kokemuksia ja eihän sitä koskaankan etukäteen tiedä, että kestääkö suhde, vai...

      • rakastunut Kariin

        Rakkaus alkoi roihuten toukokuussa työpaikalla
        lähes kahdeksan vuotta sitten ja jatkuu edel-
        leen. Aviossa olemme olleet pari vuotta.
        Suhteen alkaessa olimme molemmat varattuja,
        mies aviossa, minä kihloissa, erosimme molem-
        mat muutamassa kuukaudessa ja onneksi,tosin
        molempien exät oli tosi hankalia useita vuo-
        sia, kunnes vihdoin jättivät rauhaan ja etsi
        vät oman elämän.


      • Nimetön
        rakastunut Kariin kirjoitti:

        Rakkaus alkoi roihuten toukokuussa työpaikalla
        lähes kahdeksan vuotta sitten ja jatkuu edel-
        leen. Aviossa olemme olleet pari vuotta.
        Suhteen alkaessa olimme molemmat varattuja,
        mies aviossa, minä kihloissa, erosimme molem-
        mat muutamassa kuukaudessa ja onneksi,tosin
        molempien exät oli tosi hankalia useita vuo-
        sia, kunnes vihdoin jättivät rauhaan ja etsi
        vät oman elämän.

        Vau, hei onneksi olkoon! Ihana kuulla tuollaisistakin!


      • Pekka jokin

        No juu, kukapa luottaisi ihmiseen, joka varattuna lähtee toisen matkaan ihastumisen takia... kun arki koittaa, alkaa miettimään sitä, että tämä toinen (miksei itsekin) toistaa samaa rituaalia..ja sitten sitä erotaa...ellei olla kasvettu ihmisinä... mikä sitä vanhaa koiraa kasvattaa ...;-))

        Monimutkaista mutta totta!


      • noin...
        rakastunut Kariin kirjoitti:

        Rakkaus alkoi roihuten toukokuussa työpaikalla
        lähes kahdeksan vuotta sitten ja jatkuu edel-
        leen. Aviossa olemme olleet pari vuotta.
        Suhteen alkaessa olimme molemmat varattuja,
        mies aviossa, minä kihloissa, erosimme molem-
        mat muutamassa kuukaudessa ja onneksi,tosin
        molempien exät oli tosi hankalia useita vuo-
        sia, kunnes vihdoin jättivät rauhaan ja etsi
        vät oman elämän.

        mutta jos pakkaan sekoitetaan lapset niin exät tulee aina olemaan hankalia. Ei ole kiva olla viikonloppuisä tai -äiti, kun ei näe lasten kehitystä päivä päivältä. Lisäksi lapset tulevat olemaan katkeria, jos ero on tapahtunut hyvin aikaisin. Tuo on aina järjestelyä.. helpompi se on mennä suhteesta toiseen, jos ei ole mitään vastuuta lapsien suuntaan.


      • orvokki76
        Pekka jokin kirjoitti:

        No juu, kukapa luottaisi ihmiseen, joka varattuna lähtee toisen matkaan ihastumisen takia... kun arki koittaa, alkaa miettimään sitä, että tämä toinen (miksei itsekin) toistaa samaa rituaalia..ja sitten sitä erotaa...ellei olla kasvettu ihmisinä... mikä sitä vanhaa koiraa kasvattaa ...;-))

        Monimutkaista mutta totta!

        usein sitä ei mietitä, että kumppani jätti exänsä itsensä takia, niin miksei jättäisi toistekkin...


      • orvokki76
        rakastunut Kariin kirjoitti:

        Rakkaus alkoi roihuten toukokuussa työpaikalla
        lähes kahdeksan vuotta sitten ja jatkuu edel-
        leen. Aviossa olemme olleet pari vuotta.
        Suhteen alkaessa olimme molemmat varattuja,
        mies aviossa, minä kihloissa, erosimme molem-
        mat muutamassa kuukaudessa ja onneksi,tosin
        molempien exät oli tosi hankalia useita vuo-
        sia, kunnes vihdoin jättivät rauhaan ja etsi
        vät oman elämän.

        näinkin voi sattua, onnea siitä, että teitte sen oikean ratkaisun kuitenkin...


      • nainen5
        Pekka jokin kirjoitti:

        No juu, kukapa luottaisi ihmiseen, joka varattuna lähtee toisen matkaan ihastumisen takia... kun arki koittaa, alkaa miettimään sitä, että tämä toinen (miksei itsekin) toistaa samaa rituaalia..ja sitten sitä erotaa...ellei olla kasvettu ihmisinä... mikä sitä vanhaa koiraa kasvattaa ...;-))

        Monimutkaista mutta totta!

        kerran pettänyt ja lähtenyt seikkaileen tekee sen tilaisuuden tullen uudelleen.
        Kuitenkin kuka varatun mukaan lähtee, niin saa varautua,että joskus aikanaan saa maistaa omaa lääkettään. Ei ihminen tapojansa muuta helposti vaikka lupaa.


      • Pettäjän tie
        nainen5 kirjoitti:

        kerran pettänyt ja lähtenyt seikkaileen tekee sen tilaisuuden tullen uudelleen.
        Kuitenkin kuka varatun mukaan lähtee, niin saa varautua,että joskus aikanaan saa maistaa omaa lääkettään. Ei ihminen tapojansa muuta helposti vaikka lupaa.

        Tiedän sen, kun olen jo kerran aiemmin pettänyt. Lupasin ja vannoin, että en enää koskaan. Ja nyt kumminkin taas olen siinä ihastuksen ja rakastumisen jamassa, että jos vain tunteideni kohde lämpenisi tai tekisi aloitteen, niin se olisi menoa. Kyllä minussa on joku vika, kun aina hairahdun tälle tielle.


      • psii
        orvokki76 kirjoitti:

        usein sitä ei mietitä, että kumppani jätti exänsä itsensä takia, niin miksei jättäisi toistekkin...

        ...ja usein myös kuulevat olevansa jotenkin erityisiä ihmisiä, jonka vuoksi perheensä jättävä ei missään nimessä toistaisi samaa kaavaa enää heidän kohdallaan. Myöhemmin, kun suitsutukset ja punaiset rillit jätetty pois, arki näyttäytyy ihan tavallisena. Siitä voi jopa puuttua niitä kivoja elementtejä entisestä parisuhteesta.

        Koettu ja nähty on. Ihmistä kun vaihdetaan, tulee mukaan myös niitä puolia, joita ei alkuvaiheessa näytetä. Koko paketti harvoin sisältää ihan kaikkea, josta itse pitää.


    • Maijuli

      .. kun huomasin olevani rakastunut naimisissa olevaan työkaveriin. Taistelin tunteitani vastaan, koska en halua aiheuttaa kenellekään moraalisia ongelmia. Kerroin noin suurinpiirtein suoraan kiinnostukseni, mutta työkaverini on moraalinen perheenisä (mikä on kunnioitettavaa!), eikä välillämme ole tapahtunut pikkujoulujen käsikkäinkävelyä ja halailua kummempaa. Vaikka selkeästi hänkin on minuun ihastunut. Mutta turha vinkua, jos kerran vaimo on "elämän nainen". Vaikka kuinka ajattelee järjellä, niin typerä sydän voi sanoa ihan jotain muuta. Ja pitkässäkin parisuhteessa olevat voivat ihastua, siinä nyt ei ole sun kummempaa draamaa, ihmisiä ollaan kaikki.
      Pikkuhiljaa yritän olla ajattelematta mitään, mutta joskus kun hän tekee jotain, tai sanoo jotain, niin olen edelleen myytyä naista.
      Ja kun olemme päivittäin hyvin tiiviisti töissä. Hyviä kavereita olemme, kaikesta huolimatta. Tilanne olisi voinut olla molemmin puolin nolo ja kiusallinen, mutta onneksi ollaan reilusti aikuisia ja puhuttua asiat läpi.
      En kyllä suosittele tällaisia sydämen asioita kellekään.

      • tytti

        että mies vaan kokeilee omaa viehätysvoimaansa.
        Onneksi olette järki ihmisiä kumpikin ja tajuatte tilanteen.
        Koska olette tiiviisti töissä yhdessä niin taitaa olla vaan riippuvutta, silloin voi ihastua melkein kehen vaan.


      • Kara

        ...kun huomasin olevani rakastunut naimisissa olevaan työkaveriini. Ja loppu on kuin suoraan sinun kirjoituksestasi. Kun työskennellään niin tiiviisti yhdessä, ei tunteilla ole mitään mahdollisuutta viilentyä. Eikä toisaalta mitään mahdollisuutta johtaa mihinkään.


      • Maijuli
        Kara kirjoitti:

        ...kun huomasin olevani rakastunut naimisissa olevaan työkaveriini. Ja loppu on kuin suoraan sinun kirjoituksestasi. Kun työskennellään niin tiiviisti yhdessä, ei tunteilla ole mitään mahdollisuutta viilentyä. Eikä toisaalta mitään mahdollisuutta johtaa mihinkään.

        .. ehkä sen oman kullan löytäminen auttais asiaan, vaan tiedä tuota. Jos jostain todella tykkää, niin tykkää kaikesta huolimatta. Tsemppiä sullekin ;-D


      • WR79
        Kara kirjoitti:

        ...kun huomasin olevani rakastunut naimisissa olevaan työkaveriini. Ja loppu on kuin suoraan sinun kirjoituksestasi. Kun työskennellään niin tiiviisti yhdessä, ei tunteilla ole mitään mahdollisuutta viilentyä. Eikä toisaalta mitään mahdollisuutta johtaa mihinkään.

        ..juttu täälläkin! Mies naimisissa ja pari lasta. Molemmin puolista ihastumista jatkunut kohta pari vuotta. Eikä tunteet ainakaan ole viilentyneet vaikka olemme oppineet tuntemaan toisiamme enemmän. Homman nimi on "katsoa saa, muttei koskea"..


      • Maijuli
        WR79 kirjoitti:

        ..juttu täälläkin! Mies naimisissa ja pari lasta. Molemmin puolista ihastumista jatkunut kohta pari vuotta. Eikä tunteet ainakaan ole viilentyneet vaikka olemme oppineet tuntemaan toisiamme enemmän. Homman nimi on "katsoa saa, muttei koskea"..

        .. tuollaista "katsoa saa, ei koskea" jaksaa .. kun tahtois niin kovasti koskettaakin! Ollaan kyllä kuin vanha pariskunta, kinataan ja nauretaan. Ja todellakin "vanha pariskunta", ei seksiä ... ;-D


    • onnekas

      Ehkä tarkoitat omalla kohdallasi ns. "onnetonta" ihastumista, sitä ei viestisi kerro. Omalla kohdallani työpaikkaromanssista tuli paljon muutakin ja elämäni paras asia - ihastuimme töissä, olimme kumpikin vapaita, pian aloimme seurustella ja nyt reilun kahden vuoden jälkeen tutustumisesta olemme onnellisesti naimisissa. Emme tosin enää samassa työpaikassa, ainakaan tällä hetkellä :)

    • Eräs N

      Itselläni juttu eteni n. vkon ajan ihan alussa, yhteyksissä oltiin vielä vko sen jälkeen, mutta sitten stoppi.
      2-3 vkoa "ihmettelin" kunnes päätin kysyä sellaista mistä sain viitettä. Vastaus oli "ehkä" ja nyt jatkan elämääni "kenties tai sitten ei -asenteella".

    • Vielä rakastunut

      Kyllä on kestänyt jo 7-vuotta ja ei se katoa mihinkään vaikka kuin yrittää unohtaa. Rakkauttako?

    • olleet

      rakastuneita toisiimme jo noin 8 vuotta ja siippamme eivät ole ainakaan puhuneet mitään jos ovat huomanneet jotain. Yhteisiä matkoja ja illanviettoja tottakai sen verran kuin korrektisti pystyy järjestämään. Osa työkavereistammemme epäilee ja pari tietääkin suhteestamme, vaan sehän ei kuulu heille.

      • todellisia

        arjen sankareita. oikeasti olette naurettavia pellejä...


      • tytti

        hävetä? No toisaalta hyvä kun kaksi petturia menee yhteen.


      • Näin myös

        Jos tai KUN ne petetyt osapuolet saa tietää että olette 8 vuotta pettäneet niin et voi kuin kuvitella miltä se tuntuu kun on niin kauan ollut teidän peli nappulana.... on sitten turha ihmetellämiksi näitä tapettuja aviovaimoja aina silloin tällöin on lehtien palstoille... ne ovat juuri tuollaisia kuin sinä.
        Itse en olisi varma kuinka asian hoitaisin jos minua olisi petetty noin kauan , heittäisinkö kaivoon ja kattelisin kun hukkuu vai jotain muuta ansaittua.....
        Itsellä oli tarpeeksi kestämistä kun puolisolla oli vuoden ollut peliä työkaverinsa kanssa . Niin ja et voi kuin kuvitella kuinka nautin kun sain lapset ja vaimolle jäi kerran kuussa tapaamis oikeus , no en sillekään voinut mitään että työni takia muutin 200km päähän ex muijasta ja sillekkään en voi mitään että lasteni harrastus leirit osuvat aina kun mahdollista sille viikonlopulle kun ex saisi lapset... tätä voi pelata sääntöjen mukaankin vaikka kuinka pitkään. Muistan tälläisen lopun ikäni.....
        Niin ja se sen työkaveri lemppas ex:n kun ensin kuppasi sen erossa saamat rahat ja vei vielä siltä autonkin kun se tyhmä osti sen sen miehen nimiin.
        Mutta asia ei taas minulle kuulu mutta luulen että ex ratkeaa kohta.....
        Itse löysin uuden joka arvostaa luotettavuutta ja turvallisuutta .... ja sitä aion hänelle antaa , paljon hellyyttä välittämistä...
        Joidenkin mielestä olen varmaan hirveä ihminen ex:lle mutta sitä saa mitä tilaa , ihminen on erehtyväinen mutta se ei kyllä voi kestää kuin muutaman tunnin sen jälkeen se on harkittua ja tahallista.


      • höynäytetty kerran
        Näin myös kirjoitti:

        Jos tai KUN ne petetyt osapuolet saa tietää että olette 8 vuotta pettäneet niin et voi kuin kuvitella miltä se tuntuu kun on niin kauan ollut teidän peli nappulana.... on sitten turha ihmetellämiksi näitä tapettuja aviovaimoja aina silloin tällöin on lehtien palstoille... ne ovat juuri tuollaisia kuin sinä.
        Itse en olisi varma kuinka asian hoitaisin jos minua olisi petetty noin kauan , heittäisinkö kaivoon ja kattelisin kun hukkuu vai jotain muuta ansaittua.....
        Itsellä oli tarpeeksi kestämistä kun puolisolla oli vuoden ollut peliä työkaverinsa kanssa . Niin ja et voi kuin kuvitella kuinka nautin kun sain lapset ja vaimolle jäi kerran kuussa tapaamis oikeus , no en sillekään voinut mitään että työni takia muutin 200km päähän ex muijasta ja sillekkään en voi mitään että lasteni harrastus leirit osuvat aina kun mahdollista sille viikonlopulle kun ex saisi lapset... tätä voi pelata sääntöjen mukaankin vaikka kuinka pitkään. Muistan tälläisen lopun ikäni.....
        Niin ja se sen työkaveri lemppas ex:n kun ensin kuppasi sen erossa saamat rahat ja vei vielä siltä autonkin kun se tyhmä osti sen sen miehen nimiin.
        Mutta asia ei taas minulle kuulu mutta luulen että ex ratkeaa kohta.....
        Itse löysin uuden joka arvostaa luotettavuutta ja turvallisuutta .... ja sitä aion hänelle antaa , paljon hellyyttä välittämistä...
        Joidenkin mielestä olen varmaan hirveä ihminen ex:lle mutta sitä saa mitä tilaa , ihminen on erehtyväinen mutta se ei kyllä voi kestää kuin muutaman tunnin sen jälkeen se on harkittua ja tahallista.

        kokenut.Nostan hattua sulle et jaksat.Ite kamppailen vielä,kun mies yrittää lasten kautta olla tekemisissä ja tehdä minusta ääliön.Muka työkavereita..juu-u.Tämän kokeneena en ikävä kyllä minäkään ihmettele miten paljon näitä ampumisia yms draamoja tapahtuu.Kukaan ei tiedä miten se sattuu kun toisen saa kiinni pettämisestä.Siinä mielentilassa voi oikeesti tehdä ihan mitä vaan..Hyviä jatkoja sinulle! Kaiken kurjan eksäsi on ansainnut.


    • anna 36

      Lopeta heti.Tuhon tietä kuljet ja nopeasti kyllästyt.Ei millään pahalla.Saman kokenut ja syvästi katunut.

    • ab1

      Ei kai sillä ole merkitystä tapasiko toisen osapuolen bussipysäkillä tai työpaikalla, eriasia sitten onkin liittyykö romanssiin muita parisuhteita. Jo pelkästään sanalla "työpaikkaromassi" yritetään ikäänkuin lieventää asian oikeaa merkitystä "pettäminen". Ikäänkuin olisi luvallisempaa pettää toista osapuolta "tietyissä tilanteissa. Kyse on kuitenkin samasta asiasta, eli kumppanin pettämisestä. Mielestäni ne ihmiset jotka yrittävät pokata jo parisuhteessa olevaa henkilöä ovat sieltä säälittävimmästä päästä ja tuottavat suunnatonta tuskaa usealle muulle ulkopuoliselle, esim. pienille lapsille joilta lähtee isä tai äiti elämästään joka jokaiselle lapselle suotaisi kuuluvan. Myös läheiset saattavt kärsiä, kuten anopit ja appiukot, mummot ja vaarit sekä perheen yhteiset (tulevat entiset) ystävät ja ehkä muutkin. Ajaltelkaamme tilannetta missä esim. perheellinen äiti "rakastuu" työpaikkansa IT-Mikkoon. Ajatteleeko hän miltä pikku-viivistä tuntuu. Saati sitten siitä toisesta kumppanista joka on luottanut toiseen. Pitäisin tälläistä ihmistä aika kypsymättömänä. Työpaikkaromassissa on kuitenkin kyse siitä samasta vanhasta asiasta, eli halusta päästä toisen petiin. Kun aikansa on piehtaroitu, alkaa vanha taas kyllästyttää ja tehdä mieli uutta petiä. Jälkeen jää usein vain onnettomia lapsia sekä yksinhuoltajia. Työnantajana olisin huolissani tälläisen ihmisen luotettavuudesta joka ei kykene vastustamaan houkutuksia... pystyykö vastustamaan silloin muitakaan houkutuksia? Mutta tämähän on meidän tämän päivän trendi, omien halujen toteuttamista seurauksista ja muista piittaamatta. Kykeneekö tälläiseen työpaikkaromanssiin ryhtyvä ihminen sitten yleensäkään rakastamaan muita kuin itseään, sillä rakkaus pitää sisällään myös sitoutumista sekä monien haaveiden ja halujen karsimista yhteisen edun hyväksi. Ken tässä nykymaailmassa haluaa tänne tuskaa lisätä, lisää se sen muiden mielipiteistä huolimatta, sellainen on se ihminen. Saattaisi se omakin kumppani muuttua jälleen mielenkiintoiseksi mikäli myös hänet välillä veisi viikonlopuksi kylpylään tai hotelliin eikä jättäisi kotiin vahtimaan lapsia siksi aikaa kun itse käy hurvittelemassa muiden kanssa. Tsemppiä kaikille kuitenkin, ja yritetään pitää nämä jo olemassa olevat perheet yhdessä.

      T: Perheellinen isä.

      • samaa mieltä

        Ei ihmiset juuri ajattele tänä päivänä! OMA NAPA!!


      • työäiti

        samaa mieltä olen minäkin.. kirjoitit täyttä asiaa.

        T. perheellinen äiti


    • HOMMA HANSKASSA

      Itselläni ja avomiehelläni syntyi juuri pieni tytön tyllerö.Ja kaikki akoi n,4v sitten vakavammin kun olimme molemmat eronneet ja alkaneet viettää sinkkuelämää.Olimme olleet samassa työpaikassa jo 16v.Jos kaikki menee kohdalleen,suunta on yhteinen.Meillä suunta oli aika nopeasti valittu kun olimme vapaita.Tsemppiä sinulle.Koettakaa ratkaista yhdessä tilanne.Joko hyväksytte tämänhetken tai jatkatte eteenpäin.

    • OMMAT HANSKASSA

      Ja vielä varoituksen sana.Kuten moni täällä on kertonutkin,ex-ät,varsinkin naiset ovat TODELLA hankalia suhteen alkuvaiheessa.Miehenikin ex-rva on kenkkuillut 7v lapsen avulla jo 4vuotta.Odotan kokoajan milloin hän löytäisi niinkutsutun oman elämän ja lopettaisi pirullisen käyttäytymisensä!!!Miesparan tunteita riepotetaan lapsella kiristämällä ja rahaa lypsetään omaan käyttöön.Meillä siksi omat rahataloudet!!!Tämä kaikki ja paljon muuta on oltava valmiita kestämään rakkauden tähden.Kenkkuilevat ex-ät ovat merkki siitä,että he rakastavat vielä ex-puoliskoaan eivätkä tajua päästää irti!Se on raastavaa uudelle suhteelle.Luottamusta on löydyttävä.

      • kun tuppautuu

        toisten väliin!!!!! Ihan oikein sulle! Kenkkumaista jatkoa toivoen!


    • KESTÄÄ....

      VIRMAN JUHLISSA VESSASSA TMS... MUUTAMAN MINUUTIN JA SILLEEN. SITTEN TAAS OOTETAAN SEURAAVIA PIPPALOITA JA SEURAAVALLE "MUMMOLLE" KYYTIÄ...EIHÄN SIIHEN KALLISTA AIKAA KANNATA... ROMANSSIIN =:)

      • jotain tollasta

        20 vuotta kestänyt enemmän ja vähemmän. Nykyisin enemmän ja enemmän....


    • zirkon

      Jokaisella on aikansa ja muotonsa, niin työpaikkaromanssillakin. Ne kestävät sen verran kuin on tarkoitettu, minulla vain kolme ihanaa sydämeen painuvaa kuukautta. Nauti joka hetkestä, niin tein minäkin :).

    • odota!!

      Tee asialle jotakin, jos vähänkin tunnet että toinen on sinusta kiinnostunut. Itse odotin melkein puoli vuotta epäröiden. Epäili kaikkia kohteliaisuuksia... Vihdoinkin asia eteni ja toinen sanoi tunteidensa olleen samanlaiset yhtä kauan. Onneksi on vielä jotakin odotettavaa.

    • illaiset

      Sopivissa rajoissa piristää työpäivää!!

      • yokosait

        Omakokemukseni on , että kesti ensimmäisellä kerralla viaton ihastus ja flirtti 3 vuotta , sitten yhteinen taival 3 vuotta , ero vuosikymmeneksi ja taas yhteistä taivalta 3 vuotta , että silleen ! On tietysti jokaisen omassa harkinnassa , mutta minusta ei ole oikeastaan eroa , jossain muualla tutustumiseen .


      • työkamu
        yokosait kirjoitti:

        Omakokemukseni on , että kesti ensimmäisellä kerralla viaton ihastus ja flirtti 3 vuotta , sitten yhteinen taival 3 vuotta , ero vuosikymmeneksi ja taas yhteistä taivalta 3 vuotta , että silleen ! On tietysti jokaisen omassa harkinnassa , mutta minusta ei ole oikeastaan eroa , jossain muualla tutustumiseen .

        mepäs flirttailtiin jonku aikaa (muutama kuukausi) ja ny ollaan siinä pisteessä että on tapahtunu kaikenlaista muutakin!! Varattuja molemmat - but that's only a matter of time...


      • Työpaikkajuttu

        Niin kauan,vuosia. Juttu, joka ei johda mihinkään mutta ei lopukaan. Kannattaisi varmaan heittää pyyhe kehään. Tarjontaa voisi katsella vähän laajemmasta näkökulmasta.


    • montako vuotta

      Ekan kerran huomattiin pitävämme toisistamme 10 vuotta sitten, ei johtanut mihinkään, mutta tuossa 6 vuotta sitten tilanne muuttui ja aktiivinen hyvä seksisuhde jatkuu edelleen. Molemmat ovat tahoillaan naimisissa eikä muutosta ole näkyvissä - asiaa on tosin pohdittu.

    • ---------------------------

      Vuosi tulee siitä, kun ihastuin työkaveriin. Kevään ja kesän vaihteessa taas tulee vuosi siitä, kun se tunne kai muuttu ihastumisesta rakastumiseksi.

      Mutta tämä on yksipuolista. Meidän välillä ei ole ollut mitään, enkä mitään odotakaan tapahtuvaksi- Paitsi mitä nyt ruusunpunaisissa päiväunissani ja yhtä kauniissa yöunissani jatkuvasti.

      Päivittäin käyn netissä katsomassa hänen seuranhakuilmoitustaan, jonka sattumalta tiedän siellä olevan. Paino tippuu aina sydämeltä, kun ilmoitus aina vaan treffipalvelusta löytyy. Se kertoo, ettei hän ainakaan vielä ole elämänsä naista, (onnentyttöä!) löytänyt.

      • Nimetön

        Oletko nyt ihan varma ettei teidän välille voisi jotain tapahtua jos hän saisi tietää sun tunteista? Vai oletko jo ilmaissut ne jossain vaiheessa? Onko hänen "unelmansa nainen" kuvaus ehkä todella erilainen kuin sinä, että ajattelet ettei sinulla olisi chänssejä?

        Nimittäin olen pahasti ihastunut mun työkaveriin ja hän on IHAN erilainen kuin mun "ihannemies". Mun ihannemies määritelmä olisi seuraava:

        - rokkimies
        - super pitkä, yli 190cm
        - hiljainen ja melankolinen
        - gootahtava
        - tumma

        Mutta hänpäs on:

        - trendikäs, melkein voisi sanoa jupiksi (asia jota oon aina kammoksunut)
        - ei kovin pitkä
        - aina äänessä - oikea loudmouth - asia jota oon kanssa aina inhonnut miehessä
        - pukeutuu värikkäisiin vaatteisiin ja aina ilopilleri
        - vaalea

        Mutta koska hänessä on kaikkea muuta jota ihailen todella paljon - etenkin henkiset asiat, muuttuu nämä "ärsyttävätkin" asiat yks kaks "seksikkäiksi", "terveen itsevarmaksi" jne jne. En olisi kyllä uskonut että näin voisi käydä.

        Eli älä missään nimessä menetä toivoa jos hänen ilmoitus on ihan erilainen kuin sinä. Tsemppiä.


      • Sisäinen kauneus?
        Nimetön kirjoitti:

        Oletko nyt ihan varma ettei teidän välille voisi jotain tapahtua jos hän saisi tietää sun tunteista? Vai oletko jo ilmaissut ne jossain vaiheessa? Onko hänen "unelmansa nainen" kuvaus ehkä todella erilainen kuin sinä, että ajattelet ettei sinulla olisi chänssejä?

        Nimittäin olen pahasti ihastunut mun työkaveriin ja hän on IHAN erilainen kuin mun "ihannemies". Mun ihannemies määritelmä olisi seuraava:

        - rokkimies
        - super pitkä, yli 190cm
        - hiljainen ja melankolinen
        - gootahtava
        - tumma

        Mutta hänpäs on:

        - trendikäs, melkein voisi sanoa jupiksi (asia jota oon aina kammoksunut)
        - ei kovin pitkä
        - aina äänessä - oikea loudmouth - asia jota oon kanssa aina inhonnut miehessä
        - pukeutuu värikkäisiin vaatteisiin ja aina ilopilleri
        - vaalea

        Mutta koska hänessä on kaikkea muuta jota ihailen todella paljon - etenkin henkiset asiat, muuttuu nämä "ärsyttävätkin" asiat yks kaks "seksikkäiksi", "terveen itsevarmaksi" jne jne. En olisi kyllä uskonut että näin voisi käydä.

        Eli älä missään nimessä menetä toivoa jos hänen ilmoitus on ihan erilainen kuin sinä. Tsemppiä.

        Heh-heh. Et voi määrätä sydäntäsi, sillä ulkonäkö on loppujen lopuksi se vähin seikka, joka saisi merkitä ihmisessä: silloinhan katsoo koiraa vain karvoihin, sisus on tärkeämpi jos aikoo olla yhdessä kauemmin kuin puoli tuntia :D

        Varmempi on valita ei niin komea mies, on varmasti uskollisempi kuin komistukset, joilla naisia riittää joka sormelle valittavaksi asti. Mä ainakin otan mielummin hellän ja ruman miehen kuin tylyn komistuksen. Oma ulkonäköni on kyllä OK, jotta saan kyllä mitä haluan. Tämä EI ole mitään omakehua, on vaan kerrottu mulle.


      • ---------------------------...
        Nimetön kirjoitti:

        Oletko nyt ihan varma ettei teidän välille voisi jotain tapahtua jos hän saisi tietää sun tunteista? Vai oletko jo ilmaissut ne jossain vaiheessa? Onko hänen "unelmansa nainen" kuvaus ehkä todella erilainen kuin sinä, että ajattelet ettei sinulla olisi chänssejä?

        Nimittäin olen pahasti ihastunut mun työkaveriin ja hän on IHAN erilainen kuin mun "ihannemies". Mun ihannemies määritelmä olisi seuraava:

        - rokkimies
        - super pitkä, yli 190cm
        - hiljainen ja melankolinen
        - gootahtava
        - tumma

        Mutta hänpäs on:

        - trendikäs, melkein voisi sanoa jupiksi (asia jota oon aina kammoksunut)
        - ei kovin pitkä
        - aina äänessä - oikea loudmouth - asia jota oon kanssa aina inhonnut miehessä
        - pukeutuu värikkäisiin vaatteisiin ja aina ilopilleri
        - vaalea

        Mutta koska hänessä on kaikkea muuta jota ihailen todella paljon - etenkin henkiset asiat, muuttuu nämä "ärsyttävätkin" asiat yks kaks "seksikkäiksi", "terveen itsevarmaksi" jne jne. En olisi kyllä uskonut että näin voisi käydä.

        Eli älä missään nimessä menetä toivoa jos hänen ilmoitus on ihan erilainen kuin sinä. Tsemppiä.

        Oi kiitos! Ihanaa, kun rohkaisit mua! Jossain syvällä pään sisässä mä tiedän, että mulla ei ole mahdollisuuksia tähän mieheen, mutta joskus haaveissani hetkellisesti uskon niihin mahdollisuuksiin. Se on ihanaa. Ruusunpunaiset haaveiluhetket on luksusta ja niistä saa paljon voimaa ja iloa arkeen.

        Itte asiassa mä varmaan ulkonäköasioita (oon esim. vähän pullee) lukuunottamatta vastaan hänen ihannenaistyyppiään aika tarkastikin... (Hassua sinänsä, kun hän taas niinkään ei vastaa mun perinteistä miesihannetta kovinkaan hyvin, eli sikäli olen samassa veneessä sun kanssa!) Se, että en usko mulla olevan mahdollisuuksia, liittyy lähinnä siihen, että kun hän on NIIN ihana ja NIIN moni ihminen tykkää hänestä NIIN paljon, että hänellä ehkä on aika paljon varaa valita. Ja mä nyt en ole ihan se tyttö, johon kaikki miehet aina heti ihastuu...

        Mutta mä haaveilen. Ja nautin hänen seurastaan. (Yks päivä olin vähän nolo, kun lainasin hänen avaimiaan, ja mun niin teki mieli NUUHKIA sitä avainnauhaa, mikä yleensä on hänen taskussaan. Ihan pakko oli jossain nurkan takana vähän nuuhkasta.) Mulla on nykyään yleensä toosi hyvä mieli ja paljon elämäniloa ja innostusta erilaisiin asioihin, ja se johtuu pitkälti tosta rakkaudesta ja siitä, että saan useita tunteja viikossa viettä aikaa tän iiihanan miehen kanssa.

        Mutta hei, mites teillä? Onko tämä mies tietoinen sun tunteista? Entä mitä luulet, voisiko tunne olla molemminpuolista? Tai oletteko ehkä jo puhuneetkin asiasta? Jos ette, niin oletko kuitenkin ajatellut tehdä jotain asian eteen? Toivottavasti olet - tsemasit mua niin hienosti, että kyllä itsesikin nyt vaan täytyy olla rohkea ja antaa palaa!

        Joskus käy niin eri lailla kun suunnittelee. Myös tää mun on esim. trendikäs ja lyhyt, ja myös mulle on trendikkyys miehessä ollut kauhistus ja oon myös tykänny aina sellasista 190-senttisistä hujopeista.

        Pitäisköhän näille meidän trendikkäille pätkiksille antaa mahdollisuus?

        Kerro, kerro kuulumisia, jos niitä tulee, jooko! Muiden rakkauselämää on niin ihana seurata, kun ei ole omaa... ;)

        Lycka till!


      • Nimetön
        ---------------------------... kirjoitti:

        Oi kiitos! Ihanaa, kun rohkaisit mua! Jossain syvällä pään sisässä mä tiedän, että mulla ei ole mahdollisuuksia tähän mieheen, mutta joskus haaveissani hetkellisesti uskon niihin mahdollisuuksiin. Se on ihanaa. Ruusunpunaiset haaveiluhetket on luksusta ja niistä saa paljon voimaa ja iloa arkeen.

        Itte asiassa mä varmaan ulkonäköasioita (oon esim. vähän pullee) lukuunottamatta vastaan hänen ihannenaistyyppiään aika tarkastikin... (Hassua sinänsä, kun hän taas niinkään ei vastaa mun perinteistä miesihannetta kovinkaan hyvin, eli sikäli olen samassa veneessä sun kanssa!) Se, että en usko mulla olevan mahdollisuuksia, liittyy lähinnä siihen, että kun hän on NIIN ihana ja NIIN moni ihminen tykkää hänestä NIIN paljon, että hänellä ehkä on aika paljon varaa valita. Ja mä nyt en ole ihan se tyttö, johon kaikki miehet aina heti ihastuu...

        Mutta mä haaveilen. Ja nautin hänen seurastaan. (Yks päivä olin vähän nolo, kun lainasin hänen avaimiaan, ja mun niin teki mieli NUUHKIA sitä avainnauhaa, mikä yleensä on hänen taskussaan. Ihan pakko oli jossain nurkan takana vähän nuuhkasta.) Mulla on nykyään yleensä toosi hyvä mieli ja paljon elämäniloa ja innostusta erilaisiin asioihin, ja se johtuu pitkälti tosta rakkaudesta ja siitä, että saan useita tunteja viikossa viettä aikaa tän iiihanan miehen kanssa.

        Mutta hei, mites teillä? Onko tämä mies tietoinen sun tunteista? Entä mitä luulet, voisiko tunne olla molemminpuolista? Tai oletteko ehkä jo puhuneetkin asiasta? Jos ette, niin oletko kuitenkin ajatellut tehdä jotain asian eteen? Toivottavasti olet - tsemasit mua niin hienosti, että kyllä itsesikin nyt vaan täytyy olla rohkea ja antaa palaa!

        Joskus käy niin eri lailla kun suunnittelee. Myös tää mun on esim. trendikäs ja lyhyt, ja myös mulle on trendikkyys miehessä ollut kauhistus ja oon myös tykänny aina sellasista 190-senttisistä hujopeista.

        Pitäisköhän näille meidän trendikkäille pätkiksille antaa mahdollisuus?

        Kerro, kerro kuulumisia, jos niitä tulee, jooko! Muiden rakkauselämää on niin ihana seurata, kun ei ole omaa... ;)

        Lycka till!

        Kiva että huomasit vastaukseni sulle :)

        No juttu loppui siihen kun päätin ottaa asian puheeksi ja selvisi että olen kuvitellut omiani. Olihan se suuri yllätys mulle koska koko syy miksi aloin häneen ihastua alunperin, oli koska hän alkoi minulle osoittamaan sellaisia merkkejä. Alkuun olin pelkästään imarreltu ja sitten pikkuhiljaa aloin näkemään häntä uudessa valossa kun hänen käytös vaan jatkui samaan malliin. Sitten lopulta itsekin ihastuin. Aika tyhjentävää saada kuulla että hän on täysin pihalla ja ei tiedä mistä puhun. :-o

        Mutta tässä tapauksessa se, ettei hän alunperiinkään ollut "my type" auttaa tosi paljon käsittelemään pettymyksen tunnetta, kuten voit kuvitella.

        Syy miksi otin asian nyt puheeksi oli koska eräs toinen ihastus töissä, mies joka on itse asiassa paljon enemmän mun tyyppinen mies, paljasti tunteitaan minua kohtaan ja mäkin kerroin hälle että olen aina tuntenut vetoa. En oikein kykene olemaan ihastunut kahteen samanaikaisesti (ainakaan kovin vakavasti) joten halusin selvittää että mistä on oikein kyse tämän trendipätkän kanssa. ;-)

        Eli hyvinhän tässä kävi! Voin mennä tunnetasolla eteenpäin sellaisen ihmisen kanssa joka ei ole ainoastaan mulle paljon sopivampi, mutta myöskin tuntee samaa minua kohtaan. :-)

        Hassua miten elämä näin ihmistä pyörittelee.


      • ---------------------------...
        Nimetön kirjoitti:

        Kiva että huomasit vastaukseni sulle :)

        No juttu loppui siihen kun päätin ottaa asian puheeksi ja selvisi että olen kuvitellut omiani. Olihan se suuri yllätys mulle koska koko syy miksi aloin häneen ihastua alunperin, oli koska hän alkoi minulle osoittamaan sellaisia merkkejä. Alkuun olin pelkästään imarreltu ja sitten pikkuhiljaa aloin näkemään häntä uudessa valossa kun hänen käytös vaan jatkui samaan malliin. Sitten lopulta itsekin ihastuin. Aika tyhjentävää saada kuulla että hän on täysin pihalla ja ei tiedä mistä puhun. :-o

        Mutta tässä tapauksessa se, ettei hän alunperiinkään ollut "my type" auttaa tosi paljon käsittelemään pettymyksen tunnetta, kuten voit kuvitella.

        Syy miksi otin asian nyt puheeksi oli koska eräs toinen ihastus töissä, mies joka on itse asiassa paljon enemmän mun tyyppinen mies, paljasti tunteitaan minua kohtaan ja mäkin kerroin hälle että olen aina tuntenut vetoa. En oikein kykene olemaan ihastunut kahteen samanaikaisesti (ainakaan kovin vakavasti) joten halusin selvittää että mistä on oikein kyse tämän trendipätkän kanssa. ;-)

        Eli hyvinhän tässä kävi! Voin mennä tunnetasolla eteenpäin sellaisen ihmisen kanssa joka ei ole ainoastaan mulle paljon sopivampi, mutta myöskin tuntee samaa minua kohtaan. :-)

        Hassua miten elämä näin ihmistä pyörittelee.

        No mutta, kuulostaa siltä, että sullahan on siellä ihan oikea ihmissuhteenpoikanen! Kiva, että asiat jossain suunnalla etenee! Kaikkea hyvää! :)


    • ikuinen kärsijä...

      Olen pitkässä suhteesa elävä nainen, mutta silti menin rakastumaan uuteen tuttavuuteen viime keväänä.. Hänestä on tullut minulle läheinen ystävä, mutta sanotaan näin, tekisin lähes mitä tahansa hänen eteensä. Täytyy myöntää, että rakastan kahta miestä. Elikkäs kesän menin rinta leiskuen, en huomannutkaan kuinka aika riensi. Mieheni vain jossain vaiheessa huomautti, etten ole ikinä kotona. Tajusin, etten halua menettää miestäni missään nimessä, koska hän on se jonka kanssa haluan viettää elämäni. Hillitsin vähän ja kaikki on taas hyvin. Paitsi, että näen tätä toista miestä päivittäin ja vietän aikaa hänen kanssaan.."ystävänä" ja todellakin, todellakin rakastan häntä. Tässä on tainnut sellainen 8kk jo vierähtää.. Tähän tottuu.. Mitään ei koskaan voisi tapahtuakkaan, koska näin pienellä paikkakunnalla kun asumme, huhu kiertää...

      • huhu kiertää

        oot kyl aika luuseri ämmä!


      • itse olla
        huhu kiertää kirjoitti:

        oot kyl aika luuseri ämmä!

        Tosi katkera kerran täällä vaan eletään, tsori sille kuka on itse nainnut ei uskollisen miehen voi voi :)


      • tunnemyrskyssä

        Minulla vastaava tilanne. Olen ollut naimisissa 5 vuotta ja yhdessä 7 vuotta mieheni kanssa. Meillä on kolme pientä lasta. Vuosi sitten ihastuin toiseen mieheen ja tunne syvenee ja halu kasvaa. Oma aviopuolisoni on kuitenkin hyvä mies. Tämä toinen taas on sinkku ja tietää tilanteeni. hän suorastaan nauttii siitä. Olemme tosi hyviä ystäviä, mutta ei enempää. Minulla on jatkuva huoli siitä, kun tuhlaan rakkautta väärään kohteeseen. Mutta en pysty lopettamaan. Tunnen myös mustasukkaisuutta aina, kun hän löytää uuden heilan. Vaikkei olisi oikeutta. En vain pysty muuttamaan ajattelua ja tunteitani. Vai voinko?


    • 'äiti'

      miettikää kumpi on tärkeämpää - oma onni kotosalla vain jonkun sihteeriblondin puristelu - aikansa kutakin, mutta se voi maksaa elämän -

    • Diapam-Karhu

      Mulla ei työpaikkaihastus kestänyt kuin vaivaiset kaksi tuntia. Olin ensimmäistä päivää töissä pomona keskisuuressa firmassa ja melkein heti saavuttuani uudellle työpaikalle, näin erittäin viehkeän neidon joka oli selvästi kiinnostunut komeasta ulkonäöstäni. Kun parin tunnin päästä koitti kahvitunti, olimme kiimasta märkiä, emmekä voineet pitää näppejämme erossa toisistamme. Mutta kun otin pois hänen stringinsä, niiden alta paljastui jo pidemmän aikaa persemättömänä (ilmeisesti myös käyttämättömänä) lojunut, kulahtanut ja haiseva fjöntta. Siihen loppui se ihastus!

      • niistä

        jotain vikaa löytyy. Kovaa on miesten elämä työpaikoilla, heti ollaan tissiä työntämässä suuhun ja perseeseen pitäisi panna...huh, huh täytyy taas vaihtaa työpaikkaa.


    • kestänyt

      Siitä on jo 17 vuotta kun säväytti. Ja aina vaan. Nyt tuntuu, että alkaa jo ilta koittaa siinä asiassa. Taitaa olla jo yksipuolista koko juttu.

    • itseään syyttelevä

      Viime keväänä työkaverini ihastui minuun. Molemmat olimme sinkkuja, mutta silti pyristelin pitkään tunteitani vastaan. Pelkäsin ihastua työkaveriini, jota näen kuitenkin päivittäin töissä. Vihdoin antauduin tunteelle ja se vei mukanaan. Kumpikin kuitenkin olimme varovaisia ja välillä näimme useammin, välillä harvemmin. Tunteeni kuitenkin kasvoi koko ajan. Eilen hän kävi täällä ja sanoi miettineensä juttuamme. Sanoi, ettei hänellä ole tarpeeksi tunteita minua kohtaan, että kannattaisi jatkaa... Nyt sitten itken kotona suruani ja puren töissä hampaani yhteen, etten siellä purskahda itkuun... Vaikeinta tässä on, että näen häntä kuitenkin myös tulevaisuudessa joka päivä...

      • yks hölmöläinen

        tsinkkujen "työpaikkaromanssit" on vielä kevyttä kauraa verraten et itse on varattu. Siinä kysytään turnauskestävyyttä kun oot varattu mutta tunteet leimahtaa väärään aikaan ja väärän ihmisen kanssa. Sitten kun tietää että juttu ei tule johtamaan mihinkään, eikä tiedä luoja paratkoon että kauanko tätä vielä kestää...


    • Hew

      Kun aloitin puolitoista vuotta sitten uudessa työpaikassa, olin juuri eronnut ja päättänyt etten koske miehiin pitkällä tikullakaan. Kävipä kuitenkin niin että tapasin samaisena päivänä komean upean ihanan miehen töissä, ihastuin korviani myöten. Uskottelin parin viikon ajan itselleni ettei mies ollut tyyliäni, tai siis enemmänki minä en ollut hänen tyyliään. Kuitenkin huomasin että työkaveri alkoi käyttäytyä todella "kutsuvasti" ja niin sitä mentiin.
      Kaksi toisilleen sopimatonta ihmistä löysi toisensa ja huomattiin että ollaanki täydellisiä toisillemme. Iski mut kyllä niin kanveesiin tuo mies etten taida selvitä siitä koskaan, toivottavasti.
      No, edelleen yhdessä, onnellisia ja oma asunto ja vauva yrityksen alla. ;)

    • vanha mies kannakselta

      Melkein tuli 50 vuotta täyteen. Ei ihastuta enää, mutta kaikkea ei voi silti täysin unohtaa!

    • ......

      !!!!!!!

      • vuotta

        Hyvin yksipuolista - kenties. En tiedä, mutta mukavasti kipristää sydämessä kun toisen näkee silloin tällöin. Arjen juhlaa!


      • mekkoon
        vuotta kirjoitti:

        Hyvin yksipuolista - kenties. En tiedä, mutta mukavasti kipristää sydämessä kun toisen näkee silloin tällöin. Arjen juhlaa!

        pantiin alkuun niin perkeleesti..sit se vaan lopahti..


    • miekin

      siis n.2 vuotta 4kk sitten menin nykyiseen työpaikkaani. Ihastuin heti ja olen edelleen ihastunut siihen =)

      (siis työpaikkaan) muuten olen kait suht. normaali... =)

    • 5x*

      Tarkkaa aikaa ei osaa sanoa, siin vimppa syksyl jossain vaihees "mittari värähti".

      Nyt vaan näyttäis olevan into hiipumas, tai sit jonkun sortin paussi tuloillaan fiiliksis.

    • Vuoleppi

      ihastus kestää tasan niin kauan aikaa ku kumpikin pitää suun kii ja ei möläytä sammakoita suusta ...

    • sanna s

      niin kaun kun saa rasvut billuun

      • Joku vain...

        Liian kauan.


    • matti ö

      yhden tikin eli 1min

    • sopivassa määrin ylitöitä

      Työpaikkaromanssi kestää kuukaudesta toiseen ja vuodesta kolmanteen.. kihelmöivänä, jännittävänä, ihanana... ellei sitä päästä arkiseksi.

    • sosiaalia

      Kunnan töissä kauemmin koska kuuluu loiseläjien sosiaalietuihin.
      Väittää uusi eläinopin kirja:
      "Harvinaiset ja saamattomat karvaiset usitushullut"

    • Niskalaukaus

      Ihastus kestää muutaman panoyön ,sitten se loppuu.

      • MarkW

        IHASTUS ON SOKEA, RAKKAUS NÄKEE PIDEMMÄLLE.
        IHASTUS EI KANNA, EI OLE VALMIS UHRAUTUMAAN TOISEN PUOLESTA. RAKKAUS ON!
        Valitettavasti ihastuneet inmiset eivät näistä asioista välitä ja näin tuottavat huolta ja murhetta koko lähipiirille (avioerot, mielenterveysongelmat, taloudellinen ahdinko jne.). Väitän, että noin vuoden kuluttua "pettäjä" herää unestaan/unelmistaan, mutta silloin on jo liian myöhäistä - juna meni jo.


      • Sven Hassel
        MarkW kirjoitti:

        IHASTUS ON SOKEA, RAKKAUS NÄKEE PIDEMMÄLLE.
        IHASTUS EI KANNA, EI OLE VALMIS UHRAUTUMAAN TOISEN PUOLESTA. RAKKAUS ON!
        Valitettavasti ihastuneet inmiset eivät näistä asioista välitä ja näin tuottavat huolta ja murhetta koko lähipiirille (avioerot, mielenterveysongelmat, taloudellinen ahdinko jne.). Väitän, että noin vuoden kuluttua "pettäjä" herää unestaan/unelmistaan, mutta silloin on jo liian myöhäistä - juna meni jo.

        mutta paljon asiaa.


    • vuosi

      ja viisi kuukautta

      • vuosi

        ...ja n.neljä kuukautta.


    • outoko?

      Mulla ihastukset kestää noin kaks kuukautta ja sit vaihtuu toiseen. ei uskois et on ihastunut yhteen niin paljon että vois tehdä sen vuoks mitä vaan mutta sitten se vaihtuu yhtäkkiä toiseen ja sama juttu sen kanssa. opikein noidankehä koska vähän ajan kuluttua se on taas se sama ihastus jne.

      • tipunen

        Se on ihan uskomatonta miten usein nuo ihastukset vaihtuvat. Itse olen seurustellut jo kolme vuotta, mutta silti ihastun vähän väliä. En ole pettänyt miestäni, mutta paljon flirttiä on ollut. Pieni flirtti piristää kuten sanotaan. Mutta se kannattaa jäädä siihen. Ihastus ja tosi rakkaus ovat asia erikseen... Tunteisiin ei aina voi vaikuttaa, mutta onneaan ei kannata pilata minkään ohikiitävän tunteen takia.


    • joku

      Minulla se kesti kakasi päivää kunnes bileissä ihastukseni tuli pyytämään minua tanssiin ja lopulta sänkynsä ja ikäs se siinä! olemme seurustelleet kolme vuotta!

    • blondi-72hki

      nulla oli ihastuminen joka onneksi oli molemminpuolista ja sitä kesti noin 6kk jona aikana ehti tapahtua yhtä jos sun toistakin...
      Loppui kun se tyyppi muutti kauemmas ja samalla työpaikkaa.
      Yhden kerran se soitti mutta ei ollut tunteita kummallakaan jäljellä joten yhdessä päätettiin että ei nähdä enää eli kavereina erottiin.

    • romanssinen työyö

      ...se luo positiivista energiaa niiiiiiii-iiin paljon.. auttaa kestämään akan nalkutukset kotona.

      mmmmmm... ja ne tihenevät.. romanttisen siniset yöt...

      • llllllllllööö

        eikä tuu mieleen että KAIKKI OSAA NALKUTTAA,ihastuksesikin.


    • Ihastuksen kohde

      Olen itse naimisissa ja siis varattu. Itsekin ihastun helpohkosti, mutta varattuna ja yli 20 vuotta naimisissa olleena, olen pitänyt ihastuksen kohteet omalta puoleltani ”ystävyytenä”. Aina se ei ole ollut helppoa, mutta näin olen päättänyt. Ei kovin tavallista, mutta kukin kulkee tyylillään. Oma liittoni on ollut onnellinen koko ajan.

      Lähes joka vuosi havaitsen jonkun ihastuneen itseeni ainakin jollakin tasolla. Olen itse avoin, kaverillinen ja joidenkin mielestä turvallinen olkapää. Lähden helposti keskustelemaan myös tunnepuolen asioista. Liikun paljon ja usein mukana on naispuoleisia työkavereita. Autossa ja iltaisin hotellilla tulee helposti puhuttua myös muista kuin työasiasoista ja sitä kautta näitä "tunnustuksiakin" tulee. Pikkujoulut on toinen paikka.

      Useimmat ihastuksen sammuvat aikanaan, välillä 2 kk – 2 vuotta. Keskimäärin siinä 6 - 8 kk. Sen jälkeen useimmat ovat jatkuneet erinomaisena kaveruutena. Kaikki ihastukset eivät tunnu päättyvän koskaan. Pisin ”ihastus” minuun on kestänyt yli 12 vuotta ja edelleenkin hän kuulemma ”pakahtuu” kun saavun näköetäisyydelle. Vaikka nainen kaunis onkin, niin minulle hän on mitä mukavin kaveri, mutta se on siinä. Hän on ollut puolellaan naimisissa koko ajan ja tapaan aina silloin tällöin myös hänen perhettään. Pari muutakin pitkäikäistä juttua on.

      Tuolla taustalla toteankin, että ”kituminen” voi kestää kauan. Viimeistään kahdessa vuodessa luulisi menevän ohi.

      Jos vastapuoli ei lähde mukaan, niin viisainta on kun etsit toisen ihastuksen kohteen. Eivät ne yhteen jää ja tästä nykyisestä saattaa tulla elinikäinen ystävyys.

    • kauan se

      sulla on kestäny, mulla ei kestäny kuin max 2kk mutta toisaalta siihen puututtiin....

    • minä vaan

      mä olen ihastunut ihanaan mieheen työpaikalla ja sitä on kestänyt jo 2 vuotta.hän ei tiedä sitä että näen hänestä unta ja nähdessäni hänet sydän jyskyttää.parempi etten kerro sillä voi olla tuhoisat seuraukset.jos hän on ihastunut toivottavasti kertoo.

    • casablanca

      Olemme keski-ikää vanhempia, omat "sembalot" tahoillaan kummallakin. 12v kestänyt flirttisuhde antaa hohtoa arkipäivään. On kiva tulla töihin aamuisin. Hinta olisi liian kova, jos tämä etenisi johonkin suuntaan (lue= kituminen voi olla nautinnollista). Hän (nainen) on minulle kuin rikostoveri... Mikähän on sen lemmareitten määrä, jotka hän on oikonut jutellessamme??? Ei ole tarvinnut käydä poskipunakaupassa... Olemme "mustalla merkittyjä valkoisia lintuja".

    • M....

      Pitkää vuotta.:)

      • nimi merkki

        kohta olemaan samaa luokkaa tuon ajan kanssa...


      • M....
        nimi merkki kirjoitti:

        kohta olemaan samaa luokkaa tuon ajan kanssa...

        Tarkalleen taitaa tulla pääsiäisen aikaan tuo 9 vuotta täyteen. Silloin ensimmäistä kertaa tajusin, mitä pääsi tapahtumaan. Nyt ihastus sana taitaa olla aikalailla aliarvointia. Elämä on joskus.:)


      • nimi merkki
        M.... kirjoitti:

        Tarkalleen taitaa tulla pääsiäisen aikaan tuo 9 vuotta täyteen. Silloin ensimmäistä kertaa tajusin, mitä pääsi tapahtumaan. Nyt ihastus sana taitaa olla aikalailla aliarvointia. Elämä on joskus.:)

        Itse haluaisin jo tavallaan eroon siitä omituisesta kiinnostuksen tunteesta koska mitään sen suurempaa ei taida minun ja hänen välille syntyä, pääsisi vähän helpommalla.
        Vaikka mieluiten kyllä haluaisin päästä kunnolla nauttimaan hänestä ;)


      • M....
        nimi merkki kirjoitti:

        Itse haluaisin jo tavallaan eroon siitä omituisesta kiinnostuksen tunteesta koska mitään sen suurempaa ei taida minun ja hänen välille syntyä, pääsisi vähän helpommalla.
        Vaikka mieluiten kyllä haluaisin päästä kunnolla nauttimaan hänestä ;)

        Näistä tunteista ei enää kauheasti hyvää irti saa, kun haluaisi tehdä aivan muuta.:) Liian hyvä ja turvallinen kulissi kuitenkin hänen puolellaan, ettei jaksa oikeasti uskoa että mikään muuttuisi.


      • nimi merkki
        M.... kirjoitti:

        Näistä tunteista ei enää kauheasti hyvää irti saa, kun haluaisi tehdä aivan muuta.:) Liian hyvä ja turvallinen kulissi kuitenkin hänen puolellaan, ettei jaksa oikeasti uskoa että mikään muuttuisi.

        No minulla juuri monen mielestä on turvallista ja tylsää kulissielämää. Todellisuudessa siinä ei ole kuliseja laisinkaan, ihmiset eivät vain käsitä että näinkin voi elää, paremman puutteessa. :)
        Olethan M muuten nainen, jotenkin kirjoitustavan perusteella ajattelisin...?


      • M....
        nimi merkki kirjoitti:

        No minulla juuri monen mielestä on turvallista ja tylsää kulissielämää. Todellisuudessa siinä ei ole kuliseja laisinkaan, ihmiset eivät vain käsitä että näinkin voi elää, paremman puutteessa. :)
        Olethan M muuten nainen, jotenkin kirjoitustavan perusteella ajattelisin...?

        Eikä tässä mitään ole mitä hän ei tietäisi, emme ilmeisesti vain pääse kokonaan irti. Tunteen voi purkaa monella tavalla, toiseen ihmiseenkin se onnistuu. Itse siihen olen kyennyt vain hetkittäin ja kauhean salaisuuden kanssa joutuu elämään, mutta onhan tästä paljon hyvääkin seurannut.


    • ? ? ? ?

      Puoli vuotta aikalailla tarkalleen.

      Ps. Löysit muuten tuoreen keskustelun. :)

      • ^^^^^^^*^^^^^^

        Kerro ihastuksen nimi :) ????


      • ? ? ? ?
        ^^^^^^^*^^^^^^ kirjoitti:

        Kerro ihastuksen nimi :) ????

        Ei sillä ole merkitystä. :) Kyseessä nainen josta en saa millään otetta.


    • sydän parka

      noin kaksi vuotta sitten, pahemman kerran, jonka jälkeen..suorastaan tuuliajolla, viimeisen vuoden. Ennen sitä, erinäisiä vuosikymmeniä..mielessä.

    • Pöhkö tyttö

      tuli 5kk täyteen. Eteni tosin hetkeksi, mutta unohtaa sitä ihmistä en osaa. Tai haluakaan :/

      • serwerwerwerewr

        Kerrotko nimesi pöhkö tyttö...


      • Pöhkö tyttö
        serwerwerwerewr kirjoitti:

        Kerrotko nimesi pöhkö tyttö...

        enempiä kertoa tartte. Asianomainen kuitenkin tietää sen päättyvän aahan :)


    • Toisella puolen

      asti se oli jo jonkinlaista kemiaa. Yli neljä vuotta tämä on jatkunut ja syventynyt, mutta kissa kiertää yhä pöydän jalkoja.

      • Yksi vain

        Samoja aikoja täälläkin - hänestä tullut viimeisen vuoden aikana läheisin ihminen minulle. En ole oikeastaan koskaan luullut mitään, mutta toivonut kuitenkin...Kohtapuoliin kuitenkin ei taideta enää nähdä...


    • 7+9

      teidän vastaukset, 9 vuotta, 4 vuotta jopa 12!

      Itselläni kiduttava ihastus on kestänyt 8kk ja olen ihan loppu. Ei tämä voi olla totta. Mikähän ois paras rohto?

      • Entinen hyvä ihminen

        Jos se rohto on jonkun tiedossa, please, jaa tietosi! Tuskaa tää on eikä mitään muuta. Omaatuntoa on kuitenkin kuunneltava, vaikka kuinka tekis mieli.


      • Sydämensä menettänyt

        Kertokaa ihmeessä minullekin mikä olisi paras rohto. Piinaavaa ja raastavaa ihastusta kestänyt jo yli vuoden ja vaikka se välillä hiipuukin, niin palaa entistä voimakkaampana takaisin kun näen hänen ihanat kasvonsa työpaikan ruokalassa. Olen pyytänyt häntä treffeille, mutta hän oli silloin varattu. Nykyisestä tilanteesta en tiedä, kun en enää uskalla mennä juttelemaankaan hänelle sydänsurujen pelossa. Tekisi kyllä mieli mennä kertomaan tunteista ihan vaan helpottaakseni tuskaa.


    • grgrE

      Kolme viikkoa. Sitten piti napata laatunainen pois ennenkuin joku muu ehtii ensin : ) Helpostihan tuo kävi. Kun tunne oli molemminpuolinen.

      Siitä sitten normaaleja reittejä tapailun kautta seurusteluun ja avoliittoon. 3 vuotta nyt takana ensikohtaamisesta. Häät ensi kesänä. Että näin.

    • hyvästi, J....

      ollaan työpaikalla silmäilty toisiamme.
      Oon odottanut, että mies eroaisi, mutta ei vaan eroa, enkä minä anna mitään tapahtua muuten.
      Kodinrikkojaksi en ala enkä tiedä jättäisikö hän tyttöystäväänsä, vaikka meille jotain tulisikin.
      En minäkään ihan yksin koko tätä 6 vuotta ole ollut, pari lyhyttä suhdetta on ollut.
      Kukaan vaan ei tuo sitä samaa tunnetta kuin se mies työpaikalla..
      Olen aikeissa vaihtaa työpaikkaa koska en enää jaksa tätä touhua, ihastuminen ei koskaan lopu kun näkee toisen joka päivä ja se outo sähkö meidän välillä vaan ei kulu pois.
      Me ei voida edes katsoa silmiin toisiamme, niin vahva se tunne on.
      Parempi kun ei näe toista, niin voi ehkä joskus unohtaa..

      • pijpjpokpokpo

        Sitten pippaloissa oli nuoleskellut vaimoni kanssa ja tavannut juhlien jälkeen kerran, ei seksiä. Niin paljon muuttui käytös että ei ollut epäselvää mitä oli oikein tapahtunut. Vaimosta tuli ero puoli vuotta myöhemmin kokonaan ja työkaverin kanssa välit ei muuttunu. Oikeestaan asialle ei omasta mielestä kannattanut tehdä yhtään mitään, saakoot kantaa syyllisyyttä hamaan tulevaisuuteen asiasta.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      26
      4243
    2. Mitä haluaisit

      Sanoa hänelle tällä hetkellä?
      Ikävä
      194
      2235
    3. Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Aloitteen sisältö Ympäristöjärjestö Elokapina tulee määrätä välittömästi
      Maailman menoa
      35
      1821
    4. Sukset jo ristissä? Ensitreffit alttarilla Anna syyttää rajusti - Hai puolustautuu: "Mutta en mä..."

      Voi, voi... Onko Anna liian epävarma itsestään vai mikä mättää? Pari tuntenut vasta pari päivää ja kriisiä jo pukkaa.
      Ensitreffit alttarilla
      16
      1637
    5. Sofia B- miljonäärillä on vaimo ja pieni vauva .

      Voi ei taasko oli avioliitossa olevan miehen salarakas ja miksi voi noin toimia tää Sofia näin alhaisesti ?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      221
      1630
    6. Nyt on kansalaisaloite: Elokapina lakkautettava.

      Tänään tullut uusi kansalaisaloite, jossa vaaditaan Elokapinaa lakkautettavaksi, tai julistamista rikollisjärjestöksi, k
      Maailman menoa
      142
      1272
    7. Kansalaisaloite Elokapina määrättävä lakkautettavaksi

      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143 Erittäin hyvä ja kannatettava aloite!
      Joensuu
      51
      1114
    8. Ohhoh! Robert Helenius yllättää - Näin hän vastaisi Tanssii Tähtien Kanssa -kutsuun: "Ura..."

      Robert Helenius olisi kyllä komea näky TTK-parketilla vai mitä olet mieltä? Ja olikos se Viivi Pumpanenkin jo siellä...
      Suomalaiset julkkikset
      9
      911
    9. Hyvin sä olet

      Olet toiminut aina. Älä epäile tai häpeä omaa toimintaasi nainen. Kukaan ei vahingoittunut ja kaikki on ollutta ja menny
      Ikävä
      56
      905
    10. Stubb ohjeisti Natoa: "Vapauttakaa ohjukset"

      Presidentti Stubb linjasi amerikkalaismedia CNN:n haastattelussa, että Nato-maiden pitäisi ”todellakin” antaa Ukrainalle
      Maailman menoa
      127
      841
    Aihe