mitkä td koneet tuottavat n. 140hp vakiona

siis td ei tdi :iit

nyt tarttis tietää mitkä td (ei tdi) koneet tuottavat tuon noin 140hp vakiona josta saadaan pienella rutistuksella n. 180hp. sais olla 5-6syl mielellään. ei ehkä 4 syl ellei tietysti suur litrasia josta saadaan tehoja pihalle. kierroksia tarttis saada n.3500-4500 min. kertokaahan.

ps. jos jollain myynnissa kriteereihin sopivaa niin ilmoitelkaa siitä myös.

9

1632

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ainakin W124-korimallin mersut

      - 250 D Turbo (88-93)
      - 300 D Turbo (86-93)
      - E250 Turbodiesel (93-95)
      - E300 Turbodiesel (93-95)

      ja vähän tuoreemmat W210-korimallin
      - E290 Turbodiesel (96-99)
      - E300 Turbodiesel (97-99)

      mutta viimeisessä on jo se 177 heppaa vakiona.


      Master Eq

      • td koneita. ei tdi

        olisko tietoa mistä voisi saada edullisesti kyseisiä patoja


      • td koneita. ei tdi kirjoitti:

        olisko tietoa mistä voisi saada edullisesti kyseisiä patoja

        Mitä tarkkaan ottaen tarkoitat termillä tdi? Tarkoitatko turboahdettua commonrail suorasuihkutusta? Mersu käyttää siitä tekniikasta kirjainsotkua CDI eivätkä nämä koneet ole cdi-koneita.

        Eivätkä ole volkkarin tekniikan mukaisia kumisella nokkaremmillä varustettuja tdi-koneita vaan näissä on jakopäässä ketju.

        Kyselepä http://www.mersuforum.net -palstalta moottoreita ja vaikka kokonaisia autoja.


        Master Eq


      • saalpa-sal
        MasterEq kirjoitti:

        Mitä tarkkaan ottaen tarkoitat termillä tdi? Tarkoitatko turboahdettua commonrail suorasuihkutusta? Mersu käyttää siitä tekniikasta kirjainsotkua CDI eivätkä nämä koneet ole cdi-koneita.

        Eivätkä ole volkkarin tekniikan mukaisia kumisella nokkaremmillä varustettuja tdi-koneita vaan näissä on jakopäässä ketju.

        Kyselepä http://www.mersuforum.net -palstalta moottoreita ja vaikka kokonaisia autoja.


        Master Eq

        juuri samaa asiaa tarkoitan. en muistanut että mersulla olikin se cdi versio. kiitos


    • johan on

      ovat TDI koneita. Eli lähes kaikilta muilta valmistajilta löytyy spekseihisi sopivia koneita. PSA konserni, BMW, Fiat jne.

      • saalpa-sal

        tdi eli sähköohjatulla ruiskupumpulla.
        td koneet mekaanisella naftapumpulla olevat.
        kone tulossa veneeseen ja siitä syystä ennemmin td kone ettei tarvitse niin paljoa sähköhommeleitä tehä. tdi koneessa tarviin kaasupolkimen säätimen, johtosarjat jotka menevät auton sisään jne..


      • dieselkone
        saalpa-sal kirjoitti:

        tdi eli sähköohjatulla ruiskupumpulla.
        td koneet mekaanisella naftapumpulla olevat.
        kone tulossa veneeseen ja siitä syystä ennemmin td kone ettei tarvitse niin paljoa sähköhommeleitä tehä. tdi koneessa tarviin kaasupolkimen säätimen, johtosarjat jotka menevät auton sisään jne..

        TDI tarkoittaa suoraruiskua eikä mitään sähköohjattua pumppua. TD on apukammiokone joka voi olla mekaanisella tai sähköisesti ohjatulla ruiskutuspumpulla.


    • luvun

      Land Cruiserin moottorit voisivat olla sopivia? Koko 4,2 litraa ja tehot 123 - 150 kW vuosimallista riippuen. Ymmärtääkseni näitä jonkun verran veneissä käytettykin? Hinnat varmaan aikalailla samaa tasoa noiden Mersun koneiden kanssa, eli kumpia vain helpommin löytyy.

      • saalpa-sal

        joo olen kattellut samoja koneita, mutta paino on hiukka arvelluttanut. meinaan lantikan kone taitaa olla valua alhaalta ylös asti. mb koneissa taitaa olla alu kannet. (luulisin)
        mutta kiitos tierotuksesta


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1625
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1193
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      49
      772
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe