Mistä johtuu tuo suunnaton kutina? Epäilen sitä liukuvoidetta. Olenkohan allerginen sille ku kutittaa niin ettei ikinä!
Gynen jälkeen kutkuttaa?
dumle
5339
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 5
Vanhimmat
mä voin tulla raapii
sitäkin tai hiivaa. Onko kunnon suihkusta ollut apua ?
Voit soittaa sinne lekuriin ja kysyä asiaa.
Varulta voi apteekista hakea Gyno-daktarin puikkoja.
Ei niistä haittaakaan ole.
Oletko mahdollisesti allerginen lääkärin käyttämille hanskoille? Mulla ainakin on allergia, lääkäreiden hanskoille ja kortsuille. Lääkäri kyllä käyttää erilaisia, jos vain mainitse asiasta hänelle. mahdoton kutina ja kirvely. Limakalvot ei siedä lateksia.
Mulla myös,mutta menee ohi issekseen.Luulen johtuvan hanskoista.Mutta jos se vaivaa vielä seur.päivänä,niin ehkä se on allergiaa ja siitä sun täytyy ottaa selvä.Alkuun olin varma että sain sieltä jonkun pöpön,ois se aika kurjaa...
Pyytäkää,että Gyne käyttää muovihanskoja tutkimuksen aikana!.
Se auttaa!.