elina raskaana

Kuukkeli _

Luin juonipaljastuksista tämän joten tämä on varma tieto. Elina tuli raskaaksi kun oli sen yhden kerran tuomon kanssa.Huhhuh sanon minä,kun jo kerrasta tulee paksuksi joka on aika epätodennäköistä.Juuri kun psyko salla antoi anteeksi niin tulee vielä suurempi soppa,jee :) Eipä olekaan ollut kunnon jännitystä aikoihin.

9

1756

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saippuasarjois aina ku toinen pettää yhen kerran niin heti on nainen paksuna tälle miehelle!
      Hee-ei, ehkäisy on keksitty!

    • mirkku_

      "vain yhdestä kerrasta" ilman ehkäisyä voi tulla raskaaksi, ihan kuin voi saada jonkin taudinkin...jos nyt halutaan tarkkoja olla.

      • ...

        Ihan perseestä! Liian arvattavissa ollu juttu taas...


    • Jos Elina on raskaana, hän ei voi missään tapauksessa kertoa Tuomolle. Hänhän on pitkään halunnut lasta, joten hänen kannaltaan asia olisi myönteinen. Salla sen sijaan ei ikinä antaisi anteeksi kummallekaan, jos saísi tietää totuuden. Olen joka tapauksessa varma, että aborttia Elina ei tekisi - keskenmenohan oli hänelle äärettömän suuri suru.

    • hassua

      no kuinka monta kertaa siihen raskauden alkamiseen sun mielestä tarvitaan?? :D

    • Tänä aamuna

      juuri selitti uutisissa, että peruspalveluministerille on luovutettu ehdotus, jossa ehdotetaan seksivalistusohjelman käynnistämistä suomalaisille (tai jotain sinne päin). Mutta asian ydin oli kuitenkin se, että koska aborttien ja sukupuolitautien määrä on kasvanut niin paljon, tarvittaisiin valistusta. Näyttäsipä olevan tarpeen, kun näitä vaan tuntuu olevan, jotka kuvittelevat, että "ei yhdestä kerrasta mitään tapahdu."

      • ketjun aloittaja

        hohhoijaa,eli ensimmäiseksi: en ole väittänyt että ensimmäisestä kerrasta ei voi tulla raskaaksi. sanoin että se on hyvin epätodennäköistä,joka on iha n todistettu juttu ettäs tiedätte. Ja tässä nyt puhutaan tästä SARJASTA,haloo idiootit. Tottakai ensimmäisestä kerrasta VOI tulla paksuksi,mutta että se tapahtui tässä sarjassa oli hyvin typerää. Älkää unohtako että täällä puhutaan sarjasta. Toopet.


      • eräs toinenkin...
        ketjun aloittaja kirjoitti:

        hohhoijaa,eli ensimmäiseksi: en ole väittänyt että ensimmäisestä kerrasta ei voi tulla raskaaksi. sanoin että se on hyvin epätodennäköistä,joka on iha n todistettu juttu ettäs tiedätte. Ja tässä nyt puhutaan tästä SARJASTA,haloo idiootit. Tottakai ensimmäisestä kerrasta VOI tulla paksuksi,mutta että se tapahtui tässä sarjassa oli hyvin typerää. Älkää unohtako että täällä puhutaan sarjasta. Toopet.

        että kun ihmiset yrittää tulla raskaaksi jopa vuosia... ei se nyt ihan niin itsestäänselvää oo, ja tosiaan ihan ajoituksesta kyse että onnistuuko ihan kerrasta..nainen kun ovuloi vain kerran kierron aikana ja sinä muutamana päivänä voi tulla raskaaksi.. et tosiaan on aika epätodennäköistä paukahtaa tuosta noin vaan paksuksi.

        itselläni kesti puoli vuotta raskautuminen...


      • mikä keskustelu
        eräs toinenkin... kirjoitti:

        että kun ihmiset yrittää tulla raskaaksi jopa vuosia... ei se nyt ihan niin itsestäänselvää oo, ja tosiaan ihan ajoituksesta kyse että onnistuuko ihan kerrasta..nainen kun ovuloi vain kerran kierron aikana ja sinä muutamana päivänä voi tulla raskaaksi.. et tosiaan on aika epätodennäköistä paukahtaa tuosta noin vaan paksuksi.

        itselläni kesti puoli vuotta raskautuminen...

        Ensinnäkin, Salatut elämät on tv-sarja.

        Sille Elinalle nyt kävi näin. Sinulla kesti puoli vuotta.

        Epätodennäköistä tai ei, mahdolista se on kuitenkin. Ei siihen sinun raskauteesikaan tarvittu kuin se yksi kerta joka nyt sattui olemaan silloin kuin oli.

        Salkkareissa on niin paljon kaikkia mokia, ja kun tämä nyt ei ole edes moka niin miksi täytyy jauhaa. Luultavasti se lapsi syntyy tyyliin ens viikolla ja joskus kuukauden kuluttua se menee jo Nikon kanssa samalle luokalle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1449
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1208
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1034
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe