Luin juonipaljastuksista tämän joten tämä on varma tieto. Elina tuli raskaaksi kun oli sen yhden kerran tuomon kanssa.Huhhuh sanon minä,kun jo kerrasta tulee paksuksi joka on aika epätodennäköistä.Juuri kun psyko salla antoi anteeksi niin tulee vielä suurempi soppa,jee :) Eipä olekaan ollut kunnon jännitystä aikoihin.
elina raskaana
9
1756
Vastaukset
Saippuasarjois aina ku toinen pettää yhen kerran niin heti on nainen paksuna tälle miehelle!
Hee-ei, ehkäisy on keksitty!- mirkku_
"vain yhdestä kerrasta" ilman ehkäisyä voi tulla raskaaksi, ihan kuin voi saada jonkin taudinkin...jos nyt halutaan tarkkoja olla.
- ...
Ihan perseestä! Liian arvattavissa ollu juttu taas...
Jos Elina on raskaana, hän ei voi missään tapauksessa kertoa Tuomolle. Hänhän on pitkään halunnut lasta, joten hänen kannaltaan asia olisi myönteinen. Salla sen sijaan ei ikinä antaisi anteeksi kummallekaan, jos saísi tietää totuuden. Olen joka tapauksessa varma, että aborttia Elina ei tekisi - keskenmenohan oli hänelle äärettömän suuri suru.
- hassua
no kuinka monta kertaa siihen raskauden alkamiseen sun mielestä tarvitaan?? :D
- Tänä aamuna
juuri selitti uutisissa, että peruspalveluministerille on luovutettu ehdotus, jossa ehdotetaan seksivalistusohjelman käynnistämistä suomalaisille (tai jotain sinne päin). Mutta asian ydin oli kuitenkin se, että koska aborttien ja sukupuolitautien määrä on kasvanut niin paljon, tarvittaisiin valistusta. Näyttäsipä olevan tarpeen, kun näitä vaan tuntuu olevan, jotka kuvittelevat, että "ei yhdestä kerrasta mitään tapahdu."
- ketjun aloittaja
hohhoijaa,eli ensimmäiseksi: en ole väittänyt että ensimmäisestä kerrasta ei voi tulla raskaaksi. sanoin että se on hyvin epätodennäköistä,joka on iha n todistettu juttu ettäs tiedätte. Ja tässä nyt puhutaan tästä SARJASTA,haloo idiootit. Tottakai ensimmäisestä kerrasta VOI tulla paksuksi,mutta että se tapahtui tässä sarjassa oli hyvin typerää. Älkää unohtako että täällä puhutaan sarjasta. Toopet.
- eräs toinenkin...
ketjun aloittaja kirjoitti:
hohhoijaa,eli ensimmäiseksi: en ole väittänyt että ensimmäisestä kerrasta ei voi tulla raskaaksi. sanoin että se on hyvin epätodennäköistä,joka on iha n todistettu juttu ettäs tiedätte. Ja tässä nyt puhutaan tästä SARJASTA,haloo idiootit. Tottakai ensimmäisestä kerrasta VOI tulla paksuksi,mutta että se tapahtui tässä sarjassa oli hyvin typerää. Älkää unohtako että täällä puhutaan sarjasta. Toopet.
että kun ihmiset yrittää tulla raskaaksi jopa vuosia... ei se nyt ihan niin itsestäänselvää oo, ja tosiaan ihan ajoituksesta kyse että onnistuuko ihan kerrasta..nainen kun ovuloi vain kerran kierron aikana ja sinä muutamana päivänä voi tulla raskaaksi.. et tosiaan on aika epätodennäköistä paukahtaa tuosta noin vaan paksuksi.
itselläni kesti puoli vuotta raskautuminen... - mikä keskustelu
eräs toinenkin... kirjoitti:
että kun ihmiset yrittää tulla raskaaksi jopa vuosia... ei se nyt ihan niin itsestäänselvää oo, ja tosiaan ihan ajoituksesta kyse että onnistuuko ihan kerrasta..nainen kun ovuloi vain kerran kierron aikana ja sinä muutamana päivänä voi tulla raskaaksi.. et tosiaan on aika epätodennäköistä paukahtaa tuosta noin vaan paksuksi.
itselläni kesti puoli vuotta raskautuminen...Ensinnäkin, Salatut elämät on tv-sarja.
Sille Elinalle nyt kävi näin. Sinulla kesti puoli vuotta.
Epätodennäköistä tai ei, mahdolista se on kuitenkin. Ei siihen sinun raskauteesikaan tarvittu kuin se yksi kerta joka nyt sattui olemaan silloin kuin oli.
Salkkareissa on niin paljon kaikkia mokia, ja kun tämä nyt ei ole edes moka niin miksi täytyy jauhaa. Luultavasti se lapsi syntyy tyyliin ens viikolla ja joskus kuukauden kuluttua se menee jo Nikon kanssa samalle luokalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437