Minulle on tullut nenään erillaisia hajuja nyt viimeisen vuoden aikana, mutta yksi jonka olen aina huomannut, on makean haju.
Sellainen kirpee erittäin makea haju!
Verikokeet otettu, mutta verensokeri kondiksessa. Mikäs voisi olla?
Kiitokset jo nyt vastauksista!
makean haju nenässä!
3
6431
Vastaukset
- ongelmaan;
Alappa käymään suihkussa ninkuin me muutkin(ainakin valtaosa meistä)niin hajuhaitat katoavat niinkuin "pieru Saharaan".................
P.S. Toivottavasti auttoi.....;)- typerys.
Mä käyn suihkussa 2krt päivässä,
joten viestis oli aika typerä.
Olis kai kuitenki pitäny kirjottaa kysymykseeni vielä lopuksi;
"asiallisia vastauksia, kiitos!"
- ollut
mm.pöly/tomu sokerin haju, savun haju joka kesti pitkään ja kesän tuoksu. Silloin kun savunhaju tai paremminkin tulipalon jälkeinen löyhkä, kun oli pahimmillaan; kävin lääkärissä hakemassa apua. Lääkäri sanoi hajujen johtuvan kuivista limakalvoista ja kävin apteekista ostamassa jotain kosteuttavaa nenäsumutetta, jota saa ilman reseptiä. Jonkin ajan kuluttua hajut hävisi kesän tuoksuun.
Käytin tosin alussa kosteuttavan sumuttimen lisäksi myös Vick sumutetta, kun siinä on mentholin tuoksu, joten en tiedä tarkalleen kumpi auttoi. Vickiä aion käyttä seuraavalla kerralla jos samat ongelmat tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei823706Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071802- 1061102
- 991085
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165855- 42836
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57801Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g60776Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28745