Ibbi love vaikuttaa esiintymistensä perusteella maanis-depressiiviseltä eli kaksisuuntaista mielialahäiriötä sairastavalta, jolla on vauhdikas hypomaaninen tai maaninen sairaudenvaihe eli mania meneillään. Pitkittynyt mania voi johtaa lopulta psykoosiin. Maniaan kuuluu usein heikentynyt itsekontrolli ja lisääntynyt vauhti kaikissa tekemisissä, nopeutunut ajatuksen juoksu ja syrjähtely, mielialan nopea vaihtelu euforisesta ilosta raivokohtauksiin sekä suuruudenhulluus.
Ibbi love - maanis-depressiivinen
9
2088
Vastaukset
- vetämistä
Minun mielestäni hänen esiintymisensä on pelkkää näyttelemistä ja omaksutun kohuroolin vetämistä, jotta hän saisi mahdollisimman paljon julkisuutta.
- roolia
Jos vain vetää roolia, niin voiko oikeasti kukaan haluta roolia olla mieleltään sairas?
Eihän tuo käytös ole terveen ihmisen käytöstä. - moraalinvartija2
roolia kirjoitti:
Jos vain vetää roolia, niin voiko oikeasti kukaan haluta roolia olla mieleltään sairas?
Eihän tuo käytös ole terveen ihmisen käytöstä.Täytyisi olla ammattipsykiatri erottaakseen tuollaisesta mitään taudinkuvia. Tällaisten juttujen arvailu johtaa vain ihmisten lokerointiin, joku vielä kuvittelee että mielisairauden näkee tuosta vain ihmistä katsomalla.
Muistaakseni hän on itse sanonut olleensa hoidossa, tämä on ainoa asia josta mitään voidaan päätellä. Onhan maailma outoja tyyppejä pullollaan ilman mitään sairauksiakaan. - miten sattuu
roolia kirjoitti:
Eihän tuo käytös ole terveen ihmisen käytöstä.eikä häntäkään kukaan hulluksi väitä. Jospa Ibi on tajunnut Idols kilpailun perimmäisen jutun. Kisan missä ei haeta parasta laiulajaa ja esiintyjää, vaan tusinajulkkista, jonka levy-yhtiö voi painaa omaan muottiinsa.
- ...........
miten sattuu kirjoitti:
eikä häntäkään kukaan hulluksi väitä. Jospa Ibi on tajunnut Idols kilpailun perimmäisen jutun. Kisan missä ei haeta parasta laiulajaa ja esiintyjää, vaan tusinajulkkista, jonka levy-yhtiö voi painaa omaan muottiinsa.
on aivotoiminnan häiriö adhd, joka vaikuttaa hänen käytökseensä
- ständapkoomikko
Onko Krisse Salminen blondi? Entä Hytöset ja muut showtyypit jotain hulluuden rajamailla heiluvia pellejä?? Roolin vetäjiä mielestäni ja Ibi kuuluu sarjassamme tähän katekoriaan. Katsoin viime vuoden Idols karsinnan Ibin osalta ja tyttö oli silloin tosissaan, jopa haavoittuvaisen oloinen tuomareiden kommenteista...Katsokaapa vaikka, Ibi vetää tosissaan, eläytyy maailmantähtien tapaan lauluunsa ja muka kuvittelee oikeasti omaavansa hyvän laulutaidon. No paskapuhettahan se on, jokainen kuulee. Ja Ibi on vuoden aikana kelannut itseään ja tajunnut, että hänen persoonallisuudellaan päästään hellurei aika pitkälle, kun pidetään rooli päällä ja ruvetaan "ständapkoomikoksi", sellaiseen hän olisi omiaan. Ei siis mielestäni mikään sairas yksilö...
- tarvitse
välttämättä olla maanis-depressiivinen. Yhtä hyvin hän saattaa olla pelkästään maaninen.
- Huonompiakin laulajia oli
Ei paljoa erottanut, kumpi olisi enemmän lääkityksen tarpeessa, Jone vai Ibbi. Jos pitäisi valita, niin Jone!
- Esa74
Sanohan se kameroiden edessä, että on lääkityksessä... Tosin tuosta hahmosta ei tosiaan tiedä, milloin on tosissaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938686
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264848- 504298
- 623857
- 513236
- 503050
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.532716- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422395