Tooosiii hölmä kysymys mut mikä Kristiina Braskin esittämän biisin nimi on ja kenen biisi? Mä en saa millään sitä päähän? =) Tuttu biisi monen vuoden takaa mut en silti muista! =(
Veti muuten hyvin sen, ja vast 16... !!!
Tsemppiä sille...
Kiitos jos joku viitsii vastata
Kristiina Brask?
8
3563
Vastaukset
- joku
kappaleen nimi on kai Vandraren ja se on Nordmanin biisejä
- jippiiiuuiiu
jeeees.
- minä....
se biisi on Vandraren ja esittäjä on Nordman.
Hyvin se laulo mut väärin sanat äänsi.. osa sanoista ei ees tarkottanu mitään, oli vaan vähän sinnepäin. Tää on mun mielipide ja olen itse ruotsinkielinen, eli Kristinalla on huono ruotsi, mutta hyvä lauluääni.- Anonyymi
Sulla huono suomi kun kirjotat nimenkin väärin, eipä oo sua näkyny idolsissa 16v vetämässä vieraalla kielellä mitä ei ole edes pakko opiskella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla huono suomi kun kirjotat nimenkin väärin, eipä oo sua näkyny idolsissa 16v vetämässä vieraalla kielellä mitä ei ole edes pakko opiskella.
En menis liikaa sinunkaan suomen kielen taitojasi kehumaan.
- brask
Hei
kuka kertois missä joukkuees pelaa... nimittäin pelaa jääkiekkoo, tuttu nimi, mut ei tuu joukkue mieleen ????- mumin
niin sehän o LeKi-75:n pelaaja #15
- gf,yu
mumin kirjoitti:
niin sehän o LeKi-75:n pelaaja #15
leki -75 ja pelaaja numeroo en tiiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192146Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi402045Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä181920Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma461357- 731297
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46863Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56772Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8721Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32678- 50676