Käytettyä Diseliä hankkimassa

pökötti

Moottorissa sais olla viisi pyttyä tai enemmän

Vm 99-2002
-ajoa tulee noin 50th/km.v
-sais olla pieni polttoaineen kulutus

8

3072

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aika on rahaa

odota ensin että tiedät kuinka uusi ympäristöpohjainen päästömaksu kohtelee mitäkin autoa. Vaikka diesel-autot ovatkin suhteessa pienikulutuksisia CO2-päästöjen suhteen voi pienhiukkaspäästöt nostaa käyttömaksut korkeiksikin. Mikä se uusi malli on, selvinnee hyvinkin pian?

Hiukkasloukulla varustettu pienikulutuksinen diesel omaa todennäköisesti pienen päästömaksun. Näiden hinta vaan tullee nykyisen kalliin hankintahintansa vuoksi tipahtamaan euroissa reippaasti.
      Myöskään siitä ei ole takeita etteikö dieselin hintaa nosteta bensan tasolle, nythän hintaetu on saatu verotuksella (yrittäjille tietysti tulisi jonkinlainen vähennysoikeus kompensaatioksi).

Itse ajaisin vanhalla autollani tai jos pakko vaihtaa niin vaihtaisin halpaan max. 10keur dieseliin ja unohtaisin toistaiseksi sylinterimäärät.

• d4d

Jos haet pientä kulutusta niin tyydy sitten neljään pyttyyn. Isompi kone kuluttaa aina enemmän kuin pienempi. Laskepa paljonko enemmän joudut vuodessa maksamaan jos dieselautosi kuluttaa viiden litran sijasta seitsemän litraa, helppo laskea kun laittaa dieselin hinnaksi 1€.Noilla kilometreillä lisälasku on huomattava.

• pökötti

Mistä kannattais etsiä vähän ajettua diseliä.

• TM:n testissä pikkukoneet MB E220 CDI ja BMW 520d olivat yli litran janoisempia kuin MB E320 CDI ja BMW 530d.

Master Eq

• takapenkki pois

Olen ajanut berlingo 1.9 dieselillä vm99 satatuhatta km ja ei mitään ongelmia ole ollut,kuluttaa tosi vähän noin 6,5l sadalla,kohta vaihtuu uuteen hd malliin.

• Vähemmällä

Pääsen minä kulutus vain 5,5l 100km mutta ajotapa vaikuttaa paljon,1,9 diesel ei turboa ja olen myös poistanut taka penkin veron takia.

• veronkiertäjä
        Vähemmällä kirjoitti:

Pääsen minä kulutus vain 5,5l 100km mutta ajotapa vaikuttaa paljon,1,9 diesel ei turboa ja olen myös poistanut taka penkin veron takia.

häpeäisit edes vähän.

• se takapenkin poisto
        Vähemmällä kirjoitti:

ei sun veroas pienennä. Ns. kaksoiskäyttö autojen pakettiautovero ei ole enään mahdollista. Päätös tuli voimaan takautuvasti. Oli takapenkki tai ei hekilöauton vero on tosiasia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      18
      5153
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      115
      2674
    3. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      10
      2164
    4. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      581
      1930
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      119
      1693
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      41
      1289
    7. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      69
      1289
    8. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1058
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1037
    10. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      221
      1028
    Aihe