vai kuka se oli, mikä tuli sinne ryhmään, jossa laura oli?
tuliko aaro takas?
10
1842
Vastaukset
- on se oltava
vähä jännää, sen ääni oli sama, ei kellää muulla ihmisellä voi olla aaron ääntä_= on se
- Aaro on paras
Kyllä äänen tunnisti ja lopputeksteistä bongasin Teemu Lehtilän nimen. Mut huomenna kai se loppullisesti selviää. Hienoa!
- fmzee
Aaro on paras kirjoitti:
Kyllä äänen tunnisti ja lopputeksteistä bongasin Teemu Lehtilän nimen. Mut huomenna kai se loppullisesti selviää. Hienoa!
Että selviää huomenna? Ei välttämättä oo koko Lauraa huomisessa jaksossa. No selvishän se kyllä jo tänään.
Onkohan noi paljastukset kirjoitettu ennen leikkausta? Kun tämän päivän paljastus:
ti 23.01.2007 Osa 1318. Laura kohtaa pedon silmästä silmään.
...
Laura rentoutuu, mutta kalpenee kauhusta kun sisään astuu mies, joka on täsmälleen Aaron näköinen.
Eihän siinä näytetty kalpenemista eikä varsinkaan Aaroa tai ketään miestä ylipäätään. Varmaan kirjoitettu paljastukset storyn perusteella ja leikattu sen jälkeen tahallaan niin että olisi muka jännitystä. - Huomisen odottaja
fmzee kirjoitti:
Että selviää huomenna? Ei välttämättä oo koko Lauraa huomisessa jaksossa. No selvishän se kyllä jo tänään.
Onkohan noi paljastukset kirjoitettu ennen leikkausta? Kun tämän päivän paljastus:
ti 23.01.2007 Osa 1318. Laura kohtaa pedon silmästä silmään.
...
Laura rentoutuu, mutta kalpenee kauhusta kun sisään astuu mies, joka on täsmälleen Aaron näköinen.
Eihän siinä näytetty kalpenemista eikä varsinkaan Aaroa tai ketään miestä ylipäätään. Varmaan kirjoitettu paljastukset storyn perusteella ja leikattu sen jälkeen tahallaan niin että olisi muka jännitystä.Kyl se jatkuu huomenna, kun se jäi tollaseen paikkaan. Ei ne jätä noita tollasia jatkamatta. Ja oot varmaan oikeessa, että noi paljastukset on käsisstoorista, eikä niitä oo jaksettu tehdä uusiks kuvausten ja leikkausten jälkeen.
- ghjkl
oli se
- spoilaaja
Aika moni osaa imitoida Teemu Lehtelän ääntä...
- voi olla niin
ihanaa ääntä kuin Teemu Lehtilällä eli hän se on, mutta ilmeisesti esittää jotain muuta kuin Aaroa. Aaron kilttiä serkkua vaikka? Hm..
- luki lopputeksteissä
esittäjä Teemu Lehtilä. YES! :D Kenties Aaron veli tai serkku?
Minä en Aaroa takaisin toivo, mutta sehän ei olisi ennennäkemätöntä, että hän esiintyisi väärällä nimellä. "Arto Vanala", "Aaro Vaalanne" ja "Anssi" olivat kaikki sama henkilö.
se on Aaron kaksoisveli Eero.
http://www.mtv3.fi/ohjelmat/salatutelamat2006/taustaa.shtml?499489
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171279
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221153Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä471050- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592