tuliko aaro takas?

???

vai kuka se oli, mikä tuli sinne ryhmään, jossa laura oli?

10

1842

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on se oltava

      vähä jännää, sen ääni oli sama, ei kellää muulla ihmisellä voi olla aaron ääntä_= on se

      • Aaro on paras

        Kyllä äänen tunnisti ja lopputeksteistä bongasin Teemu Lehtilän nimen. Mut huomenna kai se loppullisesti selviää. Hienoa!


      • fmzee
        Aaro on paras kirjoitti:

        Kyllä äänen tunnisti ja lopputeksteistä bongasin Teemu Lehtilän nimen. Mut huomenna kai se loppullisesti selviää. Hienoa!

        Että selviää huomenna? Ei välttämättä oo koko Lauraa huomisessa jaksossa. No selvishän se kyllä jo tänään.

        Onkohan noi paljastukset kirjoitettu ennen leikkausta? Kun tämän päivän paljastus:

        ti 23.01.2007 Osa 1318. Laura kohtaa pedon silmästä silmään.

        ...
        Laura rentoutuu, mutta kalpenee kauhusta kun sisään astuu mies, joka on täsmälleen Aaron näköinen.

        Eihän siinä näytetty kalpenemista eikä varsinkaan Aaroa tai ketään miestä ylipäätään. Varmaan kirjoitettu paljastukset storyn perusteella ja leikattu sen jälkeen tahallaan niin että olisi muka jännitystä.


      • Huomisen odottaja
        fmzee kirjoitti:

        Että selviää huomenna? Ei välttämättä oo koko Lauraa huomisessa jaksossa. No selvishän se kyllä jo tänään.

        Onkohan noi paljastukset kirjoitettu ennen leikkausta? Kun tämän päivän paljastus:

        ti 23.01.2007 Osa 1318. Laura kohtaa pedon silmästä silmään.

        ...
        Laura rentoutuu, mutta kalpenee kauhusta kun sisään astuu mies, joka on täsmälleen Aaron näköinen.

        Eihän siinä näytetty kalpenemista eikä varsinkaan Aaroa tai ketään miestä ylipäätään. Varmaan kirjoitettu paljastukset storyn perusteella ja leikattu sen jälkeen tahallaan niin että olisi muka jännitystä.

        Kyl se jatkuu huomenna, kun se jäi tollaseen paikkaan. Ei ne jätä noita tollasia jatkamatta. Ja oot varmaan oikeessa, että noi paljastukset on käsisstoorista, eikä niitä oo jaksettu tehdä uusiks kuvausten ja leikkausten jälkeen.


    • ghjkl

      oli se

    • spoilaaja

      Aika moni osaa imitoida Teemu Lehtelän ääntä...

    • voi olla niin

      ihanaa ääntä kuin Teemu Lehtilällä eli hän se on, mutta ilmeisesti esittää jotain muuta kuin Aaroa. Aaron kilttiä serkkua vaikka? Hm..

    • luki lopputeksteissä

      esittäjä Teemu Lehtilä. YES! :D Kenties Aaron veli tai serkku?

      • Minä en Aaroa takaisin toivo, mutta sehän ei olisi ennennäkemätöntä, että hän esiintyisi väärällä nimellä. "Arto Vanala", "Aaro Vaalanne" ja "Anssi" olivat kaikki sama henkilö.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      609
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe