Tilasin uuden työsuhdeauton marras-joulukuun vaihteessa. Auto piti saada vuoden loppuun mennessä, mutta toimitus viivästyy helmikuuhun. Ko. auton hinta nousi vuodenvaihteessa lähes 2000e. Autoliikkeen, leasingyhtiön ja työnantajan välillä toimitaan sopimuksessa olevan hinnan mukaan, ei korotusta. Mutta verotusarvo lasketaankin auton uuden hinnan mukaan! Olisin päätynyt toiseen merkkiin, jos tämä olisi ollut tiedossa. Verotusarvo on 30e/kk enemmän, mitä sen piti olla. Onko kenelläkään tietoa, onko mitään tehtävissä?
On kenelläkään
kokemusta
3
1207
Vastaukset
- ketutustasi
Jos pidät autoa kolme vuotta, menee nyt vikakin vuosi samalla verotusarvolla.
Jos auto olisi tullut ajallaan, olisi viimeinen vuosi mennyt alemmalla (neljäs kalenterivuosi, jolloin rekkarissa).- kokemusta ?
Kyllä, tämä oli jo tuttua
- Paha paikka
mutta voit yrittää saada "vahingonkorvausta" liikkeeltä, mutta lue ensin tilaussopimus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372300
- 551327
- 841303
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361256- 631181
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39904Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121788- 31741
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23596Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55575