haluaisin tietoja omakohtaisen tai lähiomaisen ruokatorven repeämästä. Siitä selviämisestä ja jatkohoidosta.
ruokatorven repeämä
5
12882
Vastaukset
- o.m.t
niskanikamia kiertomanipulaatiolla? Fysioterapeuttien tekemistä vahigollisista kaularagan hoidoista on raportoitu lääkärilehdessä, lue sieltä. Ruokatorven repeämä, henkitorven repeämä, nikaman murtumat, välilevyn repeämät yms. Eipä taida toipuminen olla kovinkaan hääppöistä.
- r.a.p
Haluaisin edelleen tietoja joko omakohtaisesta tai lähiomaisen kohdalle tapahtuneesta ruokatorven repeämästä tai puhkeamasta. olen kiinnostunut siksi että näin tapahtui minun lähiomaiselle kesken ruokailun. Tällä hetkellä hän odottaa toista leikkausta.
- retuoerä
r.a.p kirjoitti:
Haluaisin edelleen tietoja joko omakohtaisesta tai lähiomaisen kohdalle tapahtuneesta ruokatorven repeämästä tai puhkeamasta. olen kiinnostunut siksi että näin tapahtui minun lähiomaiselle kesken ruokailun. Tällä hetkellä hän odottaa toista leikkausta.
Minun vaimo kuoli Isänpäivänä,Ruokatorvi sentathiin jo ainaki 6-7 kertaa ,nyt alimainen stentti meni ruokatorven sivusta läpi ,meni kolme päivää ,ennenko selvisi miten on käyny ,siitä seuras 11 tunnin leikko ,ruokatorvi poistethiin ,kulu 2 kuukautta ,tulehtus toisensa jälestä ,munuaiset lakkas toimimasta ,ei voitu ennää tehä mithään ,ja niin seuras kuolema .
- oimääteen
niskanikamia kiertomanipulaatiolla? Fysioterapeuttien tekemistä vahigollisista kaularagan hoidoista on raportoitu lääkärilehdessä, lue sieltä. Ruokatorven repeämä, henkitorven repeämä, nikaman murtumat, välilevyn repeämät yms. Eipä taida toipuminen olla kovinkaan hääppöistä.
- milla37
Ruokatorven repeäminen on hehkeä uhkaava tilanne ja vaatiin välitöntä leikkaushoitoa. Siitä selviäminen vie kauan... parikin raskasta vuotta jos siitä selviää. Joskus voidaan joutua poistamaan koko ruokatorvi, jos reikää ei saada ommeltua. Sen diagnosointi on vaikeaa. Jos ruokatorvi repeää, esim oksennuksen yhteydessä, kivut ovat kovat, kipu säteilee myös vasempaan olkapäähän ja rintakivut kovat. Oireet kuin aneurysmassa. Magneettikuvassa näkyy, että neste on väärässä paikassa. Hoitona hätätorakotomia. Mitä nopeammin sen parempi ennuste. Leikkauksen jälkeen tehohoitojakso voi olla kuukausien pituinen, ja potilas on hengityskoneessa. Osastohoitokin vie monia kuukausia.
Helsingissä ihan huippu osaaminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462