Herra
siunatkoon Sinua
ja parantakoon Sinut .
Herra on Rakkaus ,
Herra on kaikki.
Onneni on olla Herraa lähellä.
Herran kädellä,
ilon sinäkin saat.
Hän on kaikki.
Turvasi,
tie uuteen elämään.
Ikielämään.
Herra
5
252
Vastaukset 5
- palvelijat
Se herra teettää ja tekee saatanallisuuksia:
2. Moos. 15:3 "Herra on sotamies; Herra on hänen nimensä."
Kaksi esimerkkiä faktaa sanasta herra:
Käsky 1
Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia.
Tuossa ei tarvita herra sanaa muuta kuin piilosaatanallisuuden mukana olemiseksi.
Katekismuksen selitys:
Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia minun rinnallani.
Tuossa ei tarvita herra sanaa muuta kuin piilosaatanallisuuden mukana olemiseksi.
Eli tuon käskyn sanoma on selvästi saatanallinen koska "minä olen herra, sinun Jumalasi" tekee herrasta jumalan eli mielestäni saatana on herra tuon mukaan!
Käsky 2
Älä käytä väärin Herran, Jumalasi nimeä.
Tuossakaan ei tarvita herra sanaa muuta kuin piilosaatanallisuuden mukana olemiseksi.
Katekismuksen selitys:
Älä turhaan käytä Jumalasi nimeä, sillä Herra ei jätä sitä rankaisematta, joka turhaan käyttää hänen nimeään.
Eli tuossa on jo todella julmaa saatanallisuutta Jumalaakin kohtaan ja sitä vois ihan puhtaalla omalla tunnolla kutsua Jumalan pilkaksi jossa Jumalalta otetaan pois rangaistus oikeus! herra (saatana) rankaisee jos herran (saatanan) nimen turhaan lausuu...
Eli selvää piilosaatanallisuutta ja tätä löytyy kristinuskon teksteistä enemmän kuin arvaattekaan. Ei Jumala ole tehnyt raamattua saatanalliseksi vaan saatana ja saatanan palvelijat! Jumala on meille selvä ja ristiriidattomasti oikeaoppinen Jumala joka ei sanaansa noin saatanallisesti meille kertoisi joten jokaiselle Jumalaa ja Jeesusta sielussaan pitävän tulisi huomata piilosaatanallisuuksien jumalattomuudet.
2.Korinttolaiskirje:
11:14 Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
11:15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.- Miu-Q*
Tomun karistelen kengistäni
ja jatkan.
Jää, Ystävä hyvä odottamaan
omaa elämäsi kohtaloa,
itse valitset
tiesi.
Ketään ei pakoteta
kotiin rakastavaan.
Valitse oikein.
Kuuntele sydäntäsi.
Avaa sielusi
korvat kuulemaan,
silmäsi näkemään.
Omatuntosi kokemaan.
Tuntemaan. - onkohan
Miu-Q* kirjoitti:
Tomun karistelen kengistäni
ja jatkan.
Jää, Ystävä hyvä odottamaan
omaa elämäsi kohtaloa,
itse valitset
tiesi.
Ketään ei pakoteta
kotiin rakastavaan.
Valitse oikein.
Kuuntele sydäntäsi.
Avaa sielusi
korvat kuulemaan,
silmäsi näkemään.
Omatuntosi kokemaan.
Tuntemaan.sinun lahjojasi tuokin teksti. Jeesus sinua siunatkoon.
- Miu-Q*
onkohan kirjoitti:
sinun lahjojasi tuokin teksti. Jeesus sinua siunatkoon.
Kaikki kiitos
kuuluu Herralle.
Rakkaalle
Vapahtajallemme.
Jeesus on kallein aarteeni,
sydämeni rakkaus.
Hän, joka ristillä vuodatti
veren tähtemme.
Rakkaus. Elämän lahja. Armo.
Jumalan armo on ihmeitä tekevä.
Sitä riittää jokaiselle,
jokaiselle, joka tämän
suuremmoisen
lahjan ottaa vastaan.
Armo elävöittää, uudistaa,
yllättää ilolla,
luovuudella.
Armo on joka päivä uusi,
Jumalan armo säilyy
iankakkisesti.
Se ei lopu koskaan.
- Anonyymi00005UUSI
Olen nainen. , kirkkoherra, sotamies,palomies jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei211371- 671315
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331261- 1081245
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671059- 109999
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94967Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182933- 89886
- 45871
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66801Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50696- 43666
- 58663
- 70646
- 98628
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087628Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123612- 67586
- 52574