Elänkö teistä synnissä ?
Minulla on 2 avovaimoa asumme saman katon alla onnellisena, nukumme samassa sängyssä ja rakastelemme, seksi on muuten TAIVAALLISTA 2 naisen kanssa.
Vanhemman naisen kanssa minulla on 2 lasta ja nuoremman kanssa on tulossa 5kk päästä ensimmäinen.
Meillä ei tunneta mustasukkaisuutta ollenkaan naiset ja minä tullaan mahtavasti toimeen keskenään, ja jos jotain on niin sitten yhdessä sovitellaan.
Taloudellisesti olemme varakkaita matkustelemme yhdessä lasten kanssa ja vietämme muutenkin onnelista elämää.
Mutta tiukkapipo uskovaiset sukulaiset näkevät punaista elintavoistamme, ja arvostelevat kärkkäästi.
kirkoissa emme käy ja olemme pitäneet uskovaisia aina suvaitsemattomina ja ymmärtämättöminä pääsääntöisesti ahdasmielisinä.
Nyt kun olen lukenut tämän uskonnot ja uskomukset palstaa, olen täysin vakuuttunut että haluan sinne helvettiin, en missään nimessä uskovaisten kanssa samaan paikkaan. kertokaa nyt olenko musta lammas??
Olenko syntinen???
38
1658
Vastaukset 38
mutta kyllä elätte. Helvetti ei ole kiva paikka.
Taivas taasen on.Yksi pastori joka oli vankina Neuvostoliitossa ja vankilan kurjimmassa tyrmässä niin Jumala näytti hänelle vilauksen taivaasta johon pastori sanoi "voisin olla täällä vaikka tuhat vuotta kunhan pääsen tonne".
Kuinka paljon saat irti tuosta?Tuskin niin paljon että sen takia kannattaa taivaspaikka menettää.- ketjun aloittaja
Mistä tiedät että Helvetti on olemassa? ja siellä ei ole kivaa, toi mitä sinä kerrot papista venjällä niin se on vanha urbaani tarina.
Minusta on tyhmää sanoa että "minä uskon" pitää ensin sanoa mikä jumala on oikea, Intiassakin on noin 100 jumalaa, sitten on Allah, Jahve, ja muutama muu, ja millä perusteella se on oikea jumala.
Ja miksi sitä pitää palvoa, onko se niin huomion kipeä ja sairas mieleltään että jos et nöyristele niin joudut jonnekin kuviteltuun helvettiin vai onko se uskisten sairaassa mielessä tulleita harhoja.
En halua taivaspaikkaa, mitäs siellä on sitten niin kivaa, voinko ottaa siellä viru valgea vodkaa, polttaa sikareita ja harrastaa seksiä.
Vai veisataanko siellä taivaassa virsiä kynttilän savussa, kytätään muita kuinka uskovaisia ne on ja tapellaan naispapeista, ja kuunnellaan näitä saarnoja mitä täälläkin lukee.
Ja eikös nämä kaikki lahkolaiset ole entisiä rikollisia, huoria, pahantekijöitä.
Itse olen aina ollut rehellinen, kova työmies ja yrittäjä, töissä olen käynyt 15 vanhasta, ihmettelen miten jotkut kerkiää päätään sekoittaa tuollaisella hömpötyksillä.
Nyt elelen ONNELLISENA ja TYYTYVÄISENÄ 2 naiseni ja lasteni kanssa ja nautin ihanasta elämästä, kerrankin on elämä kohdallaan kun saa viettää yönsä kahden naisen välissä ja välillä alla tai päällä. - kaunismerenneito
ketjun aloittaja kirjoitti:
Mistä tiedät että Helvetti on olemassa? ja siellä ei ole kivaa, toi mitä sinä kerrot papista venjällä niin se on vanha urbaani tarina.
Minusta on tyhmää sanoa että "minä uskon" pitää ensin sanoa mikä jumala on oikea, Intiassakin on noin 100 jumalaa, sitten on Allah, Jahve, ja muutama muu, ja millä perusteella se on oikea jumala.
Ja miksi sitä pitää palvoa, onko se niin huomion kipeä ja sairas mieleltään että jos et nöyristele niin joudut jonnekin kuviteltuun helvettiin vai onko se uskisten sairaassa mielessä tulleita harhoja.
En halua taivaspaikkaa, mitäs siellä on sitten niin kivaa, voinko ottaa siellä viru valgea vodkaa, polttaa sikareita ja harrastaa seksiä.
Vai veisataanko siellä taivaassa virsiä kynttilän savussa, kytätään muita kuinka uskovaisia ne on ja tapellaan naispapeista, ja kuunnellaan näitä saarnoja mitä täälläkin lukee.
Ja eikös nämä kaikki lahkolaiset ole entisiä rikollisia, huoria, pahantekijöitä.
Itse olen aina ollut rehellinen, kova työmies ja yrittäjä, töissä olen käynyt 15 vanhasta, ihmettelen miten jotkut kerkiää päätään sekoittaa tuollaisella hömpötyksillä.
Nyt elelen ONNELLISENA ja TYYTYVÄISENÄ 2 naiseni ja lasteni kanssa ja nautin ihanasta elämästä, kerrankin on elämä kohdallaan kun saa viettää yönsä kahden naisen välissä ja välillä alla tai päällä.Mene nyt hyvä mies lääkäriin!Elämäsi on sairasta.Voihan sitä olla rikas ja onnellinen yhdenkin naisen kanssa.Ei voi muuta kuin ihmettellä,oleks sä vähän kipeä?VAI JOTAIN HARHAA?EI VOI OLLA TOTTA.
- pitäisi mennä
kaunismerenneito kirjoitti:
Mene nyt hyvä mies lääkäriin!Elämäsi on sairasta.Voihan sitä olla rikas ja onnellinen yhdenkin naisen kanssa.Ei voi muuta kuin ihmettellä,oleks sä vähän kipeä?VAI JOTAIN HARHAA?EI VOI OLLA TOTTA.
kerropa merenneito miksi pitäisi mennä lääkäriin, siksikö kun elämäni ei mahdu sun mailmankuvaan.
Oletko katsonut tämän kotimaisen elokuvan, en nyt muista nimeä tehty kuitenkin Arto Paasilinnan kijasta missä seikkailee SILTAINSINÖÖRI JAATINEN katsopa se.
Kipeä ei ole kuin niska ja selkä, mutta pärjään sen kanssa.
Katselin kirjoituksiasi, ja ihmettelin näitä ennustuksiasi, itse en niihin usko, muttaa sinun pitää olla varovainen mitä kirjoitat/tai suustas päästät, kun et tiedä minkäläinen ihminen on kuuntelee/lukee ennustuksiasi. Olen lueskellut näitä juttuja ja paljon täällä on sekopäitä.
Ja osanottoni ystäväsi pois menon johdosta.
PS. yritä voittaa mustasukkaisuutesi, ota miehesi kanssa toinen nainen, nauti eläästä, seksikin on monin verroin parempaa - kaunismerenneito
pitäisi mennä kirjoitti:
kerropa merenneito miksi pitäisi mennä lääkäriin, siksikö kun elämäni ei mahdu sun mailmankuvaan.
Oletko katsonut tämän kotimaisen elokuvan, en nyt muista nimeä tehty kuitenkin Arto Paasilinnan kijasta missä seikkailee SILTAINSINÖÖRI JAATINEN katsopa se.
Kipeä ei ole kuin niska ja selkä, mutta pärjään sen kanssa.
Katselin kirjoituksiasi, ja ihmettelin näitä ennustuksiasi, itse en niihin usko, muttaa sinun pitää olla varovainen mitä kirjoitat/tai suustas päästät, kun et tiedä minkäläinen ihminen on kuuntelee/lukee ennustuksiasi. Olen lueskellut näitä juttuja ja paljon täällä on sekopäitä.
Ja osanottoni ystäväsi pois menon johdosta.
PS. yritä voittaa mustasukkaisuutesi, ota miehesi kanssa toinen nainen, nauti eläästä, seksikin on monin verroin parempaaJoo ei ole pakko uskoa ennustuksiin.Mä en ota sun elämän tavasta oppia.mä olen uskossa ja mun uskoni kieltää 2aviollisuuden.Mulla saa olla omat näkemykseni ja mua ei pikkupojat määräile kuin minun tulee elää tämä minun kaunis ja rakas elämäni.
- OttoPetteri
Joo ei ole pakko uskoa ennustuksiin.Mä en ota sun elämän tavasta oppia.mä olen uskossa ja mun uskoni kieltää 2aviollisuuden.Mulla saa olla omat näkemykseni ja mua ei pikkupojat määräile kuin minun tulee elää tämä minun kaunis ja rakas elämäni.
>>...mua ei pikkupojat määräile kuin minun tulee elää tämä minun kaunis ja rakas elämäni.
- poiju
OttoPetteri kirjoitti:
>>...mua ei pikkupojat määräile kuin minun tulee elää tämä minun kaunis ja rakas elämäni.
vedetään syvään henkeä ja pidetään toisiamme kädestä kiinni ja annetaan rakkauden meren laskeutua yllemme...
- kaunismerenneito
OttoPetteri kirjoitti:
En tiedä suomen olevista lahkoista mitään,olen kattollis . Mulla ei ole raamattu aina kädessä vaan mun usko on sydämessäni.
- poiju
En tiedä suomen olevista lahkoista mitään,olen kattollis . Mulla ei ole raamattu aina kädessä vaan mun usko on sydämessäni.
kyllä vain kaikilla usko sydänmessään on ja sen myötä syntiä säätelee omatunto se se tärkein mittari on mutta vain niin herkkä...
- kaunismerenneito
poiju kirjoitti:
kyllä vain kaikilla usko sydänmessään on ja sen myötä syntiä säätelee omatunto se se tärkein mittari on mutta vain niin herkkä...
AIVAN,NÄIN SE ON!
- aramstelija
Joo ei ole pakko uskoa ennustuksiin.Mä en ota sun elämän tavasta oppia.mä olen uskossa ja mun uskoni kieltää 2aviollisuuden.Mulla saa olla omat näkemykseni ja mua ei pikkupojat määräile kuin minun tulee elää tämä minun kaunis ja rakas elämäni.
No sinä täällä nimittelet pojuksi olen jo yli 40v mutta se siitä.
Mutta sinusta 2 avioisuus on syntiä, no kumpi sinusta on suurempi synti, 2 aviosuus vai se kun katollinen pappi panee pikkupoikaa pakolla?
Vanha vitsihän on että mitä eroa on aknella ja katollisella papilla? vastaus: akne tulee VASTA 15 vuotiaan kasvoille.
Mietis nyt kun kuolet ja joudut sinne näiden helvetin saarnaajien taivaaseen, voi kauhea mikä paikka siellä kaikki hullut saarnaa suu vaahdossa, pelottelee helvettiin joutumisella
jos et tee niin kuin he sanovat kadotus tulee.
Ja mikä tämmöinen jumala on jos et nöyristele ja pokkuroi, niin joudut kadotukseen, on sitten vittumainen otus.
Mutta nyt mää meen sikarille ja sitten kölliin mammojen väliin hyvää yötä, nyt tiedän että olen onnelinen mies. - kaunismerenneito
aramstelija kirjoitti:
Mutta sinusta 2 avioisuus on syntiä, no kumpi sinusta on suurempi synti, 2 aviosuus vai se kun katollinen pappi panee pikkupoikaa pakolla?
Vanha vitsihän on että mitä eroa on aknella ja katollisella papilla? vastaus: akne tulee VASTA 15 vuotiaan kasvoille.
Mietis nyt kun kuolet ja joudut sinne näiden helvetin saarnaajien taivaaseen, voi kauhea mikä paikka siellä kaikki hullut saarnaa suu vaahdossa, pelottelee helvettiin joutumisella
Ja mikä tämmöinen jumala on jos et nöyristele ja pokkuroi, niin joudut kadotukseen, on sitten vittumainen otus.
Mutta nyt mää meen sikarille ja sitten kölliin mammojen väliin hyvää yötä, nyt tiedän että olen onnelinen mies.NIIN MIEHET ON AINA LAPSIA.OLI MITEN OLI.tIEDÄKS SÄ MITÄ KATTOLLINEN USKO ON? EI TODELLAKAAN OLE SITÄ MITÄ SÄ TUOSSA LATTELIT.NIIN TURHA SUN KANSSA ON TÄSTÄ KESKUSTELLA.
- poiju
aramstelija kirjoitti:
Mutta nyt mää meen sikarille ja sitten kölliin mammojen väliin hyvää yötä, nyt tiedän että olen onnelinen mies.kuule sä halusit kommentteja ja niit tulee mutta
jos pyydetään niin pitää myös kestää kritiikkiä
jos sä tunnet olevas väärässä se sulle vihan tunteen tuottaa mut jos ei niin muilla kintaalla viittaat... - armastelija
NIIN MIEHET ON AINA LAPSIA.OLI MITEN OLI.tIEDÄKS SÄ MITÄ KATTOLLINEN USKO ON? EI TODELLAKAAN OLE SITÄ MITÄ SÄ TUOSSA LATTELIT.NIIN TURHA SUN KANSSA ON TÄSTÄ KESKUSTELLA.
Mutta justiinhan oli kauhiat lööpit siitä lasten seksuaalisesta hyväksi käytöstä, kun katolliset papit oli laittanut kuoipojat parkaiseen.
Et vieläkään vastannut kumpi on suurempi synti asua 2 naisen kanssa, vai kirkon sisällä tapahtunut hyväksi käyttö?
Nyt hyvää ja laadukasta keskustelua, ei hermostuta, ei ihmiset riitele vaan asiat.
Ja Poiulle, kyllä minä kestän arvostelun, tämä vain vahvistaa näkemystäni että usko on jonkinlainen mielensairaus, kun pää ei kestä normalia elämää niin turvaudutaan johonkin olemattomaan, sitten kirjoitellaan helvetin ihmisliha kanooteista ja luu airoista.
En todellakaan halua uskovaisten kanssa taivaaseen. no nyt koitan mennä nukkumaan mutta on toi selkä aikaskipeä, mutta kun ottanut kaks akkaa ki niistä nyt joku hieroo..... - kaunismerenneito
poiju kirjoitti:
kuule sä halusit kommentteja ja niit tulee mutta
jos pyydetään niin pitää myös kestää kritiikkiä
jos sä tunnet olevas väärässä se sulle vihan tunteen tuottaa mut jos ei niin muilla kintaalla viittaat...Sorry vaarin kasitys,ma olen juonnut tuossa vahan punaviinia mun ystavan kanssa ja toiseks ole ulkolais syntyinen.suomi on vaikea kieli oppia,ja ma en halua oppia tätä kylmaa ja karua kielta tayttedllisesti.mun ystavat suomalaiset kyllakin ymmartaa asian.
- OttoPetteri
poiju kirjoitti:
vedetään syvään henkeä ja pidetään toisiamme kädestä kiinni ja annetaan rakkauden meren laskeutua yllemme...
ja sitten rauhoitutaan ja lopetetaan uskonnon ja omien uskomusten tuputtaminen. Lopetetaan muiden tuomitseminen johonkin kiirastuleen. Lopetetaan synnillä ja kadotuksella pelottelu.
Rauhoitutaan ja annetaan muiden elää ilman, että heidän elämää yritetään määräillä ja ohjata.
Pidetään toisiamme kädestä kiinni ilman, että siihen liitetään jonkin satukirjan tarinoita jostain olemattomasta ja ilman, että siihen liitetään jotain "armoa ja Jumalan rakkautta".
Rauhoitutaan ja ruvetaan noudattamaan vaikkapa Suomen lakia esim. naispappeudesta...
Vedetään syvään henkeä, ennen kuin soitetaan minun ovikelloa jotta päästäisiin kertomaan jonkin hihhulilahkon valheita.
Annetaan rakkauden laskeutua yllemme ja sallitaan rakkaudessa ehkäisyvälineiden käyttö.
Otetaan lapsia kädestä kiinni ja lopetetaan uskonnon tuputus heille ja kuolemalla pelottelu ja valehtelu jostain taivaankodista.
Vedetään syvään henkeä ja annetaan muiden elää, vaikka itse onkin "tuomittu syntiseksi" ja helvetin tuleen. Kaikki eivät kuitenkaan usko tuohonkaan tarinaan...
Monet elävät - yllätys, yllätys - upeaa, onnellista, täysipainoista ja harmoonista elämää ilman rikkeitä ja rikoksia. Elävät ilman yhdenkään uskonlahkon tai kirkkokunnan opetuksia. Rakastavat lapsiaan, toisiaan ja lähimmäisiään, sekä tekevät hyviä tekoja. Välittämättä siitä, että teot ovatkin jonkin uskonlahkon synneiksi julistamia.
Mutta joutuvat uskoon hurahtaneiden "kivittämäksi", kun eivät elä kuten Uskovaisten Tarinoita -kirjassa vaaditaan, eivät käy kirkossa, saati, että antaisivat kymmenykset uhrilahjaan.
Vaan näin synnittömänä, kuten minäkin, on elämä onnellista ja hienoa! - armastelija
Sorry vaarin kasitys,ma olen juonnut tuossa vahan punaviinia mun ystavan kanssa ja toiseks ole ulkolais syntyinen.suomi on vaikea kieli oppia,ja ma en halua oppia tätä kylmaa ja karua kielta tayttedllisesti.mun ystavat suomalaiset kyllakin ymmartaa asian.
Nyt ymmärrän kun luin että olet ulkomaalainen.
Kaverillani on Venäläissyntyinen vaimo se on todella mustasukkainen, se repii aikakauslehdistäkin irti kaikki naisten kuvat ennen kuin se antaa sen miehelleen luettavaksi.
Ja hyvänen aika kun joku kavereiden vaimo kysyy jotain sen mieheltä, se käy kimppuun.
Sitten toisella kaverilla on Virolaisvenäläinen vaimo, kauheaa kyttäystä joka tasatunti soitetaan kännykkään, jos ei vastata.
En tiedä mitä se on, mutta nämä kaverit väittä sen olevan kulttuurieroa
Nyt ymmärrän näkökantasi elämän tapaani - kaunismerenneito
armastelija kirjoitti:
Nyt ymmärrän kun luin että olet ulkomaalainen.
Kaverillani on Venäläissyntyinen vaimo se on todella mustasukkainen, se repii aikakauslehdistäkin irti kaikki naisten kuvat ennen kuin se antaa sen miehelleen luettavaksi.
Ja hyvänen aika kun joku kavereiden vaimo kysyy jotain sen mieheltä, se käy kimppuun.
Sitten toisella kaverilla on Virolaisvenäläinen vaimo, kauheaa kyttäystä joka tasatunti soitetaan kännykkään, jos ei vastata.
En tiedä mitä se on, mutta nämä kaverit väittä sen olevan kulttuurieroa
Nyt ymmärrän näkökantasi elämän tapaaniEn ole saman lainen nainen,kuin se sinun kaverisi muija on.Eipä pidä aina samaistaa,jos jonkun kaverisi muija on mustis ja vaino harhainen.Mä en ole mustis ja annoin Tai annan mun mies ystävän mennnä ja tulla.
- Evili
Jos taivaassa on sun kaltaisia urpoja niin mielummin menen helvettiin. Oletetaan että tää taivas ja helvetti paska on totta. Ketä on taivaassa? Joukko säälittäviä luusereita jotka itki koko elämänsä miten maailman on paha. Ketäs on helvetissä. Clifford burton, dimebag darrel, Bonzo, Rhoads. No itse asiassa kaikki jotka ei vinkunu miten elämä on perseestä ja jotka loi jotain :P
Evili kirjoitti:
Jos taivaassa on sun kaltaisia urpoja niin mielummin menen helvettiin. Oletetaan että tää taivas ja helvetti paska on totta. Ketä on taivaassa? Joukko säälittäviä luusereita jotka itki koko elämänsä miten maailman on paha. Ketäs on helvetissä. Clifford burton, dimebag darrel, Bonzo, Rhoads. No itse asiassa kaikki jotka ei vinkunu miten elämä on perseestä ja jotka loi jotain :P
Ai noi cliffit ja dimmit loi jotain.Ketä ne on?
Jotain rock-tähtiä.
Sanonpa jotain luomisesta.Kuka loi maailman.Jumala.
Millaiseksi kauniiksi ja täydelliseksi.
Kuka on pilannut sen?Ihminen.
Kuka ei pystyisi edes hengittämään jollei sitä kykyä olisi ihmiselle annettu?Ihminen.
Kuka antoi ihmiselle kyvyn hengittää?Jumala.- OttoPetteri
L.J.H kirjoitti:
Jotain rock-tähtiä.
Kuka ei pystyisi edes hengittämään jollei sitä kykyä olisi ihmiselle annettu?Ihminen.
Kuka antoi ihmiselle kyvyn hengittää?Jumala.> kuka loi... <
Ja evoluutio ei olekaan totta? Ei Lucya, Neandertalin ihmistä etc.? Ihminen tehtiin kerralla? Ja sitten kaikki alkoi alusta Nooan arkista? Hohhoijaa!
Kannattais vähän Sinunkin katsella maailmaa putken ohi! Ja lukea muutakin kuin Uskovaisten Satukirjaa... - OttoPetteri
Et usko evoluutioon? Sitä ei ole todistettu eikä tiedemiehetkään sitä voi tietää?
Sen sijaan uskot jonkin uskontokunnan tarinoihin, kuinka kuolleita herätettiin ja rampoja parannettiin ? Uskot, että 5000 miestä ruokitiin parilla kalalla ja muutamalla leivällä? Uskot tarinaan vedenpäällä kävelystä? Uskot täysin todistamattomaan satuun helvetin kadotuksesta vs. iankaikkinen elämä?
Joopa joo...
Minäkin uskon Hanhiemon Satuaarteet -kirjan puuropataan, joka keitti itsekseen puuroa niin, että kylän tiet peittyivät! Jippii! Ja tätä sanomaa kaikille toitottamaan! - EVILI
L.J.H kirjoitti:
Jotain rock-tähtiä.
Kuka antoi ihmiselle kyvyn hengittää?Jumala.Mun mielestä se on aika taivaallista kun Burton kiskasee from whom the bell tollsin intron :P.
Ja jos, tiedät mitään musiikista niin ne todellakin loivat jotain uutta OttoPetteri kirjoitti:
Et usko evoluutioon? Sitä ei ole todistettu eikä tiedemiehetkään sitä voi tietää?
Sen sijaan uskot jonkin uskontokunnan tarinoihin, kuinka kuolleita herätettiin ja rampoja parannettiin ? Uskot, että 5000 miestä ruokitiin parilla kalalla ja muutamalla leivällä? Uskot tarinaan vedenpäällä kävelystä? Uskot täysin todistamattomaan satuun helvetin kadotuksesta vs. iankaikkinen elämä?
Joopa joo...
Minäkin uskon Hanhiemon Satuaarteet -kirjan puuropataan, joka keitti itsekseen puuroa niin, että kylän tiet peittyivät! Jippii! Ja tätä sanomaa kaikille toitottamaan!Selitinkö minä asian jotenkin epäselvästi koska vasta nyt hoksaat asian.
"Et usko evoluutioon? Sitä ei ole todistettu eikä tiedemiehetkään siitä voi tietää?"
Aivan näin asia on.
"Sen sijaan uskot...kuinka kuolleita herätettiin ja rampoja parannettiin?Uskot että 5000 miestä ruokittiin parilla kalalla ja muutamalla leivällä?Uskot tarinaan vedenpäällä kävelystä?"
Suora vastaus:Kyllä.
"Uskot todistamattomaan satuun helvetistä ja iankaikkisesta elämästä?"
Ne eivät ole todistamattomia.On olemassa ihmisiä jotka ovat näkyjä nähneet niistä. Ne ovat täyttä totta.- OttoPetteri
L.J.H kirjoitti:
Selitinkö minä asian jotenkin epäselvästi koska vasta nyt hoksaat asian.
"Et usko evoluutioon? Sitä ei ole todistettu eikä tiedemiehetkään siitä voi tietää?"
Aivan näin asia on.
"Sen sijaan uskot...kuinka kuolleita herätettiin ja rampoja parannettiin?Uskot että 5000 miestä ruokittiin parilla kalalla ja muutamalla leivällä?Uskot tarinaan vedenpäällä kävelystä?"
Suora vastaus:Kyllä.
"Uskot todistamattomaan satuun helvetistä ja iankaikkisesta elämästä?"
Ne eivät ole todistamattomia.On olemassa ihmisiä jotka ovat näkyjä nähneet niistä. Ne ovat täyttä totta.>> On olemassa ihmisiä jotka ovat näkyjä nähneet niistä.
- Kysymykseesi
Kysyit; olenko syntinen. Vastaan: Olet. Et pääse taivaaseen jos et saa syntejäsi anteeksi Jeesuksen ristinkuoleman kautta. Oleellista siinä ei ole onko sinulla naisia paljon vai vähän.
- armastelija
Miten niin syntinen? käyn työssä huolehdin perheestäni, autan ihmisiä jotka apua tarvitsevat.
Taivaaseehan en halua mielisairaitten kanssa, en viihtyisi siellä.
Toden näköisesti se mitä sanotte Jeesuksi on jonkun ilotytön avioton poika, joka ristiin naulittiin jostain rikoksista, vai onko ollut ikinä olemassakaan todennäköisesti ei.
Ja mikä jumala on oikea, Intiassa on yli 100 jumalaa, ja sitten on allahit ja muut riihitontut miten sinä voi väitää että sinun jumalsi on oikea, kun miljoona muuta väittää omansa olevan oikeassa.
Oletko nyt varma että sinua ei ole kusetettu?? todennäköisesti on
- poiju
mielestäni jokainen elää niin kuin ansaitsee ja jos homman tyrit sen palkkion korjaat seuraavassa elämässä, ei me voida toisia tuomita kun vain hoidetaan omat ja pidetään toisista huolta... jokainen sen itse tietää jos synnissä elää ei me toisia tuomita voida..
- XBert
Sinä et todellakaan ole syntinen. Älä usko noita typeriä uskovaisia, jotka tuomitsevat sinut vain, koska ovat kateellisia siitä, kuinka hyvin elämäsi on. Kaksi naista! Arvaa vaan, olenko itse kateellinen? Kyllä olen! Ero minun ja näiden hihhuleiden välillä on, että minä en tuomitse sinua kateuteni takia ja piiloudu tekopyhän hurskastelun taakse. Nauti elämästäsi!
Lucky bastard..... - Huhhahhei
niin kauan kuin haluat olla. Jos haluat. Jos et, heitä huuhaan uskominen huut helkkariin ja elä niinkuin parhaaksi näet, kunhan et isommin loukkaa läheisiäsi.
Synti on vain keino massojen hallitsemiseksi. Ei muuta.- armastelija
niin olen aina tehnytkin heittänyt huuhaat uskot hevon kuuseen, ja olen todella onnellinen.
ja tehnyt tässä elämässä sitä mistä on aina tykännyt
- on aina ollut
Maallisia tuomareita on aina ollut. Älä usko että he itse elävät niinkuin toisilta vaativat.
Ja mitä korkeammalla tasolla joku tuomari uskovainen tuomitsee sinua, sitä suurempi syy sinulla on olla häntä kuulematta.
Jos joku kristitty uskovainen tulee tuomitsemaan teitä niin kehoittakaa heitä tutkimaan kristinuskon murhaajan melkwin 2000 vuotinen historia; miljoonien, todennäköisesti satojen miljoonien syyttömien ihmisten murhaajana ja sitten vasta opettamaan teille miten lähimmäistä rakastetaan. Kristinuskon uskovaiset luulee että murhaamalla esim. noitina pikkulapsiakin kiduttamalla ja sitten elävänä polttamalla kertoo jotain kristinuskon herrasta, herra saatanasta jota jumalanaan palvelevat.
Jos rakkaus on syntiä, niin mitä ne kristinuskon tekemät ja teettämät murhat ovat???? - vs. uskonto
Moniavioisuudella on jo erittäin pitkä historia tai ts. useampia puolisoita liitossa . Eläinmaailmassa hallitsevalla uroksella on ollut johtajan rooli. Lajinsa vahvin edustaja on siirtänyt parhaat geeninsä mahdollisimman monille naaraille. Islamissahan polygamia on ollut iät ajat yleinen tapa, tosin länsimainen kulttuuri alkaa myös "järkiperäistää" asioita sielläkin? Kristinusko on meille luonut etiikasta ja synnin käsitteestä selvät käyttäytymissäännöt, valitetavasti. Mä en usko enää koko länsimaiseen uskonkäsitykseen. Olette varmaan lukeneet lehdistä esim. lapsiin kohdistuneista hyväksikäytöstä, jossa ns. uskovaiset (papit) ovat sekantuneet vaikka mihin.
Olen toiminut palomies-sairaankuljettajana 23v. ja en haluaisi yleistää mutta nämä ns. uskovaiset ovat monasti olleet asiakkaina ihan samalla lailla kun muutkin tavalliset ihmiset. Mutta, kun olen ollut todistajana oikeudessa esim. insestitapauksissa jne. niin ei hirveästi tuo luterilainenkaan uskonkäsitys enää vakuuta. Uskonto on niin hyvä kulissi, minkä taakse on hyvä piiloutua. Erosin itse kirkosta kun naispappeutta ei pidetty hyvänä asiana. Minun mielestä (monet muutkin palomiehet ajattelevat) naiset ovat naisellisella sympaattisuudellaan erittäin päteviä työssään. Tynneälyltään ihmisen tuntoja paremmin seuraavia kuin me miehet. Useamman naisen kanssa peuhaminen on oman pään käsittelyongelma. Meille kun aina saarnattu tätä syntiä. Jos homma toimii niin anna mennä. Elämä on (ehkä) varmasti paljon rikkaanpaa? Arfikassahan ihan tällä hetkellä homma toimii?- uskossa
Sinulle.on katsos Jeesukseen uskovia,koko elämällään seuravia uskovia,ei niin että normaali perhe-elämä jäisi pois(jollei luostariin halua),vaan niin,että ensin Jumala on alkanut vetää hengellään ihmistä itseensä,puhutellut omassatunnossa,ihminen huomaakin olevansa syntinen ihminen,tulee synnintunto,sielun hätä,kysymys,mitä jos helvetti onkin?
sitten ihminen muistaa aitoja uskovia ihmisiä,jossa rakkauden hedelmät ovat näkyneet.He ovat kertoneet että Kun antaa elämänsä Jeesukselle,saa elämänsä takaisin.siis sen aidon,puhtaan elämän,ja oikean vapauden!Jos kuvittelee olevansa vapaa kun voi tehdä mtä huvittaa,tai on rahaa millä mällätä ja bailata,löytää itsensä lopulta tyhjänä ja pettyneenä,ja huomaakin olevansa kuin vanki-rahan tai muun addiktion vankina.
Ihminen on siis tullut synnintuntoon,jonka Jumala on antanut,jotta ihminen vihdoin ymmärtäisi kääntyä pois synneistään ja Jumalan puoleen.
Sitten tulee hetki,jollis ihminen iettii:jos nyt annan elämäni Jeesukselle,varmaan höynähdän,kaikki viedään kaikki ilo jne...epäröiden ja hapuillen miettii kääntää ja vääntää elämäänsä.Mutta Jumala ei anna rauhaa,koska Jeesus haluaa todellakin pelastaa ihmisen prkeleen vallasta.Stna on kuiskinut niin paljon ihmiselle,kuten Jeesukselle aikanaan lupasi kaiken jos edes kerran kumartaisi saatanaa.
Lopulta ihminen taipuu Jumalan edessä,se on kaikki tai ei mitään,taivaaseen kun ei synti pääse.
Rukous:Rakas Jeesus,jos oot oikeesti olemassa,tuu mun sydämeeni ja elämääni ja anna mulle mun synnit anteeksi.Ei tapahdu mitään.Kolmena iltana sama juttu,kuulikohan Hän,vai oonko jo menettäny toivoni päästä,niin syntinen olen?
eräänä iltana ihminen istuu,on tullut aika kertoa totuus läheiselle ihmiselleen.Hädissään avaa Raamatun,josta ei koskaan ole ymmärtänyt mitään,jos nyt niin lukenutkaan...
Raamattu avautuu kohdasta,joka osuu kuin "risti uskiksen kaulaan".
Valtava rauha laskeutuu ensin hartioille,ilo valuu sydämeen ja sisimpään,onnen kyyneleet vierii poskille,Taivas on laskeutunut maanpäälle.
Ja mikä ihmeellisintä,se ilo on siellä edelleen kaikkien myrskyjen keskellä,4:n vuoden jälkeen.
Kun Jeesus kohtaa ihmisen,asettuu asumaan ihmiseen,niin ihminen alkaa muuttua,ihminen ei itse siihen pysty.Hän käy ravintoloissa kuten ennenkin jne,mutta huomaa,ettei saa siitä enää mitään,se lyhyt ilan ilo ei nimittäin ole mitään siihen verrattuna,mitä on saanut nyt tilalle.
Eräänä talvisena aamuna huomaa silmiensä auenneen näkemään maailman ihan eri tavoin!Huomaa ulkoisen kauneuden,sisäisen uuden kauneuden(varsinkin muut),mutta ikävä kyllä,alkaa nähdä myös maailman pahuuden ja hirveän syntisyyden,ja sen,kuinka syntinen minä olin ja olen.Parannuksen paikka.Jeesus minua auttakoon!
Raamattu alkaa hiljalleen kiinnostaa ja avautua aivan uudella tavalla,se puhuu minulle-Jumala puhuu minulle,sanan kautta.
Enää en tuomitse muita niinkuin ennen,osaan antaa anteeksi vihamiehillenikin.Mutta en myöskään enää häpeile puhua Jeesuksesta,jos aiheeksi tulee,sillä Pyhä Henki on antanut minulle rohkeutta.
Sitten tulee erämaa-kausi.Vanhat himot alkavat tulla ovelle.Paholainen ahkerana.EI,en TAHDO ENÄÄ vanhaa elämääni!Jeesus AUTA!Ja Hän auttaa.
Alan rukoilla,että saisin kokea Jumalan läsnäoloa,Pyhää Henkeä,etten tuntisi rukoilevani seinille.Jumala vastaa kun 2 viikkoa on kulunut.WAU!Tätä en osannut odottaa,en edes minä,joka jo lapsen lailla uskon.
Jumalan rakkaus täyttää huoneen.Olen kuin sylissä,mutta Jumalan väkevässä rakkauden sylissä.
Sen parempaa en tiedä täällä maanpäällä,mutta tiedän,että TAIVAASSA on jotain vielä parempaa.Amen. - niis
uskossa kirjoitti:
Sinulle.on katsos Jeesukseen uskovia,koko elämällään seuravia uskovia,ei niin että normaali perhe-elämä jäisi pois(jollei luostariin halua),vaan niin,että ensin Jumala on alkanut vetää hengellään ihmistä itseensä,puhutellut omassatunnossa,ihminen huomaakin olevansa syntinen ihminen,tulee synnintunto,sielun hätä,kysymys,mitä jos helvetti onkin?
sitten ihminen muistaa aitoja uskovia ihmisiä,jossa rakkauden hedelmät ovat näkyneet.He ovat kertoneet että Kun antaa elämänsä Jeesukselle,saa elämänsä takaisin.siis sen aidon,puhtaan elämän,ja oikean vapauden!Jos kuvittelee olevansa vapaa kun voi tehdä mtä huvittaa,tai on rahaa millä mällätä ja bailata,löytää itsensä lopulta tyhjänä ja pettyneenä,ja huomaakin olevansa kuin vanki-rahan tai muun addiktion vankina.
Ihminen on siis tullut synnintuntoon,jonka Jumala on antanut,jotta ihminen vihdoin ymmärtäisi kääntyä pois synneistään ja Jumalan puoleen.
Sitten tulee hetki,jollis ihminen iettii:jos nyt annan elämäni Jeesukselle,varmaan höynähdän,kaikki viedään kaikki ilo jne...epäröiden ja hapuillen miettii kääntää ja vääntää elämäänsä.Mutta Jumala ei anna rauhaa,koska Jeesus haluaa todellakin pelastaa ihmisen prkeleen vallasta.Stna on kuiskinut niin paljon ihmiselle,kuten Jeesukselle aikanaan lupasi kaiken jos edes kerran kumartaisi saatanaa.
Lopulta ihminen taipuu Jumalan edessä,se on kaikki tai ei mitään,taivaaseen kun ei synti pääse.
Rukous:Rakas Jeesus,jos oot oikeesti olemassa,tuu mun sydämeeni ja elämääni ja anna mulle mun synnit anteeksi.Ei tapahdu mitään.Kolmena iltana sama juttu,kuulikohan Hän,vai oonko jo menettäny toivoni päästä,niin syntinen olen?
eräänä iltana ihminen istuu,on tullut aika kertoa totuus läheiselle ihmiselleen.Hädissään avaa Raamatun,josta ei koskaan ole ymmärtänyt mitään,jos nyt niin lukenutkaan...
Raamattu avautuu kohdasta,joka osuu kuin "risti uskiksen kaulaan".
Valtava rauha laskeutuu ensin hartioille,ilo valuu sydämeen ja sisimpään,onnen kyyneleet vierii poskille,Taivas on laskeutunut maanpäälle.
Ja mikä ihmeellisintä,se ilo on siellä edelleen kaikkien myrskyjen keskellä,4:n vuoden jälkeen.
Kun Jeesus kohtaa ihmisen,asettuu asumaan ihmiseen,niin ihminen alkaa muuttua,ihminen ei itse siihen pysty.Hän käy ravintoloissa kuten ennenkin jne,mutta huomaa,ettei saa siitä enää mitään,se lyhyt ilan ilo ei nimittäin ole mitään siihen verrattuna,mitä on saanut nyt tilalle.
Eräänä talvisena aamuna huomaa silmiensä auenneen näkemään maailman ihan eri tavoin!Huomaa ulkoisen kauneuden,sisäisen uuden kauneuden(varsinkin muut),mutta ikävä kyllä,alkaa nähdä myös maailman pahuuden ja hirveän syntisyyden,ja sen,kuinka syntinen minä olin ja olen.Parannuksen paikka.Jeesus minua auttakoon!
Raamattu alkaa hiljalleen kiinnostaa ja avautua aivan uudella tavalla,se puhuu minulle-Jumala puhuu minulle,sanan kautta.
Enää en tuomitse muita niinkuin ennen,osaan antaa anteeksi vihamiehillenikin.Mutta en myöskään enää häpeile puhua Jeesuksesta,jos aiheeksi tulee,sillä Pyhä Henki on antanut minulle rohkeutta.
Sitten tulee erämaa-kausi.Vanhat himot alkavat tulla ovelle.Paholainen ahkerana.EI,en TAHDO ENÄÄ vanhaa elämääni!Jeesus AUTA!Ja Hän auttaa.
Alan rukoilla,että saisin kokea Jumalan läsnäoloa,Pyhää Henkeä,etten tuntisi rukoilevani seinille.Jumala vastaa kun 2 viikkoa on kulunut.WAU!Tätä en osannut odottaa,en edes minä,joka jo lapsen lailla uskon.
Jumalan rakkaus täyttää huoneen.Olen kuin sylissä,mutta Jumalan väkevässä rakkauden sylissä.
Sen parempaa en tiedä täällä maanpäällä,mutta tiedän,että TAIVAASSA on jotain vielä parempaa.Amen.Tässä oli hyvää tekstiä.
-synti on minussa, vaikka huudamme että sinussa.
siis olemme syntisiä,
-minä teen syntiä, vaikka huudamme sinä teet syntiä.
Siis teemme syntiä.
-minä uskon Jumalaan, mutta uskotko sinä?
Minut armahtaa Hän joka kantaa syntini, mutta armahtaako sinua?
minulla on jo taivas päällä maan, onko sinulla,
onko sinulla?.
Kuinka toivoisinkaan että kaikki ihmiset pelastuisi, en yhtään, en yhtäkään antaisi pois.
Kun pieni lapsi kuolee niin nousee kysymys miksi, suru tulee puseroon ja surussa kantaa vain tietoisuus kerran tapaamme. - uskossa oon
niis kirjoitti:
Tässä oli hyvää tekstiä.
-synti on minussa, vaikka huudamme että sinussa.
siis olemme syntisiä,
-minä teen syntiä, vaikka huudamme sinä teet syntiä.
Siis teemme syntiä.
-minä uskon Jumalaan, mutta uskotko sinä?
Minut armahtaa Hän joka kantaa syntini, mutta armahtaako sinua?
minulla on jo taivas päällä maan, onko sinulla,
onko sinulla?.
Kuinka toivoisinkaan että kaikki ihmiset pelastuisi, en yhtään, en yhtäkään antaisi pois.
Kun pieni lapsi kuolee niin nousee kysymys miksi, suru tulee puseroon ja surussa kantaa vain tietoisuus kerran tapaamme.silloin kun samana vuonna ikäiseni tyttö,silloin 21-vuotiaana menehtyi aivokasvaimeen,pysähdyin ensikerran,mutta jatkoin matkaani samoin askelin.Sitten ystäväperheen alle kouluikäinen poika menehtyi äkillisesti aivokalvontulehdukseen,pysähdyin taas.entä jos se olisi ollut minun lapseni?
pari vuotta,ja luokkakaverini putosi laskuvarjohypyssä-ei auennut varjo sillä kertaa.taas pysähdyin.Mutta vieläkin hetken jatkoin kuin ei minun elämälläni olisi mitään väliä.
Kuitenkin,syvällä sisimmässä se pieni lapsi asui minussa,se pelko,onko minulla lippu Jumalan luokse,onko?
Kun Jumala viisaudessaan edeltä valmisti minulle tieni,niin löysin Jeesuksen,tai HÄN löysi minut.
Päivääkään en kadu,vieläkin kuljen Jeesuksen kanssa,ja silloin vaikeina aikoina kun näen vain yhdet jäljet hiekassa,Hän kantaa minua(lainattu).
Kiitos Jeesus,että uskoni vahvistuu hiljalleen kohti kirkkautta ja kiitos Ihmeellisistä lahjoistasi.Myös Jumalalla on erikoinen huumorintaju,kun vain elää sydämestään lapsen lailla ISÄN sylissä.
- saana32
Jos minun miehellä oli tuollain niin kyllä sais kuulla kunniansa!
Vieraissa ollaan kyllä käyty, ulkomaan matkoilla minulla on ollut rakastaja, mutta se mitä toinen ei tiedä niin se ei loukkaa.
Mutta sitä en sietäisi että miehelläni on toinen nainen.sinun asenteesi. Ettäkö kun sinä petät pikku juttu miehesi pettää sietämätön asia.
"mutta se mitä toinen ei tiedä niin se ei loukkaa"
Niinpä niin seli,seli.Kyllä sitä kaikki osaa mitä erilaisimpia tekosyitä keksiä vääryyden tekemiselle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191168
- 36919
- 58870
- 65777
Tää on todella huvittavaa seurata näiden savolaisten
naapurusten piikittelyä ja vihanpitoa toisilleen netissä. Näyttää siltä, että Mehtoselle alkaa tulla isäukon piirteet e39717Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M80716Kuka mölyapina
Kuka saatanan vittu naama mölisee sunnuntaiaamuna jolla ei oo edes lauluääntä. Yön kuulunut jonkun ajan mölinää sisälle14649Kuhmosta (kyseenalaiseen) kuuluisuuteen
Naapurikylän, siis Nurmeksen suurin tubettaja on iskenyt naisen Kuhmosta. Kertoo kanavallaan naisen olevan hyvä rakastel5634Salaattirosvo
Sinulle tiedoksi joka varastit salaatit viime yönä kasvulootasta,jäit riistakameraan🤣🤣🤣. Tulehan selvittelemään asia23610- 17593