Mazda 2200 Kannattaako ostaa?

ville853

Myynnissä on paljon ja äkkiä arvonsa menettäviä Mazda pakettiautoja. Johtuuko tämä siitä että auto on yhtä surkea kuin ranskalaiset pakut? Onko tässä automallissa paljonkin tyyppi vikoja?

8

4166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mallia

      Perusauto on vuodelta -84 jos oikein muistan. Jos se ajoltaan sinua miellyttää niin teknisesti ne ovat melko kestäviä. Siltä osin ei voi ranskalaisiin verrata.

    • Onkin

      Ranskalaisia pakuja liikenteessä paljon.Opel Nissan ja Renault mikä niistä on sinusta HUONOIN

    • Nitoja

      Kannattaa miettiä.

      Isälläni oli Mazdan pick up, jossa oli diesel.

      Siitä hän joutui luopumaan varsin nopesti, koska kun se vietiin diesel-huoltoon, sanoi asentaja että vanhempien Mazdojen diesel-koneista meni kannen tiiviste jatkuvalla syötöllä sekä kannessa oli muuten vikaa. Eikä korjauksen jälkeen mene kauaakaan, kun sama homma edessä.

      Sama juttu isäni autossa ja se hukattiin sitten varsin pian.

      Uudemmat alkavat olla jo luotettavimpia.


      P.S. Minulla pari vuotta vanha Jumpy eikä ole harmeja ollut.

      • vaivat

        Kansivaivat loppuvat n.18 v. sitten kun uusi versio kannesta tuli. En ole kuullut murheista sen jälkeen.


      • vaivat kirjoitti:

        Kansivaivat loppuvat n.18 v. sitten kun uusi versio kannesta tuli. En ole kuullut murheista sen jälkeen.

        jep,-97 vuosimalliin tuli uudistettu moottori.ei kuulemma niin herkkä kansivioille.itselläni on ollut -89 ja -98 mallin pakut ja kyllähän niillä työajot ihan hoitaa,kolme vuotta niillä rullailin yhteensä,sit meni hermo kun oli jotain pientä häikkä ä melkein yhtenään ja ruostetta rupes pukkaan urakalla.hain sit uuden vivaron ja kohta kaks vuotta on mennyt ilman mitään ongelmia.


    • elli2405

      Osta pois! Minulla oli Matsa v.-90, kun hankin sen niin sillä 0li ajettu 180tkm. Kun vaihdoin sen pois niin mittarilukema oli 450tkm.Huollot olivat tavallisia jarrujen ja ym. muiden kuluvien osien vaihtoa.

    • Melkein kaikissa

      Vanhemmissa heikko taka akseli,hyvät tilat mutta vanhan aikainen,kyllä sillä ajelee mutta tuo kansi menee aika varmasti ja maksaahan se kun korjaamolla laitattaa,jälleen myynti arvo heikko satasia jos on ajettu yli 200 tkm ei taida kelvata edes afrikan vientiin ja siitä voi päätellä jo aika paljon.kyllä neek...t tietää mikä kestää.

    • Juante

      Minulla on Mazda 2,2e vm90 ja se on pelittänyt
      kohtuullisesti.Alkuun , kun ostin sen siinä,oli heti kansi vika. Kallis pieti - 700 ekeä mulle , vaikka delta maksoi korjaamokulut. Silloi oli ajettu 218 tuhatta. Sen jälkeen remppana on olleet laturi ja akut. Hitsattavaa on myös riittänyt. Siitä huolimatta olen tykännyt mazdasta - sillä on kiva ajaa ja siinä on tilava tavaratila. Hinta- laatu ovat mielestäni paremmin kohdallaan kuin muissa pakettiautoissa. Sehän on työväline eikä mikään snoppailulaite. Jos pystyt itse tekemään jotain autollesi niin mazda on oiva peli. Jos itselläsi ei ole mahdollisuutta tai halua auton rakenteluun - niin älä hommaa vanhaa mazdaa.Ylläpito tulee kalliiksi ja hankalaksi. Lähinnä hitsaustaito ja asenne rupiseen autoon ovat kynnyskysymys. Minä päästelen kyllä -90 mallin mazdalla ja koen sen olevan kuljetustarpeeseen hyvä. Ota tästä sitten onkeesi. Terveisin Juha..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      386
      1512
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1288
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      116
      1210
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      164
      1139
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      987
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      906
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      816
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      810
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      804
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      167
      691
    Aihe