Mazda 2200 Kannattaako ostaa?

ville853

Myynnissä on paljon ja äkkiä arvonsa menettäviä Mazda pakettiautoja. Johtuuko tämä siitä että auto on yhtä surkea kuin ranskalaiset pakut? Onko tässä automallissa paljonkin tyyppi vikoja?

8

4256

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mallia

Perusauto on vuodelta -84 jos oikein muistan. Jos se ajoltaan sinua miellyttää niin teknisesti ne ovat melko kestäviä. Siltä osin ei voi ranskalaisiin verrata.

• Onkin

Ranskalaisia pakuja liikenteessä paljon.Opel Nissan ja Renault mikä niistä on sinusta HUONOIN

• Nitoja

Kannattaa miettiä.

Isälläni oli Mazdan pick up, jossa oli diesel.

Siitä hän joutui luopumaan varsin nopesti, koska kun se vietiin diesel-huoltoon, sanoi asentaja että vanhempien Mazdojen diesel-koneista meni kannen tiiviste jatkuvalla syötöllä sekä kannessa oli muuten vikaa. Eikä korjauksen jälkeen mene kauaakaan, kun sama homma edessä.

Sama juttu isäni autossa ja se hukattiin sitten varsin pian.

Uudemmat alkavat olla jo luotettavimpia.

P.S. Minulla pari vuotta vanha Jumpy eikä ole harmeja ollut.

• vaivat

Kansivaivat loppuvat n.18 v. sitten kun uusi versio kannesta tuli. En ole kuullut murheista sen jälkeen.

• vaivat kirjoitti:

Kansivaivat loppuvat n.18 v. sitten kun uusi versio kannesta tuli. En ole kuullut murheista sen jälkeen.

jep,-97 vuosimalliin tuli uudistettu moottori.ei kuulemma niin herkkä kansivioille.itselläni on ollut -89 ja -98 mallin pakut ja kyllähän niillä työajot ihan hoitaa,kolme vuotta niillä rullailin yhteensä,sit meni hermo kun oli jotain pientä häikkä ä melkein yhtenään ja ruostetta rupes pukkaan urakalla.hain sit uuden vivaron ja kohta kaks vuotta on mennyt ilman mitään ongelmia.

• elli2405

Osta pois! Minulla oli Matsa v.-90, kun hankin sen niin sillä 0li ajettu 180tkm. Kun vaihdoin sen pois niin mittarilukema oli 450tkm.Huollot olivat tavallisia jarrujen ja ym. muiden kuluvien osien vaihtoa.

• Melkein kaikissa

Vanhemmissa heikko taka akseli,hyvät tilat mutta vanhan aikainen,kyllä sillä ajelee mutta tuo kansi menee aika varmasti ja maksaahan se kun korjaamolla laitattaa,jälleen myynti arvo heikko satasia jos on ajettu yli 200 tkm ei taida kelvata edes afrikan vientiin ja siitä voi päätellä jo aika paljon.kyllä neek...t tietää mikä kestää.

• Juante

Minulla on Mazda 2,2e vm90 ja se on pelittänyt
      kohtuullisesti.Alkuun , kun ostin sen siinä,oli heti kansi vika. Kallis pieti - 700 ekeä mulle , vaikka delta maksoi korjaamokulut. Silloi oli ajettu 218 tuhatta. Sen jälkeen remppana on olleet laturi ja akut. Hitsattavaa on myös riittänyt. Siitä huolimatta olen tykännyt mazdasta - sillä on kiva ajaa ja siinä on tilava tavaratila. Hinta- laatu ovat mielestäni paremmin kohdallaan kuin muissa pakettiautoissa. Sehän on työväline eikä mikään snoppailulaite. Jos pystyt itse tekemään jotain autollesi niin mazda on oiva peli. Jos itselläsi ei ole mahdollisuutta tai halua auton rakenteluun - niin älä hommaa vanhaa mazdaa.Ylläpito tulee kalliiksi ja hankalaksi. Lähinnä hitsaustaito ja asenne rupiseen autoon ovat kynnyskysymys. Minä päästelen kyllä -90 mallin mazdalla ja koen sen olevan kuljetustarpeeseen hyvä. Ota tästä sitten onkeesi. Terveisin Juha..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      3
      2718
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1341
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1165
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1028
    5. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      1006
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1000
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      899
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      298
      893
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      875
    Aihe