..että onko huuhaa vain välietappi matkalla orastavaan hulluuteen? sen tahtosin tietää että tietäis myös että liittyiskö kelkkaan nyt kun tuota luntakin taas tulee niin että eipä kasvihuoneilmiöstä taida kyse ollakaan vai mitä tuumaatte?
ujona kysyn
20
402
Vastaukset
- soiroselma
Liity ihmeessä kelkkaan.....hulluna on mukava elää!!
- Alien-8
minäkin usein miettinyt..eikös tämä huuhailu ole periaatteessa jonkinlaista terapiaa?
Kasvihuoneilmiö pantiin pakettiin,ja vietiin varaston perimmäiseen nurkkaan.Käyttöön otetaan kuulemma taas ensi syksynä...onko tämä terapiaakin?..jaa -a voipi olla.. en ole tuolta kantilta ajatellut.. sitä kasvihuoneilmiötä ei sais ottaa käyttöö lainkaan.. se paketti pitäs laittaa roskiin..
- sola
Istahdin tänään kaupassa penkille ja kattelin, kun ihmiset vouhkas eestaas tukkaputkella..minkä takia???
Hmmm..ei jaksa pohtia syvällisemmin. Ollaan sellasia, ku ollaan..huuhaa-hulluja vaikkast... ;)..hulluutta..olisin kuvitellut että istahdit ja oisit vaikka pierraissut kowin ÄÄNEKKÄÄSTI.. siinpä on sitä itseään,,hulluutta siis..
- sola
pervokki kirjoitti:
..hulluutta..olisin kuvitellut että istahdit ja oisit vaikka pierraissut kowin ÄÄNEKKÄÄSTI.. siinpä on sitä itseään,,hulluutta siis..
Mulle tuli ihan hurja hinku ruveta loikkimaan, ku jänökanipupuli ja ois tehny mieli huutaa, että porrrrkkanaa..porrrrkkanaa..
Olis varmaan popula hetkeks ees pysähtyny ja joutunu funtsimaan...täytyy joku kerta vielä koittaa.. ;) sola kirjoitti:
Mulle tuli ihan hurja hinku ruveta loikkimaan, ku jänökanipupuli ja ois tehny mieli huutaa, että porrrrkkanaa..porrrrkkanaa..
Olis varmaan popula hetkeks ees pysähtyny ja joutunu funtsimaan...täytyy joku kerta vielä koittaa.. ;)..rrrkkanaa syökää kanaa..juokkaa juokaa kuin himoisat siilit..siis viinanhimosat.. hahaa jänöpupuli eri meinaa liokkii baariin mutta mun on pakkoo..
- Jalkahiki-Viki
johon psykiatrit yrittää kouluttaa itsensä,mutta ei pysty.Huuhaa on taitolaji jonka harva osaa.
Huuhaa ei ole hulluutta ja jos onkin niin
hulluus on jalostetuinta lajia viisautta. - perskuti
Kaikissa meissä asuu pieni työnjohtaja. Minä olen vastaava...Hetkinen! Vastaan tuohon puhelimeen...
Haloo.....ihmisissä tunnetaan asuvan..pieni työnjohtaja.. luuranko ja lehmä..mikä on totuus?.. mikä meissä elää..? siis mitä meissä elää muutakin?
- blät,,,.
pervokki kirjoitti:
..ihmisissä tunnetaan asuvan..pieni työnjohtaja.. luuranko ja lehmä..mikä on totuus?.. mikä meissä elää..? siis mitä meissä elää muutakin?
lapsenmielisyys (:
blät,,,. kirjoitti:
lapsenmielisyys (:
..juu..montas personaa tuntuisi kuin sielu oliskin enempi kuin ruumis ja henki mitä hengitetään..
- K-pää
Voihkit pitkäkyntistä naista jossain aiemmin sua rapsuttelemaan. Ei tainnut löytyä?
Itse jouduin ennen raapimaan selkääni spaghettikauhalla. Lapsia inhotti, vaikka tiskasin sen aina hyvin oikeaan tarkoitukseensa.
Hankkivat minulle ihka oman ja oikean selänraapijan.
On hieno keppi jossa on terävät kynnet kuin kädessä, varmaan löytyi jostaki kiina-kaupasta.
Shoppaileen.....terävällä vasaralla.. viivottimella.. kynällä mutta tuli kaipaus erääseen henkilööön joka rapsutteli pervokin selkää sillai että jalka vipatti.. missä lie hän nykyään?..teräväkyntinen rapsuttelijani..
- K-pää
pervokki kirjoitti:
..terävällä vasaralla.. viivottimella.. kynällä mutta tuli kaipaus erääseen henkilööön joka rapsutteli pervokin selkää sillai että jalka vipatti.. missä lie hän nykyään?..teräväkyntinen rapsuttelijani..
Jalka alkoi vipattaa, haa. Kaipausta...
Allekirjoittaneella on talvisin niin karheet kädet,(voitelusta huolimatta) että ei tarvi kato hiekkapaperia jos tekee puutöitä ja tarttee hioa.
Sukkahousuihin ei tartte kun hipaista, niin jo ovat risana. K-pää kirjoitti:
Jalka alkoi vipattaa, haa. Kaipausta...
Allekirjoittaneella on talvisin niin karheet kädet,(voitelusta huolimatta) että ei tarvi kato hiekkapaperia jos tekee puutöitä ja tarttee hioa.
Sukkahousuihin ei tartte kun hipaista, niin jo ovat risana...ei kutita muuta kuin kuivaa kurkkuani.. nesteytästä pelin..elikkäs viihteellle lähdön aika.
- K-pää
pervokki kirjoitti:
..ei kutita muuta kuin kuivaa kurkkuani.. nesteytästä pelin..elikkäs viihteellle lähdön aika.
Ole sitten tipattomassa tammikuussa. Mmmm... olutta pitikö lähtä itsekkin tonne tuuleen ja tuiskuun?
K-pää kirjoitti:
Ole sitten tipattomassa tammikuussa. Mmmm... olutta pitikö lähtä itsekkin tonne tuuleen ja tuiskuun?
..mee sääkin vaikka pyryttää.. pakko nyt lähtee..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun183130Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa813015- 612954
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2872262- 412132
- 542111
Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211321- 421190
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo51163Aamun Trump
"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.1011073