ken lähtee baariin?

PERVOKKI.. se on PERVOKKI joka lähtee baariin.. vaikka rahat on loppu..rahat on lopp..mutta myyydään vaikkapa..volvo..

22

351

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilkeä Jänis

volvosta ei näet saa kovinkaan montaa kymppiä...

• ..mulla eioo volvoakaan..

• CharlieChaplin

toimintasuunnitelama baariin lähdettäessä? vai onko se oikein sota-strateginen isku heikomman sukupuolen edustajia kohtaan hyväksi käyttäen humalatilaa?

• ..hyväksi..viimeks se oli toistepäin..baaristahan sitä seuraa etitään mutta korrektisti korrektisti,,, numeron vaihto ei suorapano..se ei näytä kestävän,.ja hyväksi käytöstä ei tietookaan..

• MuisQuu

ei niin mihinkään..Kotona olen vain ja katselen lumimyrskyä livenä...;o))...

Pervokki on niin hyvä vaan et ottaa munkin puolesta...:o)))....

• ..menojalkaa vipata..mun on PAKKO..

• MuisQuu
        pervokki kirjoitti:

..menojalkaa vipata..mun on PAKKO..

ettei mitään ole PAKKO...

• MuisQuu kirjoitti:

ettei mitään ole PAKKO...

..mutta ku jalkaa vipaattaa niin vimmatiusti että melkein pakko.. mä kohta oikeesti lähden

• MuisQuu
        pervokki kirjoitti:

..mutta ku jalkaa vipaattaa niin vimmatiusti että melkein pakko.. mä kohta oikeesti lähden

jalka on se menojalka...Hups...Älä vastaakkaan kumpi niistä kolmesta...nyt ihan just mä muistinkin sen;o)))...

• CharlieChaplin
        MuisQuu kirjoitti:

jalka on se menojalka...Hups...Älä vastaakkaan kumpi niistä kolmesta...nyt ihan just mä muistinkin sen;o)))...

Tämä ei nyt liity mitenkään asiaan, mutta sie näytät sellaiselta älykkään-näköiseltä opettajalta! Ja nyt menen nurkkaan häpeään...

• MuisQuu
        CharlieChaplin kirjoitti:

Tämä ei nyt liity mitenkään asiaan, mutta sie näytät sellaiselta älykkään-näköiseltä opettajalta! Ja nyt menen nurkkaan häpeään...

Okei..äläs häpee..ei ihan hirveesti menny pieleen..Mut quules...sano hömppä vaan:o))...

• CharlieChaplin
        MuisQuu kirjoitti:

Okei..äläs häpee..ei ihan hirveesti menny pieleen..Mut quules...sano hömppä vaan:o))...

Hassu höpönassu...! Mä tulin jo pois sieltä nurkasta!

• MuisQuu

Hassu höpönassu...! Mä tulin jo pois sieltä nurkasta!

Mä en olekkaan mikään nurkkapatriootti...mut silti...nyt saat häväsen karttakepistä...:o/...

• CharlieChaplin
        MuisQuu kirjoitti:

Mä en olekkaan mikään nurkkapatriootti...mut silti...nyt saat häväsen karttakepistä...:o/...

päällä nyt! Haluatkos nyt mua läpsäistä karttakepillä persuksiin.. oikeen sellaiseen tiukkaan persuksiin... joo mutta ei käsirautoja please...

• MuisQuu kirjoitti:

..jalat yksikin niisytä kolmesta mut nyt jalat jopa kolmaskin tuntuu varsin kääreissä olevalta laiskalta peräti amputoidukllta..mutta vain huomiseen asti..

• MuisQuu

päällä nyt! Haluatkos nyt mua läpsäistä karttakepillä persuksiin.. oikeen sellaiseen tiukkaan persuksiin... joo mutta ei käsirautoja please...

ihan ajattelin vaan sormille...:o/....

• MuisQuu
        pervokki kirjoitti:

..jalat yksikin niisytä kolmesta mut nyt jalat jopa kolmaskin tuntuu varsin kääreissä olevalta laiskalta peräti amputoidukllta..mutta vain huomiseen asti..

välillä olla kääreissä...silleen kiltisti...kotona:o)...

• MuisQuu kirjoitti:

välillä olla kääreissä...silleen kiltisti...kotona:o)...

..kapaloutuna sohvalla tuttipullossa olutta mutta ku tahtos naisen tisulii,..

• tikrusti

aina yhden ja kaksi ehkä kolmekin paukkua halua tarjota sinulle.

Mitäs sillä rahalla tehdään eihän sitä yleesäkään mihinkään tarvita.

• ..aikaan kukaan ei oo tarjonnut.. ehkä parempi niin..jos tuntematon mies tarjoaa bissen voipi olla epämilellyttävi taka-ajatuksia näin heteromiehelle..hehhe taka-ajatuksia. buajhahahaha

• tikrusti
        pervokki kirjoitti:

..aikaan kukaan ei oo tarjonnut.. ehkä parempi niin..jos tuntematon mies tarjoaa bissen voipi olla epämilellyttävi taka-ajatuksia näin heteromiehelle..hehhe taka-ajatuksia. buajhahahaha

Nyt ei valitettavasti voi lainatakaan ku omaki kukkaro huutaa tyhjyyttä.
        Käy sit välillä leikkimäs baarmikkoa, ei ne kuitenkaa huomaa jos muutama juoma puuttuu.

• tikrusti kirjoitti:

Nyt ei valitettavasti voi lainatakaan ku omaki kukkaro huutaa tyhjyyttä.
        Käy sit välillä leikkimäs baarmikkoa, ei ne kuitenkaa huomaa jos muutama juoma puuttuu.

..jäädä kotiin ja juon kotiolutta kalsareissani..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      35
      7022
    2. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      83
      3646
    3. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      82
      3245
    4. Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus
      Maailman menoa
      335
      2959
    5. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      46
      2403
    6. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      54
      2251
    7. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      25
      1550
    8. Oletko surullinen

Pahoillaan, pettynyt vai jotain muuta
      Ikävä
      56
      1475
    9. Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."

Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1440
    10. Hymyilyttää

Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi
      Ikävä
      22
      1416
    Aihe