..hähä..kiveksiäni kutittaa.. täällä sitä ollaan kääreissä kapaloituna tuttipullossa kaljaa.. byyääää tahtoo naisen tisuliiiiiiiiiiii
kapaloituna
15
240
Vastaukset
- Sinisiivetär
teresan sulle apuun..jooko..
- Sinisiivetär
pervokki kirjoitti:
..plondii tai goottinainen..rintoineen kiitos..byyyyyäääääääääää rintaa..
meinasin kaupata itteeni..mut en kuulu kumpaankaan kastiin..rinnoissa kyllä löytyy..
Sinisiivetär kirjoitti:
meinasin kaupata itteeni..mut en kuulu kumpaankaan kastiin..rinnoissa kyllä löytyy..
..tykkään tisuleista..
- Sinisiivetär
pervokki kirjoitti:
..tykkään tisuleista..
miehistä ei tykkäis..kaikki sanoo olevan niiden mukavat..itte en nyt niin tiiää..olisin kevyempi olo..jos olis pienemmät..Heh..heh..))
Sinisiivetär kirjoitti:
miehistä ei tykkäis..kaikki sanoo olevan niiden mukavat..itte en nyt niin tiiää..olisin kevyempi olo..jos olis pienemmät..Heh..heh..))
..elämä luonto suonut niin pitää pitää hyvänä.. mums mums
- Sinisiivetär
pervokki kirjoitti:
..elämä luonto suonut niin pitää pitää hyvänä.. mums mums
hoitaa..tässäkin samalla rasvailen niitä, et pysyy pehmeänä ja kiinteänä..
Sinisiivetär kirjoitti:
hoitaa..tässäkin samalla rasvailen niitä, et pysyy pehmeänä ja kiinteänä..
..pitää rasvailla kuivunutta vartaloani.. oliiviöljylläh..
- Sinisiivetär
pervokki kirjoitti:
..pitää rasvailla kuivunutta vartaloani.. oliiviöljylläh..
sen ihanan tuoksun ilmassa..muista joka paikkaan hieroa..))
Sinisiivetär kirjoitti:
sen ihanan tuoksun ilmassa..muista joka paikkaan hieroa..))
..joo-o..jees sain lisää tummaa olutta potkuuki riittää kiva kiva byäääää mut tisulit puuttuu-...
- Sinisiivetär
pervokki kirjoitti:
..joo-o..jees sain lisää tummaa olutta potkuuki riittää kiva kiva byäääää mut tisulit puuttuu-...
asun niin hiton kaukana..ettei ole mustakaan apua..muuta henkistä..
Sinisiivetär kirjoitti:
asun niin hiton kaukana..ettei ole mustakaan apua..muuta henkistä..
..mua on kyllä sanottu komeex mut oon vaatimnaton mies.. etsin tisun tarjoajaa jostain muualta..nyt menen telkun ääreen vaihteeksi..
- Sinisiivetär
pervokki kirjoitti:
..mua on kyllä sanottu komeex mut oon vaatimnaton mies.. etsin tisun tarjoajaa jostain muualta..nyt menen telkun ääreen vaihteeksi..
sulle..toivottavasti siellä telkussa on silmäniloa..))
- CharlieChaplin
nimensä veroinen, eli tosi pervot jutut! Kerroppa tuo asia tyttökaverillesi naamatusten...heh!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau394297Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html453197Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343156Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4852780Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1982030Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431896Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat301527- 421522
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51291- 781232