katsoin kommandon arnoltsii

..ja nyt tuli halu kasvattaa lihaksia maksakirroosin sijaan..hankkii aselupa..juomaluvan sijaan ja lentolupakirja...pyöräkortin sijaan..kaikinpuolin machopervokki astui esiin..

23

489

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • outzak

      .mikskään HauisHarteikoks nyt ruppee.....

      Mää tykkään enempi perinteisestä pervokista..:))

      Machomiehet on ällöjä.....ainakin mun mielestä...

      • ..ettenkö pitäisi itsestäni tällasena pervokkina kuin oon mutta perskuttii kun nuo naiset ne vaatii niin paljon..että munkin pitää sit yrittää olla enempi kuin oon..


      • outzak
        pervokki kirjoitti:

        ..ettenkö pitäisi itsestäni tällasena pervokkina kuin oon mutta perskuttii kun nuo naiset ne vaatii niin paljon..että munkin pitää sit yrittää olla enempi kuin oon..

        määkin oon..

        Pöh, sä tapaat ihan vääränlaisia naisia. Niin sen täytyy olla...;))

        Sun pitäis joskus tulla tänne lähemmäs maaseutua.. Täällä on paljon arvostelukykyisempiä naisia!! Joille tärkeämpää on muu, kuin lihakset tai lompakko...;)))


      • outzak kirjoitti:

        määkin oon..

        Pöh, sä tapaat ihan vääränlaisia naisia. Niin sen täytyy olla...;))

        Sun pitäis joskus tulla tänne lähemmäs maaseutua.. Täällä on paljon arvostelukykyisempiä naisia!! Joille tärkeämpää on muu, kuin lihakset tai lompakko...;)))

        ..kuinka kaipaisin paikkaan...missä iso tontti..metsää.. järvi.. pittoreskii maisemaa elukoita..ja tilaa temmeltää ja tehdä projekteja..perrvokki vain on tuomittu elämään betoniviidakossa.. kauheessa trafiikissa.. pinnallisten kiireisten ihmisten joukossa.. tiedän eläväni väärässä paikassa mutta mitä voin tehdä??


      • outzak
        pervokki kirjoitti:

        ..kuinka kaipaisin paikkaan...missä iso tontti..metsää.. järvi.. pittoreskii maisemaa elukoita..ja tilaa temmeltää ja tehdä projekteja..perrvokki vain on tuomittu elämään betoniviidakossa.. kauheessa trafiikissa.. pinnallisten kiireisten ihmisten joukossa.. tiedän eläväni väärässä paikassa mutta mitä voin tehdä??

        Nooh.... En kyl oikeesti osaa neuvoa.......

        Mulla on käyny säkä, kun synnyin jo aika lailla maalla ja sit muutin vielä maaseudummalle miehein perässä.......

        Sun pitäs ihan ekana hakee töitä jostain muualta päin suomee. Tai sit pyrkiä opiskelemaan johonkin maalaispaikkaan.. Sit voisit löytää omasi sieltä ja voisitte hankkia sen oman paikkanne........


      • outzak kirjoitti:

        Nooh.... En kyl oikeesti osaa neuvoa.......

        Mulla on käyny säkä, kun synnyin jo aika lailla maalla ja sit muutin vielä maaseudummalle miehein perässä.......

        Sun pitäs ihan ekana hakee töitä jostain muualta päin suomee. Tai sit pyrkiä opiskelemaan johonkin maalaispaikkaan.. Sit voisit löytää omasi sieltä ja voisitte hankkia sen oman paikkanne........

        ..alottaa uusi elämä.. hmm uusi elämä.. voisiko tuo olla mahdollista??


      • outzak
        pervokki kirjoitti:

        ..alottaa uusi elämä.. hmm uusi elämä.. voisiko tuo olla mahdollista??

        Mikä seutu sua kiinnostais?? Tää etelä-savo on ihan kivaa aluetta. En kai ny mainostanut.....???;))

        Jos sulla on ammatti, ni eiku soittoja eri firmoihin.. Ja jos ei oo, ni ainakin tossa mikkelin päässä on vaikka minkä sortin kouluja, joihin voi mennä ihan aikuisenakin..

        Siitä vaan, pervis!! Ei se ota, jos ei annakkaan!!;))


      • outzak kirjoitti:

        Mikä seutu sua kiinnostais?? Tää etelä-savo on ihan kivaa aluetta. En kai ny mainostanut.....???;))

        Jos sulla on ammatti, ni eiku soittoja eri firmoihin.. Ja jos ei oo, ni ainakin tossa mikkelin päässä on vaikka minkä sortin kouluja, joihin voi mennä ihan aikuisenakin..

        Siitä vaan, pervis!! Ei se ota, jos ei annakkaan!!;))

        ..mä tykkään järvistä..olis niin kiva käydä soutelemassa ja kenties pilkillä jos sen homman alottas ja tietysti uida..ja halpaa pitäs olla.. ja joku työ... pistän korvan taakse tämän systeemin kyllä.. tarvitsisin elämänmuutosta..


      • outzak
        pervokki kirjoitti:

        ..mä tykkään järvistä..olis niin kiva käydä soutelemassa ja kenties pilkillä jos sen homman alottas ja tietysti uida..ja halpaa pitäs olla.. ja joku työ... pistän korvan taakse tämän systeemin kyllä.. tarvitsisin elämänmuutosta..

        järviä piisaa!!:)) Kandee ruveta kyselemään hommia järvi-suomesta päin!!!

        Hintatasosta en ossoo sanoo, et onko eroo, kun en nyt oikein muista milloin viimeks olisin ollu helsingin päässä ruokaostoksilla...;))

        Jos elämänmuutosta haluat, ni etelä-savvoon muuttaminen ei varmasti oo mitenkään huonoin vaihtoehto!!!;)))


      • outzak kirjoitti:

        järviä piisaa!!:)) Kandee ruveta kyselemään hommia järvi-suomesta päin!!!

        Hintatasosta en ossoo sanoo, et onko eroo, kun en nyt oikein muista milloin viimeks olisin ollu helsingin päässä ruokaostoksilla...;))

        Jos elämänmuutosta haluat, ni etelä-savvoon muuttaminen ei varmasti oo mitenkään huonoin vaihtoehto!!!;)))

        ..saas nähdä miten tulevaisuudessa käy..minne vie lie pervokin tie..


      • outzak
        pervokki kirjoitti:

        ..saas nähdä miten tulevaisuudessa käy..minne vie lie pervokin tie..

        jos muuttoliike vaihteeks liikkuis sieltä etelästä tänneppäin... Muistaakseni asun yhdessä niistä muuttotappiokunnista......:(((

        Mie en ymmärrä, täällä on ihanaa asua!! Mut siellä etelässä taitaa olla enempi rahaa ja työpaikkoja...tai jotai..


      • outzak kirjoitti:

        jos muuttoliike vaihteeks liikkuis sieltä etelästä tänneppäin... Muistaakseni asun yhdessä niistä muuttotappiokunnista......:(((

        Mie en ymmärrä, täällä on ihanaa asua!! Mut siellä etelässä taitaa olla enempi rahaa ja työpaikkoja...tai jotai..

        ..pakkautuu tänne ja asuntojen hinnat törkeitä tämä on järjetöntä.. eipä periaatteessa mikään pidä mua täällä..


      • outzak
        pervokki kirjoitti:

        ..pakkautuu tänne ja asuntojen hinnat törkeitä tämä on järjetöntä.. eipä periaatteessa mikään pidä mua täällä..

        puhe-elin kätteen ja kyselemään työ- tai opiskelupaikkoja!!!:))

        Täältäpäin saa ison talon tontteineen samalla hinnalla, ku helsingistä yksiön....:)

        Ja vuokratkin on varmaan pienemmät.. Tosin näissä maalaispaikoissa ei pääse bussilla niin kätevästi paikasta paikkaan, ku stadissa, mut kyl tähänkin oppii..:)


      • outzak kirjoitti:

        puhe-elin kätteen ja kyselemään työ- tai opiskelupaikkoja!!!:))

        Täältäpäin saa ison talon tontteineen samalla hinnalla, ku helsingistä yksiön....:)

        Ja vuokratkin on varmaan pienemmät.. Tosin näissä maalaispaikoissa ei pääse bussilla niin kätevästi paikasta paikkaan, ku stadissa, mut kyl tähänkin oppii..:)

        ..olis pervokinkin unelma.. ehkä otan sen elimen käteen ja alan soittelee..mut nyt meen nukkuu..


      • outzak
        pervokki kirjoitti:

        ..olis pervokinkin unelma.. ehkä otan sen elimen käteen ja alan soittelee..mut nyt meen nukkuu..

        Hyviä semmoisia tahdon sulle toivottaa!!!:))

        Otas maanantaina elin käteen ja rupee toimimaan!!!;))


    • lentolupaa jos lupaattulla ehjänätakas, (.

      • ..en voi mitään ennen kuin oon oikeesti oppinut lentämään..siiiis muuten kuin ulos baarista..tai auton tuulilasiin..

        nimim..kokemusta löytyy..


      • pervokki kirjoitti:

        ..en voi mitään ennen kuin oon oikeesti oppinut lentämään..siiiis muuten kuin ulos baarista..tai auton tuulilasiin..

        nimim..kokemusta löytyy..

        NAURAA hullunlailla,


      • blät kirjoitti:

        NAURAA hullunlailla,

        ..ku nahkatukka tulee ottaa niskaperseotteella ja heittäöä vastaan tulevan auton tuulilasiin.. ei kyllä naurata.. siihen auttoi vain tuoppi ja mukava baarinpitäjä joka mut kadullta raahas takas tuopin ääreen.. "täällä ei tapella"


      • pervokki kirjoitti:

        ..ku nahkatukka tulee ottaa niskaperseotteella ja heittäöä vastaan tulevan auton tuulilasiin.. ei kyllä naurata.. siihen auttoi vain tuoppi ja mukava baarinpitäjä joka mut kadullta raahas takas tuopin ääreen.. "täällä ei tapella"

        moni tuoppikai kouraasi tarttunut on !


      • blät kirjoitti:

        moni tuoppikai kouraasi tarttunut on !

        ..moni tuoppi on tarttunut ja pitkään..


      • pervokki kirjoitti:

        ..moni tuoppi on tarttunut ja pitkään..

        kaljaa olleskaan mut nuorempanameinas toi punssimuki tarttuuvähän liiankinkanssa mut tajusinonneks et vittu kohta lipee mopokäsistä, sit en juonukkaa 4 vuoteen,


      • blät kirjoitti:

        kaljaa olleskaan mut nuorempanameinas toi punssimuki tarttuuvähän liiankinkanssa mut tajusinonneks et vittu kohta lipee mopokäsistä, sit en juonukkaa 4 vuoteen,

        ..tauko tulee jossain vaiheessa..se olis kyllä hyvä juttu kieltämättä..


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe