http://www.mtv3.fi/viihde/artikkelit.shtml?500065
ONKO ELINALLA LAPSI???
"Sarjan tapahtumista Miian (Venla Saartamo) kuolema jäi erityisesti mieleen. Se oli nuorelle yleisölle järkytys, kun nuori ihminen menehtyi. Sellaista elämä joskus on. Seppo pitää myös huolta lapsenlapsestaan, vaikka ei oikeasti ole tämän isoisä. Tämä johtuu siitä, että Seppo ei ole lapsensa Elinan (Sanna Luostarinen) isä, vaikka on kasvattanut tämän kuin oman lapsen."
ELINALLA LAPSI???
8
1917
Vastaukset
- läskimatti
karilla on lapsi.. ja elina on raskaana...
- ...
Elina on raskaana nyt näytetyissä jaksoissa, mutta hänellä on siis lapsi jaksoissa joita TEHDÄÄN nyt!
- ..............
Käsittääkseni Elinan näyttelijä on vapaalla nyt.
- skebujebu
.............. kirjoitti:
Käsittääkseni Elinan näyttelijä on vapaalla nyt.
...ehkä siksi Seppo lapsenlapsestaan huolta pitääkin juonikuviollisesti, kun Elina lähtee pois vähäksi aikaa...???
- ...
skebujebu kirjoitti:
...ehkä siksi Seppo lapsenlapsestaan huolta pitääkin juonikuviollisesti, kun Elina lähtee pois vähäksi aikaa...???
tota kyllä Sanna Luostarinen jää joksikin ajaks pois Salkkareista, mut tuskinpa Seppo nyt Elinan vauvaa jäis hoitaa.. Onkohan muuten Elinan näyttelijä oikeasti raskaana/saanut jo lapsen? Vai miksi on poissa? Joskus jonkun lehden kannessa luki "Salkkareiden Elina ja vauvakuume".. Ilmeisesti tarkoitti siis tätä näyttelijää! Oisko ollut joskus viime talvena/keväällä/kesällä, en muista tarkemmin..
- smile monkey
Eihän se oo ees syntynyt nii eihän sillä vielä oo lasta.
- pitää
... kirjoitti:
tota kyllä Sanna Luostarinen jää joksikin ajaks pois Salkkareista, mut tuskinpa Seppo nyt Elinan vauvaa jäis hoitaa.. Onkohan muuten Elinan näyttelijä oikeasti raskaana/saanut jo lapsen? Vai miksi on poissa? Joskus jonkun lehden kannessa luki "Salkkareiden Elina ja vauvakuume".. Ilmeisesti tarkoitti siis tätä näyttelijää! Oisko ollut joskus viime talvena/keväällä/kesällä, en muista tarkemmin..
Voipi pitää paikkaansakin et Sanna vois ihan oikeesti olla raskaana, sehän sopis juoni kuvioihin ett laitetaan se sarjassakin raskaaks niin ei katsojat ihmettele isoa vattaa. Ja onhan Sanna jo 30 wuotias joten viime vuosia viedään jos haluaa suht koht terveen lapsen.
Saako Elina taas keskenmenon? Tämäniltaisen jakson lopussa näytti pahaenteisesti siltä. :( Elina-parka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631782- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281277- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625