Sam Fox ihq lauluääni

Janna Forelli

Ihannenainen-aiheesta sikiää uusi ala-aihe, nimittäin ihannenaislaulaja. Pitääkö hänellä mielestäsi olla käheä, matala ääni, poppahtava, rockhenkinen Alanis-karjunta vai syntisen kaunis ja heleä ääni kuten ex-spaissari Emmalla? Minusta Samantha Foxin lauluääni on todella miellyttävä.

11

715

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on lesbo

      mut eihän se tähän aiheesen vaikuta mitenkään

      • lesboudella

        on ihannenainen kriteerin kanssa?


    • Kolmekymppinen M

      En pidä Samanthaa oikeastaan edes laulajana. Maggie Reillylla on oikein kaunis dynaaminen enkelinääni, jos kyse on herkästä materiaalista ja onhan noita monia muitakin. Käheämpää rockimpaa ääntäkin löytyy laidasta laitaan huipuista puhuttaessa. Esim. lahjakas KT Tunstall ja Bonnie Tyler ovat eräitä suosikkejani. KD Lang on myöskin erinomainen. Vicky Rostilla on dynaaminen vahva rockahtava soundi. Liian monta hyvää listattavaksi tähän.

      • laulaja..

        Ei se nyt ainakaan väärin laula


    • oli aikoinaan suosittu ja hyvä laulaja. Pidän hänen musiikista ja kuuntelen sitä vieläkin. Touch Me on yksi suosikeistani ja takuulla parempaa musaa kuin tämä nykyjumputus.

      • Äänimiez

        Samantha oli suosittu enemmänkin meloniensa/ulkonäkönsä ansiosta, ja oli sen ajan "nykyjumputusta". Laulajana ei häävi, mutta kuitenkin parempi kuin monet Autotune-aikakauden(n.91->)"laulajat". Biisit toki oli ammattilaisten hittikaavan mukaan väsäämiä tekeleitä, kuten esim Britneyllä.


    • AROSUSI-09

      Tulee ensimmäisenä mieleen,kun puhutaan ihanteellisesta naislaulajan äänestä.Ei siis mitään TATU-yhtyeen kimitystä,vaan sellaista...mm...naarasleijonan käheää korkealta matalalle yltävää...ääntelyä. http://www.youtube.com/watch?v=mzNEgcqWDG4 Naisten äänioikeuden puolesta.

      • Alvaa kuka

        Janis Joplinilla on jumalainen ääni.
        Muita ihanan persoonallisia ääniä mm. Elkie Brooks, Courtney Love ja Bitch Alertin Heinie.

        Myös sellanen kapakkalaulajan ääni uppoaa.


      • AROSUSI-09
        Alvaa kuka kirjoitti:

        Janis Joplinilla on jumalainen ääni.
        Muita ihanan persoonallisia ääniä mm. Elkie Brooks, Courtney Love ja Bitch Alertin Heinie.

        Myös sellanen kapakkalaulajan ääni uppoaa.

        http://www.youtube.com/watch?v=-7JVxE2SYxo Janis on ansainnut paikkansa postikorttikuvana kylppärini seinällä:) Jotenkin vain tuntuu,ettei nykyaika pysty kasvattamaan samalla tavalla tuntevia ja maailman näkeviä ihmisiä.*Huoh* Heinien ja Courtney Loven tiedän,mutta Elkie Brooks pitänee selvittää. http://s3.photobucket.com/albums/y71/lizdean/music stuff/?action=view¤t=ripjoplin.gif


    • Kuulokki
    • rtyuiopå

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1236
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1111
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      98
      833
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      308
      792
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe