Voi voi Tanja Sundell !!!

Nauravainen -80

Oops, miten taas pääsi käymään!?!!! Taas hänet heivattiin ennen semifinaalia pois! En kyllä yhtään ihmettele etteivät tuota tyrkkyä mukana pitäneet. Ei ole mitään muuten häntä vastaan mutta ei ollut mun mielestä oikea kisa tolle Tanjalle.

19

3632

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tätä laulaja?

      mutta googletin, ja ihan kivat sivut ja laulut sillä oli. oliko oikeesti idols-kisassa?

      • rztyrtg

        siellähän se oli viel teatteriviikonlopun mukana. en mä kyllä mitenkään kauheesti tykanny, ei ole mitenkään erikoinen, siks varmaan putoskin.


      • Rytmimunat
        rztyrtg kirjoitti:

        siellähän se oli viel teatteriviikonlopun mukana. en mä kyllä mitenkään kauheesti tykanny, ei ole mitenkään erikoinen, siks varmaan putoskin.

        No ilmeisesti ei ole seinähirrestä erottunut, koska en itse tunne kyseistä suuruutta ollenkaan. Kuitenkin silmä kovana olen katsonut Idolsia sekä tänä vuonna että menneinä kausina. Ikinä kuullutkaan mistään Sundellista. Onko se se Haaparantalainen tyttö, joka on yrittänyt Ruotsinkin Idolsissa ja Suomen Idolissa monta kertaa tms..?? Ei mitään hajua. Idolilla pitää olla erottuva karisma ja ennen kaikkea erottuva lauluääni. Jossain vaiheessa kannattais uskoa, että resurssit ei vaan riitä.


    • ed.keskusteluja seurannut

      vahingoniloa vai???

      • TANJA ITSE!!

        Ystäviltä olen kuullut mitä täällä minusta puhutaan ja nyt kyllä ihmetyttää kuinka kaksinaamaisia ihmiset onkaan!
        En ole tiennytkään että minulla on näin paljon vihamiehiä jotka todella iloitsevat tippumisestani!!
        Itse olen ihan tyytyväinen siitä että pääsin 35 joukkoon tässä kisassa,eikä maailmani todellakaan tähän kaadu,päinvastoin!
        Olen koko pienen ikäni paiskinut töitä saadakseni laulu uran rullaamaan ja että pääsisin vihdoin tekemään sitä mistä nautin ja ihmisille minä esiinnyn enkä itselleni!=)
        Jos täällä jotkut tietäisivät kuinka paljon olen tehnyt töitä laulamisen eteen niin tuskin monikaan todella nauttisi toisten "epäonnistumisista"!En voi ymmärtää ihmisiä jotka saavat itselleen mielihyvää toisten mollaamisesta ja pettymyksistä...
        Olen koko pienen ikäni aikana joutunut pettymään
        monet kerrat ja johtuen ihan siitä,
        että olen ollut liiankin sinisilmäinen ja kiltti luonteeltani ja tätä ovat monet käyttäneet hyväkseen ja näin minua onkin monet kerrat huijattu jne..
        Tällaiset kokemukset antaa mulle vain voimaa ja
        tahtoa pärjätä vielä paremmin!
        Muutenkin tiedän olevani sellainen persoona joka jakaa mielipiteet,mutta olen vain oma itseni ja kaikki eivät voikkaan tykätä kaikista.
        IHAN OIKEASTI olen luonteeltani hyvin sosiaalinen ja siis tykkään olla tekemisissä ihmisten kanssa ja nautin esiintymisestä ja laulamisesta ja tarkoitukseni on saada muutkin nauttimaan!
        Olen iloinen ja se saatetaan usein tulkita teennäiseksi ja samoin kuin jos on liian vakava se tulkitaan helposti ylimielisyydeksi.
        Minut ymmärretään monesti väärin ja jos minulla on joittenkin mielestä ärsyttävä irvistys hymy,
        niin en kai minä tahallani hymyile rumasti!??!
        Me ihmiset ollaan erilaisia ja jännittäessä teemme kaikki jotain mitä siinä tilanteessa ei välttämätä itse huomaakkaan..
        Minulla on esim.Juuri tämä nauraminen se juttu jolla peitän jännitystäni,mutta HEI sellainen minä olen!!Toiset tykkää toiset ei!
        Homma on kuitenkin niin että en rupea itseäni muuttamaan sen takia että jotkut ei tykkää,
        olen oma itseni ja jos en tällaisena kelpaa joillekkin niin se on voi,voi..
        Mulle riittää jos osa tykkää ja tulee joskus keikoilleni..
        Näille jotka tykkää kuunnella lauluani ja tulee joskus katsomaan esiintymisiäni niin annan todellakin kaikkeni sen eteen että saisin yleisön viihtymään!Sillä yleisöllehän sitä esiinnytään eikä itselleen..
        Ihmiset ovat kaikkein tärkein voimavara laulajille!
        Ilman ihmisiä ei ole laulajaakaan,sillä yleisö on ne jotka keikoille tulee ja ostaa levyjä jne...
        Minä rakastan laulamista ja esiintymistä ja jos saan yleisön viihtymään ja laulajan ja yleisön kemia toimii,se on se paras kiitos kaikesta ja syy miksi haluan laulajaksi!=)
        Ja jos todella täällä kirjoittelee S.T niminen henkilö minusta eniten näitä otsikoita,niin voisin sanoa että mene itseesi,olet aikuinen ihminen ja luulisi sinun ymmärtävän mua kun itsekkin tiedät kuinka vaikeaa on päästä pinnalle ja olet kahlannut kisoja läpi...
        Täällä sinun nimesi tulee monella kirjoittajalla esiin,niin todella on jo syytä epäilläkkin kun tuskin ketään ilman syytä ketään syyttäisi..
        Varsinkin kun olet joskus itsekin antanut mulle
        aihetta pitää sinua vähän ylpeänä?!


      • MIKA ANTTILA
        TANJA ITSE!! kirjoitti:

        Ystäviltä olen kuullut mitä täällä minusta puhutaan ja nyt kyllä ihmetyttää kuinka kaksinaamaisia ihmiset onkaan!
        En ole tiennytkään että minulla on näin paljon vihamiehiä jotka todella iloitsevat tippumisestani!!
        Itse olen ihan tyytyväinen siitä että pääsin 35 joukkoon tässä kisassa,eikä maailmani todellakaan tähän kaadu,päinvastoin!
        Olen koko pienen ikäni paiskinut töitä saadakseni laulu uran rullaamaan ja että pääsisin vihdoin tekemään sitä mistä nautin ja ihmisille minä esiinnyn enkä itselleni!=)
        Jos täällä jotkut tietäisivät kuinka paljon olen tehnyt töitä laulamisen eteen niin tuskin monikaan todella nauttisi toisten "epäonnistumisista"!En voi ymmärtää ihmisiä jotka saavat itselleen mielihyvää toisten mollaamisesta ja pettymyksistä...
        Olen koko pienen ikäni aikana joutunut pettymään
        monet kerrat ja johtuen ihan siitä,
        että olen ollut liiankin sinisilmäinen ja kiltti luonteeltani ja tätä ovat monet käyttäneet hyväkseen ja näin minua onkin monet kerrat huijattu jne..
        Tällaiset kokemukset antaa mulle vain voimaa ja
        tahtoa pärjätä vielä paremmin!
        Muutenkin tiedän olevani sellainen persoona joka jakaa mielipiteet,mutta olen vain oma itseni ja kaikki eivät voikkaan tykätä kaikista.
        IHAN OIKEASTI olen luonteeltani hyvin sosiaalinen ja siis tykkään olla tekemisissä ihmisten kanssa ja nautin esiintymisestä ja laulamisesta ja tarkoitukseni on saada muutkin nauttimaan!
        Olen iloinen ja se saatetaan usein tulkita teennäiseksi ja samoin kuin jos on liian vakava se tulkitaan helposti ylimielisyydeksi.
        Minut ymmärretään monesti väärin ja jos minulla on joittenkin mielestä ärsyttävä irvistys hymy,
        niin en kai minä tahallani hymyile rumasti!??!
        Me ihmiset ollaan erilaisia ja jännittäessä teemme kaikki jotain mitä siinä tilanteessa ei välttämätä itse huomaakkaan..
        Minulla on esim.Juuri tämä nauraminen se juttu jolla peitän jännitystäni,mutta HEI sellainen minä olen!!Toiset tykkää toiset ei!
        Homma on kuitenkin niin että en rupea itseäni muuttamaan sen takia että jotkut ei tykkää,
        olen oma itseni ja jos en tällaisena kelpaa joillekkin niin se on voi,voi..
        Mulle riittää jos osa tykkää ja tulee joskus keikoilleni..
        Näille jotka tykkää kuunnella lauluani ja tulee joskus katsomaan esiintymisiäni niin annan todellakin kaikkeni sen eteen että saisin yleisön viihtymään!Sillä yleisöllehän sitä esiinnytään eikä itselleen..
        Ihmiset ovat kaikkein tärkein voimavara laulajille!
        Ilman ihmisiä ei ole laulajaakaan,sillä yleisö on ne jotka keikoille tulee ja ostaa levyjä jne...
        Minä rakastan laulamista ja esiintymistä ja jos saan yleisön viihtymään ja laulajan ja yleisön kemia toimii,se on se paras kiitos kaikesta ja syy miksi haluan laulajaksi!=)
        Ja jos todella täällä kirjoittelee S.T niminen henkilö minusta eniten näitä otsikoita,niin voisin sanoa että mene itseesi,olet aikuinen ihminen ja luulisi sinun ymmärtävän mua kun itsekkin tiedät kuinka vaikeaa on päästä pinnalle ja olet kahlannut kisoja läpi...
        Täällä sinun nimesi tulee monella kirjoittajalla esiin,niin todella on jo syytä epäilläkkin kun tuskin ketään ilman syytä ketään syyttäisi..
        Varsinkin kun olet joskus itsekin antanut mulle
        aihetta pitää sinua vähän ylpeänä?!

        Hienoa Tanja,,nostan olematonta hattuani sulle,,kerran ollaan nähty,,,mut monesti olen kuunnellut,,,ja voin kertoa että kaikki tuo yllä oleva,,,,,,,,,TEHKÄÄ JOKU PERÄSSÄ????....noniin,,eihän niitä paljon,,,LÖYDY. upea laulaja,,,,. JA tälle RYTMIMUNALLE voisin sanoo että: taitaa olla KOVANA ollut joku muu kun silmä jos ei RUOTSIssakaan ole,,,,NÄKYny ;)..ELI: KÄDET POIS KONEHUONEESTA SILLOIN KUN ARVOSTELET.


    • singahdus-mies

      Tanjalla on omat vihaajansa ja fanittajansa. Hän on tunteita herättävä nainen...

      Oikeasti hyvä tyyppi ja ennenkaikkea laulaja. Toissijaisesti malli. Mut uskokaa ketä tahdotte =)

      Tässä tanja on hyvä... katsokaa video:

      http://www.youtube.com/watch?v=-sd07HZNta0

      • turkulainen

        En nyt tiedä, kuka tää s.t. on mutta kyllä sitä on jokaisen hyvä oppia kestämään sekä negatiivista että positiivista palautetta. Mulla on alusta alkaen ollut omat suosikkini, eikä Tanja ole kuulunu niihin, en halua tuntea huonoa omaatuntoa siitä jos en häntä kummoisena ole pitäny. kaikilla on omat mielipiteensä. Tanja, sun olis hyvä tuo asia oppia, kuitenkin toivotan sulle tsemppiä tulevaan.
        Siellä vaan on mielestäni ollut huomattavsti valovoimaisempia laulajia mukana.


      • Minä viimeisen kerran!
        turkulainen kirjoitti:

        En nyt tiedä, kuka tää s.t. on mutta kyllä sitä on jokaisen hyvä oppia kestämään sekä negatiivista että positiivista palautetta. Mulla on alusta alkaen ollut omat suosikkini, eikä Tanja ole kuulunu niihin, en halua tuntea huonoa omaatuntoa siitä jos en häntä kummoisena ole pitäny. kaikilla on omat mielipiteensä. Tanja, sun olis hyvä tuo asia oppia, kuitenkin toivotan sulle tsemppiä tulevaan.
        Siellä vaan on mielestäni ollut huomattavsti valovoimaisempia laulajia mukana.

        Olenko nyt valittanut kritiikistä jotain?
        EN MIELESTÄNI!
        Kritiikkiä otan mielelläni vastaan ja niistä pitää ottaa oppia ja niistä saa voimaa...
        Rakentavaa kritiikkiä on hyvä saada!
        Ei minua loukkaa jos en ole hyvä joittenkin mielestä,tiedän että laulaja ei ole koskaan valmis ja aina on kehittämisen varaa..
        Tiedän myös sen etten ole huono,sillä jos en uskoisi itseeni laulajana en myöskään jaxaisi yrittää enää tehdä mitään töitä sen eteen.
        Haluankin kehittää itseäni laulajana jatkuvasti..
        Nyt on kyse näistä kommenteista joissa on menty henkilökohtaisuuksiin ja joista voi rivien välistä tunnistaa sen että täällä kirjoittelee jotkut sellaiset henkilöt jotka minut tietää ja
        haluaa vain haukkua minua ihmisenä.
        Normaali kritiikki on aina tervetullutta joista voi ottaa oppia ja käyttää hyödykseen.
        Tosin tämä palsta ei taida olla siihen oikea paikka,jossa kuka tahansa voi kirjoittaa mitä tahansa ja aivan huvikseen nimimerkkien takana!=)
        Tämä jääköön nyt viimeiseksi viestikseni tästä aiheesta!
        Minä en rupea enempää puolustelemaan itseäni mistään,sillä en ole mielestäni kenellekkään tehnyt mitään väärää osallistumalla kyseiseen formaattiin!=)
        Niin ja kyllä minulle on onnitteluitakin tullut ja positiivista palautetta ihan kivasti,ihan vain tiedoksi!
        Haluankin kiittää kaikkia jotka ovat antaneet RAKENTAVAA kritiikkiä eikä ole sortunut haukkumaan muuten vain ja kiitos myös kaikille jotka olette antaneet positiivista palautetta,
        ajattelen teitä lämmöllä ja suurella sydämellä!
        Minä jatkan tästä eteenpäin rinta rottingila kohti uusia haasteita!=)
        Idols oli rankka,mutta hieno kokemus ja olen tyytyväinen että lähdin mukaan ja onnellinen siitä että pääsin 35 joukkoon!=)


      • turkulainen
        Minä viimeisen kerran! kirjoitti:

        Olenko nyt valittanut kritiikistä jotain?
        EN MIELESTÄNI!
        Kritiikkiä otan mielelläni vastaan ja niistä pitää ottaa oppia ja niistä saa voimaa...
        Rakentavaa kritiikkiä on hyvä saada!
        Ei minua loukkaa jos en ole hyvä joittenkin mielestä,tiedän että laulaja ei ole koskaan valmis ja aina on kehittämisen varaa..
        Tiedän myös sen etten ole huono,sillä jos en uskoisi itseeni laulajana en myöskään jaxaisi yrittää enää tehdä mitään töitä sen eteen.
        Haluankin kehittää itseäni laulajana jatkuvasti..
        Nyt on kyse näistä kommenteista joissa on menty henkilökohtaisuuksiin ja joista voi rivien välistä tunnistaa sen että täällä kirjoittelee jotkut sellaiset henkilöt jotka minut tietää ja
        haluaa vain haukkua minua ihmisenä.
        Normaali kritiikki on aina tervetullutta joista voi ottaa oppia ja käyttää hyödykseen.
        Tosin tämä palsta ei taida olla siihen oikea paikka,jossa kuka tahansa voi kirjoittaa mitä tahansa ja aivan huvikseen nimimerkkien takana!=)
        Tämä jääköön nyt viimeiseksi viestikseni tästä aiheesta!
        Minä en rupea enempää puolustelemaan itseäni mistään,sillä en ole mielestäni kenellekkään tehnyt mitään väärää osallistumalla kyseiseen formaattiin!=)
        Niin ja kyllä minulle on onnitteluitakin tullut ja positiivista palautetta ihan kivasti,ihan vain tiedoksi!
        Haluankin kiittää kaikkia jotka ovat antaneet RAKENTAVAA kritiikkiä eikä ole sortunut haukkumaan muuten vain ja kiitos myös kaikille jotka olette antaneet positiivista palautetta,
        ajattelen teitä lämmöllä ja suurella sydämellä!
        Minä jatkan tästä eteenpäin rinta rottingila kohti uusia haasteita!=)
        Idols oli rankka,mutta hieno kokemus ja olen tyytyväinen että lähdin mukaan ja onnellinen siitä että pääsin 35 joukkoon!=)

        No hyvä että olet tuolla fiiliksellä. En ole sinua halunnut loukata, ärsytti vain tuollainen asenne että sinua ei voi haukkua niin sanotusti kuin vain yksi ja ainoa henkilö. Täällä kun ei voi tietää kuka kirjottelee. Kyllä täällä monia muita on haukuttu vielä paljon enemmän kuin sinua mutta älä välitä tuollasista jutuist. Se vaan on tuntunu lapselliselta että sinä heti kirjotat tänne jonkun tuttusi (?) nimikirjaimet ja suoranaisesti hyökkäät jotain ihmistä kohtaan. Kun julkisuuteen lähtee mukaan niin pitää vaan kestää, aina on olemassa ihmisiä jotka eivät tykkää. Mutta tsemppiä sinulle yhä edelleen.


      • NYT TÄYTYY KORJATA VIELÄ!!
        turkulainen kirjoitti:

        No hyvä että olet tuolla fiiliksellä. En ole sinua halunnut loukata, ärsytti vain tuollainen asenne että sinua ei voi haukkua niin sanotusti kuin vain yksi ja ainoa henkilö. Täällä kun ei voi tietää kuka kirjottelee. Kyllä täällä monia muita on haukuttu vielä paljon enemmän kuin sinua mutta älä välitä tuollasista jutuist. Se vaan on tuntunu lapselliselta että sinä heti kirjotat tänne jonkun tuttusi (?) nimikirjaimet ja suoranaisesti hyökkäät jotain ihmistä kohtaan. Kun julkisuuteen lähtee mukaan niin pitää vaan kestää, aina on olemassa ihmisiä jotka eivät tykkää. Mutta tsemppiä sinulle yhä edelleen.

        Minä kirjoitin ensimmäisen kerran koko sivuille vasta nyt!!!
        Minä en ole aloittanut mitään juttuja kenestäkään,
        enkä ole kenenkään nimimerkkiä maininnut!
        Mielenkiintoni heräsi kun joku mainitsi eräästä naisesta siihen malliin että arvasin kenestä on kyse,sitten joku kirjoitti saaneensa tämän vielä kiinni itse teosta ja olin järkyttynyt!
        En voinut uskoa että kyseinen henkilö olisi niin lapsellinen että kirjoittelisi minusta täällää perättömiä juttuja.
        Sitten muistelin kuinka inhottava hän on joskus minullekkin ollut ja ennenkin olen kuullut hänestä sanottavan diiva,ilkeä jne..
        Sitten täällä monet kirjoittivat hänestä ja luin hänestä aiheen jossa hänen kerrottiin haukkuneen täällä joitakin ja siinä luki jotenkin niin että
        käsitin, että hän on myös haukkunut minua.
        Minä en ole tänne kirjoitellut mitään aiheita,hyvänen aika sentään!
        Itse en olisi voinut kuvitellakkaan kyseisen henkilön kirjoittavan minusta täällä!!!
        Jestas sentään!
        Minusta täällä on kirjoitettu pahaan sävyyn ja itse en kyllä sortuisi tekemään samaa pahimmalle vihamiehellenikään!
        Niin että nyt vielä selkeydeksi se että minä en ole kirjoittanut tänne yhtään mitään ennen kuin nyt,ettei tule lisää väärinkäsityksiä!
        Kuulin huhuja että täällä keskustellaan minusta,mutta nyt vasta sain aikaiseksi tulla tänne selvittämään asian!
        En edes halunnut tietää mitä täällä keskustellaan,
        ettei tule paha mieli.
        Mutta sen verran utelias luonne on että kyllä mua jonkin verran kiinnostaa mitä musta puhutaan ja varsinkin jos puhutaan jotain sellaista mikä ei pidä paikkaansa harmittaa!
        Mutta se mikä ei tapa,niin vahvistaa ja mielestäni olen nyt jo tehnyt tarpeeksi selväksi oman kantani asioihin ja enää en tule edes lukemaan tänne näitä asioita!
        Eli jos joku nyt haluaa jatkaa ja vääristellä vielä asioita jos ei muuta tekemistä ole,niin siitä vaan!
        Minä en kirjoita enää riviäkään tästä aiheesta,enkä luultavasti edes halua tulla tänne enää lukemaan näitä suurimmaksi osaksi olevia törkeyksiä ja typeryyksiä!
        Arvostan niitä jotka osaa kirjoittaa fiksusti negatiivisistakin asioista,eikä halventavaan sävyyn,kuten tämän otsikon tekijä on tehnyt!
        Mutta hienoa jos otsikon tehnyt saa minun tippumisestani mielihyvää itselleen..
        On sekin sitten saavutus,vaikka laulutaidoillani/olemuksellani en olisikaan hänelle hyvää oloa suonut!Tunteita herättänyt kuitenkin!JEE!!=O


      • Ei fanita
        NYT TÄYTYY KORJATA VIELÄ!! kirjoitti:

        Minä kirjoitin ensimmäisen kerran koko sivuille vasta nyt!!!
        Minä en ole aloittanut mitään juttuja kenestäkään,
        enkä ole kenenkään nimimerkkiä maininnut!
        Mielenkiintoni heräsi kun joku mainitsi eräästä naisesta siihen malliin että arvasin kenestä on kyse,sitten joku kirjoitti saaneensa tämän vielä kiinni itse teosta ja olin järkyttynyt!
        En voinut uskoa että kyseinen henkilö olisi niin lapsellinen että kirjoittelisi minusta täällää perättömiä juttuja.
        Sitten muistelin kuinka inhottava hän on joskus minullekkin ollut ja ennenkin olen kuullut hänestä sanottavan diiva,ilkeä jne..
        Sitten täällä monet kirjoittivat hänestä ja luin hänestä aiheen jossa hänen kerrottiin haukkuneen täällä joitakin ja siinä luki jotenkin niin että
        käsitin, että hän on myös haukkunut minua.
        Minä en ole tänne kirjoitellut mitään aiheita,hyvänen aika sentään!
        Itse en olisi voinut kuvitellakkaan kyseisen henkilön kirjoittavan minusta täällä!!!
        Jestas sentään!
        Minusta täällä on kirjoitettu pahaan sävyyn ja itse en kyllä sortuisi tekemään samaa pahimmalle vihamiehellenikään!
        Niin että nyt vielä selkeydeksi se että minä en ole kirjoittanut tänne yhtään mitään ennen kuin nyt,ettei tule lisää väärinkäsityksiä!
        Kuulin huhuja että täällä keskustellaan minusta,mutta nyt vasta sain aikaiseksi tulla tänne selvittämään asian!
        En edes halunnut tietää mitä täällä keskustellaan,
        ettei tule paha mieli.
        Mutta sen verran utelias luonne on että kyllä mua jonkin verran kiinnostaa mitä musta puhutaan ja varsinkin jos puhutaan jotain sellaista mikä ei pidä paikkaansa harmittaa!
        Mutta se mikä ei tapa,niin vahvistaa ja mielestäni olen nyt jo tehnyt tarpeeksi selväksi oman kantani asioihin ja enää en tule edes lukemaan tänne näitä asioita!
        Eli jos joku nyt haluaa jatkaa ja vääristellä vielä asioita jos ei muuta tekemistä ole,niin siitä vaan!
        Minä en kirjoita enää riviäkään tästä aiheesta,enkä luultavasti edes halua tulla tänne enää lukemaan näitä suurimmaksi osaksi olevia törkeyksiä ja typeryyksiä!
        Arvostan niitä jotka osaa kirjoittaa fiksusti negatiivisistakin asioista,eikä halventavaan sävyyn,kuten tämän otsikon tekijä on tehnyt!
        Mutta hienoa jos otsikon tehnyt saa minun tippumisestani mielihyvää itselleen..
        On sekin sitten saavutus,vaikka laulutaidoillani/olemuksellani en olisikaan hänelle hyvää oloa suonut!Tunteita herättänyt kuitenkin!JEE!!=O

        Onkos lapsellista kiljua täällä kritiikkiä vastaan, sillä teet itselles eniten hallaa. Kun julkisuutta väkisin hakee, ja tunkee itsensä ihan jokaiseen mahdollisuuteen saada sitä, niin tottakai sitä tyrkyn maineen saa. Mikä ihme siinä julkisuudessa viehättää? Sekö, että saisi paljon rahaa vain tekemättä töitä.... se sen täytyy olla. Niinpä ne tyhjät tähdenlennot ovat taivaalta tippuneet hups heijaa vaan, kun kuplat ovat puhjenneet eikä heillä olekaan ollut mitään oikeasti antaa.


    • Kreikatar

      Hyvä Tanja että osaat ottaa kritiikkiä ja palautettakin vastaan. Olet ihan hyvä laulaja ja ulkoisetkin edellytyksesi riittävät varmasti todella, todella pitkälle.

      Googletin pikaisesti nimesi, kun en ole aiemmin siihen koskaan törmännyt ja löysin sulta aika mielenkiintoisia kytköksiä: Yhteistyökumppaniverkostossasi näyttää olevan aikamoista vilunkiporukkaa, joten pidäthän huolta siitä että kaikki sopimukset on tehty kirjallisesti jne.

      Bongasin tuolta ainakin sellaisen nimen kuin Marco Hakala, joka taas on tämä Ensio Musicin, eli Selecta-levy-yhtiön mystinen tuottaja-setä (jota kukaan ei oikeastaan tunne).

      EnsioMusic sitten taas on juuri saanut isot sanktiot epärehellisestä toiminnastaan kustannussopimusasioissa: http://www.elvisry.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=580:tuomo-haemaelaeinen-paeaesi-irti-kustannussopimuksista&catid=1:uutiset&Itemid=53 ja yhtiö on muutenkin ollut melkoisella tyhjäkäynnillä sen jälkeen kun omistajansa Ensio Armas kuuoli joskus vuonna kirves ja kypärä.

      Toivottavasti he kuitenkin ymmärtävät arvosi ja pystyvät oikeastikin auttamaan sinua urallasi. Se olisi hienoa paitsi sulle, niin myös tuon kyseisen firman imagolle.

      Et olisi silti ensimmäinen tyttö, jonka unelmat tuolla raiskataan. Usko vaan - mä tiedän!

    • toinen turkulainen

      Joo... No tuo EnsioMusic onkin jo surullisen kuuluisa paikallinen legenda.

      Pari kirjanpitäjää osti yrityksen aikoinaan vanhan omistajan kuollessa ja sen jälkeen sieltä on kaikki varteenotettavat artistit häipyneet vuoron perään.

      Toi Marco Hakala on käsittääkseni tämän uuden kauden väkeä myös. Ei minkäänlaisia varteenotettavia meriittejä takana hälläkään. Firma on käsittääkseni avainhenkilöilleenkin enemmän hauska harrastus kuin mikään bisnes.

      Tanjalla varmaan mahkut korkeammallekin tasolle kyllä.

    • Selecta-automaatti
    • Selecta-automaatti

      Ja sitäpaitsi: On Marco Hakalalla meriittejä vaikka muille jakaa. Se on tuottanut AP Karvosen levyt ja Pepe le Mokoa ja vaikuttaa aktiivisesti myös The Orkesteri -yhtyeessä: http://www.facebook.com/orkesteri

      • hujatuksi tullut

        Ei Marcolla ainakaan sopimukset pidä, tiedän sen henkilökohtaisesti.


      • Com_Turku

        Nosto


    • Com_Turku

      Huijarihan se on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4934
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3237
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1385
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      180
      1216
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      64
      897
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      868
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      847
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      718
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe