Onko "jalopuu" teidän mielestänne hienon näköistä auton sisustuksessa. Entä vaaleat nahat? Parempi puolisko aina tyrmää auton ostoaikeet, jos siinä on jalopuuta tai vaaleaa nahkaa. Näyttää kuulemma kauhealta, minun silmään taas passaa. Ainakin joissakin yksilöissä.
jalopuu/
12
1769
Vastaukset
- jalomuovi
Ei nyt tietenkään kauppa jää tekemättä jalopuun takia, jos auto on muuten hyvä
- esko
veisit paremman puoliskosi Lada ostoksille.
- Marxgf
Vaalea sisustus ei kuulu autoon, mauton ja ei tarkoituksenmukainen.
Puun käytöllä auton sisustuksessa on pitkät perinteet ja ennen puu oli puuta. Syy miksi nämä nykyiset muovipaneelit näyttävät usein kamalilta on että niissä on kiiltoa liikaa ja ne eivät näytä lakatulta puulta, lakka ei ole 100% kiiltävää. Katsoppa johonkin autoon missä on puujäljitelmä tehty aavistuksen mattapintaiseksi.- Pekka_
On edelleen automerkkejä joissa puu on puuta...
- puleeraaja
Kyllä lakkapinta on 100% kiiltävä marssi vaikka ensimäiseen soitinliikkeeseen ja katso pianon tai kitaran pintaa niin kyllä kiiltää, mattapinta vain kielii huonosta työnlaadusta ja on lakkapinnassa tosi ruma ja viimeistelemätön.
- Anonyymi
Itse tykkään kovasti, mutta tarkennan sen verran että on oltava aitoa puuta. Sen kyllä erottaa milloin on aitoa ja milloin jäljitelmää, hieman kuin paketti vs. laminaatti. Sen erottaa heti.
Pidän enemmän mattapintaisesta enkä oikein ymmärrä miksi kaunis viilu pitää peittää paksun lakkakerroksen alle. -93 mallisessa E34 BMW oli hienot mattalakatut jalopuut, mielestäni.
Vaalea sisusta on myös ihan jees. Paljon mukavampi ja valoisampi kuin se iänikuinen musta tai harmaa. Minulla on harrasteautossani beigen värinen sisusta. Ainoa haittapuoli on että se on todella arka likaanumaan eli ei ole niin käytännöllinen kuin musta tai harmaa.
Käyttöautossani on mustan värinen sisusta ja alumiiniset paneelit. Ne kojelaudan sekä ovien paneelit haluaisin vaihtaa puisiksi, kunhan vain jostain löydän sopivan hintaiset. - Anonyymi
Kyllähän kojelauta pitää olla aitoa karvaista höyläämätöntä kuusilautaa eikä mitään ämpärimuovia. Siihen kun huonosti poraa reijät mittareille niin mittarin raosta näkee kojelaudan sisällekin ja sähköjohtojen oikosulkujen savut pääsee helpommin pois sieltä.
- Anonyymi
Lahopuu -kojelauta olisi vielä hienompi. Paitsi ehkä silloin kun menee hermo ja lyö nyrkillä kojetauluun...
Semmoiset virkamiehenharmaat kelohonkaiset puulistat ja -kehykset voisi olla komiat muutoinkin harmaassa tai mustassa sisustuksessa. ; )
- Anonyymi
Minusta vaalea sisusta vaalean beigeillä nahkajakkaroilla ja tumma puu, tai vaikka puujäljitelmä on hienoimmat auton sisustukset mitä voi olla. X-typen 2009 vuosimallin Jaguareissa on usein, vanhemmissa puu liian vaaleaa.
Taitaa olla tällasten vanhempien ukkojen suosiossa, nuoria ei yleensä miellytä. - Anonyymi
Riippuu miten tehty. Puupinnan pitäisi olla yhtenäinen ja sen näköinen, että kuuluu sisutukseen eikä jälkeenpäin lisätty. Jossain vanhoissa autoissa hyvännäköisiä
Saab, palapeli.
http://www.angelfire.com/space2/kuvia/saaba/354_002.jpg
Mersu, ruma.
https://i.imgur.com/DtcGG.jpg
Mersu, ok.
http://www.kamera-petteri.fi/dynavin.jpg
Vaalea nahka voi olla jossain hyvännäköinen, mutta en itse ottaisi likaantumisen takia ja tykkään mustasta kojelaudasta, johon ei sovikaan.- Anonyymi
Puulistat sopii hienosti erityisesti vanhaan harrasteautoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1522170
- 171896
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241718- 951367
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77968