Mukava mutta ruma?

Upea ja mukava

Olen miettinyt kauan sitä mitä tekisin. Olen tavannut muuten mukavan ja upean henkilön jonka kanssa synkkaa ihan hyvin, mutta ainoa mikä haittaa on tämän ihmisen ulkonäkö. En ole itsekään aina ollut upea ulkoisesti, mutta liikunta ja terveelliset ruokailutottumukset ovat auttaneet minua varsin paljon joten en enää ole sillä tavalla ruma. Muita ihmisiä olen tavannut mutta he ovat kaikki olleet pinnallisia vaikkakin paremman näköisiä. Ei tämäkään tapaus ihan toivoton ole, potentiaalia kyllä löytyy ja uskon että ulkonäkö paranee ajan kanssa. En myöskään haluaisi sortua liian pinnalliseen ajattelutapaan mutta en tiedä kehtaisiko rumaa kumppania esitellä vanhemmilleen, kavereilleen ja yleensäkin kehtaako liikkua kahdestaan missään. Joten en oikein tiedä mitä tekisin...

17

1636

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerran mietit

      sitä että kehtaako niin parempi vaan että unohdat ja jatkat etsimistä. Teet sillä molemmille palveluksen.

      • kolmaskokki

        Kun sen oikean löydät niin et epäröi. Näin on vaikkei sitä helpolla uskoiskaan ennenkuin sen on kokenut.


    • hone-y

      Tuskin on mikään maailmanloppu, jos kaverin vaatteet voisivat olla tyylikkäämmät tai hiukset laitettu paremmin. Nämä asiat ovat helposti muutettavissa, tosin vasta kun suhdetta on takana jo jonkin aikaa. Ei uudelle tuttavuudelle voi mennä sanomaan, että tekisit jotain lookillesi.

      Mitä tapahtuisi vaikka liikkuisit ruman kumppanin kanssa? Tuskin yhtään mitään. Ongelma on paljon isompi sinulle kuin kenellekään muulle. Muille se ei välttämättä ole ongelma ollenkaan.

      Kannattaa vähän miettiä sitä, mitä kumppanin ulkonäkö sinulle todella merkitsee. Joillekin hyvännäköinen kumppani on elintärkeä, koska hyvännäköisten kanssa hengaillessaan tuntee kuuluvansa parempaan porukkaan ja voi näyttää sen muillekin. Pinnallista mutta minkäs teet. Jos ajattelet samoin, niin ei teillä tulevaisuutta ole...

    • oikeastikko

      olemme näin pinnallisia me ihmiset? Jos oikeasti pidät kyseisestä ihmisestä, ei sinun tarvitse miettiä asioita tyyliin kehtaako sitä toista näyttää vanhemmille, kavereille...melkein sanoisin, etten ole sen toisen arvoinen.

      • aito on oikea

        Ja näitähän löytyy. TVn mediavallan aikana salarakkaat ovat yhä useamman elämää. Ulkoisten seikkojen esittely siirtyy aivottomasti elämiin.


      • eläin...

        ja käyttäytyy eläimellisesti


    • on ruma,

      mutta todella ihana ja sydämellinen. En vaihtaisi, vaikka Brad Pitt tulisi pyytämään mukaansa.

    • scale

      täytyy miettiä, ehkä ette tosiaankaan ole tarkoitetut toisillenne.
      Kun mä olen alkanut tapailla jotakuta, niin en usko, että olisin alkanut edes tapailla, jos olisin ajatellut siitä ihmisestä noin.
      Mulla on ollut pikemminkin päinvastoin ne ihmiset ovat jotenkin olleet mun silmissä miellyttävän oloisia. No aina ei tietysti ole sisältö vastannut ulkokuorta, mutta enpä minäkään ole tainnut aina miellyttää vastapuolta, mutta sellaista elämä on.

    • mieluummin

      hyvännäköisen kusipään kanssa? Fakta on, että oli sitten ruma tai komea niin jonain päivänä kaikki ne on yhtä rumia ja ryppyisiä. Erona vaan, että joillakin on aivot ja mukava luonne ja joillakin pelkkä rapistunut ulkokuori.

      • Upea ja mukava

        No kusipäät eivät kyllä sytytä yhtään. Tuntuu vain vaikealta ajatella että toisesta voi pitää vaikkei vastaa yhtään kuvitelmia omasta ihannekumppanistaan.


      • Upea ja mukava kirjoitti:

        No kusipäät eivät kyllä sytytä yhtään. Tuntuu vain vaikealta ajatella että toisesta voi pitää vaikkei vastaa yhtään kuvitelmia omasta ihannekumppanistaan.

        Kauneus ja komeus ovat katoavaista. Aika ja elämä opettaa vielä sinuakin, mikä tässä elämässä on oikeasti tärkeää. Tosin onhan suurin osa ihmisistä minä mukaan luettuna sen verran ulkokultaisia, että pitäähän kumppanin ulkonäössä jotain viehättävää olla, että suhde edes alkaisi. Onneksi makuja on moneksi.


    • hanskaa...

      tämänkin elämänalueen suvereenisti, muutenhan meillä olisi paljon avioeroja ja perheväkivaltaa...

    • milton

      lenkille ja syötä sille samaa ruokaa mitä ite syöt niin hetken päästä sekään ei enää oo "sillä tavalla ruma".

    • ......naamari

    • flot

      murzi on ruma mutta mukava

    • EiSäälistäVaanr

      Joo ei tuu toimiin kun määrittelet ittes toisen yläppuolelle ja sitten toteat ettette ole samalla viivalla :) rehellisesti vaa pidä ystävänä ni ei tartte selitellä sitä miksi ja miksi...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1175
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      82
      719
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      663
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      487
    Aihe