Olen miettinyt kauan sitä mitä tekisin. Olen tavannut muuten mukavan ja upean henkilön jonka kanssa synkkaa ihan hyvin, mutta ainoa mikä haittaa on tämän ihmisen ulkonäkö. En ole itsekään aina ollut upea ulkoisesti, mutta liikunta ja terveelliset ruokailutottumukset ovat auttaneet minua varsin paljon joten en enää ole sillä tavalla ruma. Muita ihmisiä olen tavannut mutta he ovat kaikki olleet pinnallisia vaikkakin paremman näköisiä. Ei tämäkään tapaus ihan toivoton ole, potentiaalia kyllä löytyy ja uskon että ulkonäkö paranee ajan kanssa. En myöskään haluaisi sortua liian pinnalliseen ajattelutapaan mutta en tiedä kehtaisiko rumaa kumppania esitellä vanhemmilleen, kavereilleen ja yleensäkin kehtaako liikkua kahdestaan missään. Joten en oikein tiedä mitä tekisin...
Mukava mutta ruma?
Upea ja mukava
171638
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Ymmärrä jo seettä oon kiva :) m-n
- Otatko yhteyttäKaivattuusi tänä vuonna?
- Onki meilläMies kaikki hyvin?
- Persut nousi kakkospaikalle ohi kokoomuksen - SDP alle 23%Näin tosiaan näyttää, että persujen kannatus nousee hitaasti kohti vaaleja. Se on toki ollut heille tavallista aiemminkin.
Vastaukset 17
Vanhimmat
sitä että kehtaako niin parempi vaan että unohdat ja jatkat etsimistä. Teet sillä molemmille palveluksen.
Kun sen oikean löydät niin et epäröi. Näin on vaikkei sitä helpolla uskoiskaan ennenkuin sen on kokenut.
Tuskin on mikään maailmanloppu, jos kaverin vaatteet voisivat olla tyylikkäämmät tai hiukset laitettu paremmin. Nämä asiat ovat helposti muutettavissa, tosin vasta kun suhdetta on takana jo jonkin aikaa. Ei uudelle tuttavuudelle voi mennä sanomaan, että tekisit jotain lookillesi.
Mitä tapahtuisi vaikka liikkuisit ruman kumppanin kanssa? Tuskin yhtään mitään. Ongelma on paljon isompi sinulle kuin kenellekään muulle. Muille se ei välttämättä ole ongelma ollenkaan.
Kannattaa vähän miettiä sitä, mitä kumppanin ulkonäkö sinulle todella merkitsee. Joillekin hyvännäköinen kumppani on elintärkeä, koska hyvännäköisten kanssa hengaillessaan tuntee kuuluvansa parempaan porukkaan ja voi näyttää sen muillekin. Pinnallista mutta minkäs teet. Jos ajattelet samoin, niin ei teillä tulevaisuutta ole...
olemme näin pinnallisia me ihmiset? Jos oikeasti pidät kyseisestä ihmisestä, ei sinun tarvitse miettiä asioita tyyliin kehtaako sitä toista näyttää vanhemmille, kavereille...melkein sanoisin, etten ole sen toisen arvoinen.
Ja näitähän löytyy. TVn mediavallan aikana salarakkaat ovat yhä useamman elämää. Ulkoisten seikkojen esittely siirtyy aivottomasti elämiin.
ja käyttäytyy eläimellisesti
mutta todella ihana ja sydämellinen. En vaihtaisi, vaikka Brad Pitt tulisi pyytämään mukaansa.
täytyy miettiä, ehkä ette tosiaankaan ole tarkoitetut toisillenne.
Kun mä olen alkanut tapailla jotakuta, niin en usko, että olisin alkanut edes tapailla, jos olisin ajatellut siitä ihmisestä noin.
Mulla on ollut pikemminkin päinvastoin ne ihmiset ovat jotenkin olleet mun silmissä miellyttävän oloisia. No aina ei tietysti ole sisältö vastannut ulkokuorta, mutta enpä minäkään ole tainnut aina miellyttää vastapuolta, mutta sellaista elämä on.
hyvännäköisen kusipään kanssa? Fakta on, että oli sitten ruma tai komea niin jonain päivänä kaikki ne on yhtä rumia ja ryppyisiä. Erona vaan, että joillakin on aivot ja mukava luonne ja joillakin pelkkä rapistunut ulkokuori.
No kusipäät eivät kyllä sytytä yhtään. Tuntuu vain vaikealta ajatella että toisesta voi pitää vaikkei vastaa yhtään kuvitelmia omasta ihannekumppanistaan.
Kauneus ja komeus ovat katoavaista. Aika ja elämä opettaa vielä sinuakin, mikä tässä elämässä on oikeasti tärkeää. Tosin onhan suurin osa ihmisistä minä mukaan luettuna sen verran ulkokultaisia, että pitäähän kumppanin ulkonäössä jotain viehättävää olla, että suhde edes alkaisi. Onneksi makuja on moneksi.
tämänkin elämänalueen suvereenisti, muutenhan meillä olisi paljon avioeroja ja perheväkivaltaa...
lenkille ja syötä sille samaa ruokaa mitä ite syöt niin hetken päästä sekään ei enää oo "sillä tavalla ruma".
murzi on ruma mutta mukava
Joo ei tuu toimiin kun määrittelet ittes toisen yläppuolelle ja sitten toteat ettette ole samalla viivalla :) rehellisesti vaa pidä ystävänä ni ei tartte selitellä sitä miksi ja miksi...
Sorry vaan, sä ulkonäkökeskeinen oot. Muute mietis asiaa et.
Hal & iso rakkaus katsoo kandee.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Hal_ja_iso_rakkaus