Löysin viestiketjun koskien autoissa olevaa kala-tunnusta. Mitäpä tarkoittaa sitten musta härkätarra auton perässä? Onko siinä jotain symboliikkaa, ilmeisesti sillä aika monessa olen sen nähnyt.
Härkä-tunnus
9
5399
Vastaukset
- Hei hei
Ainakin Espanjassa härkätarra on autoissa yleinen ja siellä se on espanjankielisyyden ja Espanjamielisyyden tunnus. Espanjassa autoissa yleinen on myös aasitarra joka on kataloniankielisyyden ja Kataloniamielisyyden tunnus. En tiedä mitä härkätarra Suomessa tarkoittaa.
Paras tunnus on kuitenkin miehisyyden tunnus eli kivespussit:
http://www.bumpernuts.com/orange 005.jpg
Vitsi vitsinä! Onko kukaan muuten nähnyt Suomessa autoissa kivespusseja?- Retku
usein Suomen liikenteessä.
- äijähän on
Kylän kuuluisin SONNI.
- walistus
Härällä ei ole munia enää. Härkäsymboli siis merkitsee: Olen kuohittu, yritän päteä vielä sentään autolla mutta turhaan.
- kipu
On siinä symboliikkaa. Auto, josta kyseinen tunnus
löytyy, on Lamborghini.- sitroen.
härkämerkki sopii kuin nenä päähän.
Lamborghini on vanha traktorimerkki...
- Anonyymi
Tällaisen löysin: kun autoon on liimattu Osborne Bull, eli musta härkä, kyseisellä autolla on käyty Espanjassa. Siis ajettu Euroopan halki Espanjaan ja sitten takaisin Suomeen.
Toinen versio, jonka olen kuullut, niin ko. auton omistajilla on asunto Espanjassa.
Tosin ensimmäinen on loogisempi. Kuulemma Saksasta haetaan sitten joku hirvi -tarra autoon.- Anonyymi
Jotkut ovat vaan innostuneet ostamaan etelän lomamatkalla (ei autolla) tarran kun niitä on tyrkyllä joka paikassa. Sitten ylpeänä liimataan autoon kotona merkiksi että on sitä käyty ihan Espanjassa saakka (viikon seuramatkalla).
- Anonyymi
Kuohittu uros eli härkä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745