Elikkä lihottaako e-pillerit?Koska muutama ystäväni on käyttänyt e-pillereitä ja lihonnut siinä samalla about 5kg.Nimittin en halua alkaa käyttämään e-pillereitä jos ne lihottavat,koska minulla on muutenkin huono itsetunto ja lihavuuden pelko.Olen pääsemässä kammoistani hieman yli,mutta jos lihoaisin pillereiden takia,saattaisi tilanne huonontua.Eli nyt siis vastauksia,odottelee 17-vuotias tyttönen.
LIHOTTAAKO E-PILLERIT???
7
5042
Vastaukset
- ihmisestä
toiset voi lihota muutaman kilon, mutta toiset voi niiden vaikutuksesta laihtua, kolmanneksi vielä tunnen muutaman tapauksen jossa halut katosi pillereiden myötä.. se on ihan yksilöllistä..
- järjellinen
Uskopa vain, että pelkkä lihominen kuuluu pillereiden sivuvaikutuksista mitättömimpiin. Suosittelen hormonitonta ehkäisykeinoa.
- dfadg
Oon syöny pillereitä nyt 4 vuotta (cerazettee). Paino on noussu kyllä omien elämäntapojen takia, pysy kaks vuotta ihan samana :) Ei oo vaikuttanu ihon kuntoon, eikä oo mitään mielialamuutoksia (niinku oli menkkojen aikaan). Tunnen kyllä olevani tasapainoisempi ihminen, mutta liekkö tullut iän mukana.
- tseni
saattaa tulla muutama kilo lisää, mutta pienirintaisille se yhvä puoli, että se turvottaa rintoja.. :D
- jhfjahfkj
itselläni pienet rinnat eikä ole rintoihin mitään vaikutusta ollut
- Lady_Me
vaan lisää ruokahalua. Ja silloinhan se on itsestä kiinni miten suhtautuu siihen, että syökö halun mukana vai antaako olla. JA tietysti että mitä syö. Mutta perheneuvolassa varmasti sanotaan nämä kaikki samat asiat jos olisit sieltä kysynyt ja sitä ne tapaa painottaa, että jokaiselle pillerit vaikuttaa yksilöllisesti kuten näissäkin vastauksissa on tullut ilmi =)
- Farraw
Ei pillerit itsessään lihota, vaan saattavat aiheuttaa esim. makeanhimoa normaalia enemmän. Ja loppu on sitten ihan itsestä kiinni...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa933641Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.292403Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1422049Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.34901- 44841
En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on30820Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen61805Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet5799- 40707
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies89695