parturiin?

minne..

kauhajoen paras parturi? missä? suositelkaa..
erityisesti edullista.

13

5746

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :-)

Menepä Hiusstudio Virpiin Kotipizzan viereen. Siellä on pirtsakka ja ammattitaitoinen Virpi, jonka käsittelyssä sinusta tulee kuin uusi ihminen. Hinnatkin ovat kohdallaan.

• ...

virpiä suosittelen minäkin..

• Justiinjoo

Onko se laskenut alvin 8 prossaan?

• Justiinjoo kirjoitti:

Onko se laskenut alvin 8 prossaan?

en suosittele virpiä ku kamala uteleen asioita ja levittää eteenpäin.Outin hius on hyvä ja kohtuu hintainen.

• Klippan
        taitsu73 kirjoitti:

en suosittele virpiä ku kamala uteleen asioita ja levittää eteenpäin.Outin hius on hyvä ja kohtuu hintainen.

Juu EN suosittele liioin tätä ekana mainittua ollenkaan (kokemusta on...) sairaaloisen utelias kun on,hyhhyhhyh..Outi the BEST!

• nytky
        taitsu73 kirjoitti:

samaa mieltä!

• my68

Hei!

Kauhajoen ehdottomasti paras ja myös edullisin kampaaja on Minna Parturi-kampaamo Kentauri!!

Etsin kauan kunnollista ja persoonallisia kampauksia tekevää kampaajaa ja onneksi se löytyi vain 60 km.n päästä:)

• Karvat-oon

Terveisiä Kauhajoen karvankaitsijoille... Hinnat nettiin niin saatatte saada asiakkaan :-) Eipä oo koskaan tullu käytyä täällä parturis.

Yks parturi sano kerran feisbuukis kauhajoki-ryhmäs jotta "samanlaiset hinnat meillä kaikilla on", mitä mä en usko, sillä sehän olisi kartelli...

• kalju33

Sielä missä saisi kuitin

• TARKKATARKKAILIJA

Älä muuta sano! Mäkin oon törmänny sellaiseen kuittikikkailuun, kun oon maksanut pankkikortilla ja saanut siitä ao. kuitin, niin kysytään: TARVIITKO KUITIN? Mitä, mitä HELVATTIA SE MEINAA, KUN LAKI SANOO, ETTÄ SE ON ANNETTAVA ASIAKKAALE JA PISTE. Nimittäin se pankkikorttikuitti on aivan eri asia, kuin KASSAKUITTI. Kannattaa ottaa se mukaan tai rypistää roskakoriin. SIIS: olkaamme kuluttajat tarkkoina. Koska ne veroeurot joka puljusta ovat kultaakin kalliimpaa näinä aikoina!

• takkutukkaa

Tuisku on ehdottomasti paras ja edullisin!

• hemuli-setä

samaa mieltä

• TUISKUUN JA PIAN

Onko Tuiskutar alkanut muittenkin päitä leikkailemaan, ko miesten ja lasten??? Mäkin haluan sinne NAINEN kun olen..........en ole tyytyväinen Kauhajoen naiskampaajiin olleenkaan!!!!!!!!!!!

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      243
      4223
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      118
      2681
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2432
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      82
      1477
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      116
      1466
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1189
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      78
      1107
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      983
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      976
    10. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      171
      951
    Aihe