parturiin?

minne..

kauhajoen paras parturi? missä? suositelkaa..
erityisesti edullista.

13

5653

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :-)

      Menepä Hiusstudio Virpiin Kotipizzan viereen. Siellä on pirtsakka ja ammattitaitoinen Virpi, jonka käsittelyssä sinusta tulee kuin uusi ihminen. Hinnatkin ovat kohdallaan.

    • ...

      virpiä suosittelen minäkin..

      • Justiinjoo

        Onko se laskenut alvin 8 prossaan?


      • Justiinjoo kirjoitti:

        Onko se laskenut alvin 8 prossaan?

        en suosittele virpiä ku kamala uteleen asioita ja levittää eteenpäin.Outin hius on hyvä ja kohtuu hintainen.


      • Klippan
        taitsu73 kirjoitti:

        en suosittele virpiä ku kamala uteleen asioita ja levittää eteenpäin.Outin hius on hyvä ja kohtuu hintainen.

        Juu EN suosittele liioin tätä ekana mainittua ollenkaan (kokemusta on...) sairaaloisen utelias kun on,hyhhyhhyh..Outi the BEST!


      • nytky
        taitsu73 kirjoitti:

        en suosittele virpiä ku kamala uteleen asioita ja levittää eteenpäin.Outin hius on hyvä ja kohtuu hintainen.

        samaa mieltä!


    • my68

      Hei!

      Kauhajoen ehdottomasti paras ja myös edullisin kampaaja on Minna Parturi-kampaamo Kentauri!!

      Etsin kauan kunnollista ja persoonallisia kampauksia tekevää kampaajaa ja onneksi se löytyi vain 60 km.n päästä:)

    • Karvat-oon

      Terveisiä Kauhajoen karvankaitsijoille... Hinnat nettiin niin saatatte saada asiakkaan :-) Eipä oo koskaan tullu käytyä täällä parturis.

      Yks parturi sano kerran feisbuukis kauhajoki-ryhmäs jotta "samanlaiset hinnat meillä kaikilla on", mitä mä en usko, sillä sehän olisi kartelli...

    • kalju33

      Sielä missä saisi kuitin

      • TARKKATARKKAILIJA

        Älä muuta sano! Mäkin oon törmänny sellaiseen kuittikikkailuun, kun oon maksanut pankkikortilla ja saanut siitä ao. kuitin, niin kysytään: TARVIITKO KUITIN? Mitä, mitä HELVATTIA SE MEINAA, KUN LAKI SANOO, ETTÄ SE ON ANNETTAVA ASIAKKAALE JA PISTE. Nimittäin se pankkikorttikuitti on aivan eri asia, kuin KASSAKUITTI. Kannattaa ottaa se mukaan tai rypistää roskakoriin. SIIS: olkaamme kuluttajat tarkkoina. Koska ne veroeurot joka puljusta ovat kultaakin kalliimpaa näinä aikoina!


    • takkutukkaa

      Tuisku on ehdottomasti paras ja edullisin!

      • hemuli-setä

        samaa mieltä


      • TUISKUUN JA PIAN

        Onko Tuiskutar alkanut muittenkin päitä leikkailemaan, ko miesten ja lasten??? Mäkin haluan sinne NAINEN kun olen..........en ole tyytyväinen Kauhajoen naiskampaajiin olleenkaan!!!!!!!!!!!


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      78
      1520
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1267
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      120
      1237
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1166
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1034
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      82
      833
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      772
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      765
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      380
      738
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      123
      701
    Aihe