Rahalla et saa miestä ostettua.
Miesten kesken kun asioita rakennetaan, niin me emme kysele toisiltamme, että miten paljon tuo ja tuo tulee maksamaan.
Me kysymme, että montako miestä tarvitaan.
Montako miestä tarvitaan pyörittämään sähkölaitosta?
Montako miestä tarvitaan pellolle töihin?
Montako miestä tarvitaan tehdasta pyörittämään?
Montako miestä tarvitaan vesilaitokselle?
Montako miestä tarvitaan?
- Ja niin monta miestä tarvitaan, ettei kenenkään tarvitse nähdä kohtuutonta vaivaa!
Yleisesti me olemme unohtaneet kaiken tuon. Kaiken reiluuden.
Nykyään kukaan ei kysele. Kaikki vain kyselevät että paljonko maksaa, paljonko maksaa ...
... Tämän päivän mies on myyty mies ...
... Siinä on mies joka myy oman perheensäkin ... ... Omat lapsensakin ...
... Ja mitä kaikkea muuta mies voi vielä myydäkään, niin tämän päivän mies sen myy ...
"Rahako se ihmisen tyhmänä pitää"
Yksinkertaista. Yksinkertaistako?
M135
0
425
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925308
- 564141
- 252239
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282088Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161815- 151474
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹321293Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201076- 211010
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431001