omiin poistoihin. Hyvät ihmiset, jotain tolkkua niihinkin.
Olen todella vihainen GRRRRRRRRRRR.........
Älkää enää ikinä valittako sefujen poistoista kun kerran itse poistatte omat juttunne. Mukavia ketjuja olis kiva lukea vielä jälkeenkin päin.
En enää ikinä, koskaan, milloinkaan puhu enkä kirjoita kenellekään. *kihisee kiukusta*
Olen kyllästynyt
6
831
Vastaukset 6
- joku persoona
Saattaa jollekulle sopia hyvin. Nyt on tilaa ja passelit kirjoittajat?
(harmittaahan ne poistot, minuakin) - ex-koltis
Hartiahieronta?
- Pussipuskapiru
auttais..koskas tuut koltiainen hieroskelemaan? :))
- heippatirallaa
sitä mieltä olen jotta poistajat on niitä palstojen omahyväisimpiä tyyppejä, itsekkyyden läpilyömiä. oisitko samoilla aatoslinjoilla?
- tuffe
Sinä senkin! Vasta olit poissa vaikka kuinka kauan, ja nyt TAAS! Tuollainen häippääminen on kiellettyä.. MURRRRR.. kuulitko??
Toisaalta kirjoitat asiaa, miksi ihmeessä valittaa poistoista jos niitä itsekin harrastaa.. - Pussipuskapiru
Palsta hiljeni niin että en jaksanut yksistään täällä huuhailla:)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1561747
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt5531523Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"
Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l1801509Sinkut-palstan suurin valhe
Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va281966Miesten suusta kuultua
Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "178938- 58816
- 58786
- 59763
- 65753
Haluaisin mies tietää pari juttua
Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt26750