omiin poistoihin. Hyvät ihmiset, jotain tolkkua niihinkin.
Olen todella vihainen GRRRRRRRRRRR.........
Älkää enää ikinä valittako sefujen poistoista kun kerran itse poistatte omat juttunne. Mukavia ketjuja olis kiva lukea vielä jälkeenkin päin.
En enää ikinä, koskaan, milloinkaan puhu enkä kirjoita kenellekään. *kihisee kiukusta*
Olen kyllästynyt
6
825
Vastaukset
- joku persoona
Saattaa jollekulle sopia hyvin. Nyt on tilaa ja passelit kirjoittajat?
(harmittaahan ne poistot, minuakin) - ex-koltis
Hartiahieronta?
- Pussipuskapiru
auttais..koskas tuut koltiainen hieroskelemaan? :))
- heippatirallaa
sitä mieltä olen jotta poistajat on niitä palstojen omahyväisimpiä tyyppejä, itsekkyyden läpilyömiä. oisitko samoilla aatoslinjoilla?
- tuffe
Sinä senkin! Vasta olit poissa vaikka kuinka kauan, ja nyt TAAS! Tuollainen häippääminen on kiellettyä.. MURRRRR.. kuulitko??
Toisaalta kirjoitat asiaa, miksi ihmeessä valittaa poistoista jos niitä itsekin harrastaa.. - Pussipuskapiru
Palsta hiljeni niin että en jaksanut yksistään täällä huuhailla:)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt475045Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.632855Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?2621257Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391104Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh711084Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611075- 1281038
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok721004- 141944
- 49904