omiin poistoihin. Hyvät ihmiset, jotain tolkkua niihinkin.
Olen todella vihainen GRRRRRRRRRRR.........
Älkää enää ikinä valittako sefujen poistoista kun kerran itse poistatte omat juttunne. Mukavia ketjuja olis kiva lukea vielä jälkeenkin päin.
En enää ikinä, koskaan, milloinkaan puhu enkä kirjoita kenellekään. *kihisee kiukusta*
Olen kyllästynyt
6
829
Vastaukset
- joku persoona
Saattaa jollekulle sopia hyvin. Nyt on tilaa ja passelit kirjoittajat?
(harmittaahan ne poistot, minuakin) - ex-koltis
Hartiahieronta?
- Pussipuskapiru
auttais..koskas tuut koltiainen hieroskelemaan? :))
- heippatirallaa
sitä mieltä olen jotta poistajat on niitä palstojen omahyväisimpiä tyyppejä, itsekkyyden läpilyömiä. oisitko samoilla aatoslinjoilla?
- tuffe
Sinä senkin! Vasta olit poissa vaikka kuinka kauan, ja nyt TAAS! Tuollainen häippääminen on kiellettyä.. MURRRRR.. kuulitko??
Toisaalta kirjoitat asiaa, miksi ihmeessä valittaa poistoista jos niitä itsekin harrastaa.. - Pussipuskapiru
Palsta hiljeni niin että en jaksanut yksistään täällä huuhailla:)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701439
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3311049- 43885
- 39739
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html158735- 48678
- 52561
- 116558
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244529557Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44521