Tunnen erään ihmisen,joka jatkuvasti haukkuu ihmisiä ties miksi...Ei ole olemassa hänen mielestään yhtään kunnon ihmistä,vaan kaikki ovat jotenkin hulluja tai muuten pipejä päästään...
Oli ihan pakko tänään miettiä,että mistä tuollainen asenne johtuu?Onko se huonoa itsetuntoa vai koliseeko siellä hänen omassa nupissaan?
Mitäs mieltä te olette?
Viiraako?
21
3169
Vastaukset
- samanlaisen
Nyt kun oikein mietin niin en muista yhtään kertaa että olisi jotain positiivista jostakusta sanonut.
Luulen että päässään tuulee sellainen läpiveto ettei huomaa olevansa itse se joka ansaitsisi ne haukut.tällaiset ihmiset pitävät itseään muita parempina...Ja odottavat että heitä kehutaan koko ajan...
- helppis
kolahtaa.Kertokaa ihmiset mistä kysymys.
- yopollo
samanlaisia on vastaan tullut ovat olleet lähinnä tympääntyneitä itseensä. Jos tuo käytös on kovin provosoivaa on vaikea muistaa itse olla lyömättä lyötyä.
- SikurLiina ejk
..aina tuntuu löytyvän. Oman valintani mukaan pysyttelen heistä kaukana. Luullakseni heillä itsellään on kaikkein hankalinta omien nahkojensa sisällä.
mietin sitä juuri,että mistä se yleensä johtuu,että ihmisestä tulee sellainen?Olisi ollut kiva,kun siitä aiheesta olisi tullut juttua,mutta ei....
Mulla on vaikea välttää tätä kyseistä ihmistä,koska olemme samassa työpaikassa..:)
- esko tennari
Ameriikan intiaanit kunnioittivat suuresti mieleltään erikoisia kulkijoita. Nämä lahjakkaat saivatkin erityiskohtelua ja vapauksia, joita ei heimojen muille jäsenille suotu.
Jotta kehuiksikin noita katkeria lausahduksia voisi kutsua. Vai mitä urpo (tuo lapinlahden lapatossu).joskus ole tehty sitäkin,että heittäydytään hulluksi,niin ei tarvitse armeijaa aloittaa..:DD
Jos tämä viesti nyt on monta kertaa,nii sorry vaan..joku temppuilee ny tässä..:)
- Viiraa
Saisi olla.
Kyllä viiraa ihan omaksi tarpeeksi:=))- Viira
mii-su kirjoitti:
sitä joskus itelläki...Sillai sopivasti kolisee..;)
Mikä on Viira.
Että missä sitä käytetään.? - holanteri
Viira kirjoitti:
Mikä on Viira.
Että missä sitä käytetään.?miisu olla märänpään osastomies?
- animattiN
Viira kirjoitti:
Mikä on Viira.
Että missä sitä käytetään.?käytetään esim. huopaa tehdessä sekä paperia valmistettaessa. On erään lainen verkko.
Viira kirjoitti:
Mikä on Viira.
Että missä sitä käytetään.?tiiä,mutta kait te tiiätte,että tuota sanaa käytetään myös,ku jonkin päässä viiraa,eli heittää...:))
- jos sillä
mii-su kirjoitti:
tiiä,mutta kait te tiiätte,että tuota sanaa käytetään myös,ku jonkin päässä viiraa,eli heittää...:))
viiraa päässä ja pahasti ;)
Kiva avaus sinulla,vastaanotosta en niin tiedä ;( jos sillä kirjoitti:
viiraa päässä ja pahasti ;)
Kiva avaus sinulla,vastaanotosta en niin tiedä ;(Ei taida olla mun alaa tää alotusten teko.Mut kiitti ny kummiski....:DD
- itseäsi kohtaan
mii-su kirjoitti:
Ei taida olla mun alaa tää alotusten teko.Mut kiitti ny kummiski....:DD
noin kriittinen katso mitä hengentuotteita toiset tarjoavat ja huomaat että muilla on tasossa parantamisen varaa ja sekös erästä kismittää ja silloin pieni koura etsii maasta kiven jolla heittää, mie tiiän ;)
itseäsi kohtaan kirjoitti:
noin kriittinen katso mitä hengentuotteita toiset tarjoavat ja huomaat että muilla on tasossa parantamisen varaa ja sekös erästä kismittää ja silloin pieni koura etsii maasta kiven jolla heittää, mie tiiän ;)
Kiitti vaan...Mut kyllä mulla oikeesti ois parantamisen varaa...:DDD
Mut ny lähen telkkarin katteluun..nii ja mussuttamaan ihania suklaanamuja..:)
Ketjusta on poistettu 90 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117265Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635288- 954894
- 524045
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493996- 2223883
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283598- 413243
- 522819
- 412397