Viiraako?

Tunnen erään ihmisen,joka jatkuvasti haukkuu ihmisiä ties miksi...Ei ole olemassa hänen mielestään yhtään kunnon ihmistä,vaan kaikki ovat jotenkin hulluja tai muuten pipejä päästään...
Oli ihan pakko tänään miettiä,että mistä tuollainen asenne johtuu?Onko se huonoa itsetuntoa vai koliseeko siellä hänen omassa nupissaan?
Mitäs mieltä te olette?

21

3201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samanlaisen

      Nyt kun oikein mietin niin en muista yhtään kertaa että olisi jotain positiivista jostakusta sanonut.

      Luulen että päässään tuulee sellainen läpiveto ettei huomaa olevansa itse se joka ansaitsisi ne haukut.

      • tällaiset ihmiset pitävät itseään muita parempina...Ja odottavat että heitä kehutaan koko ajan...


    • helppis

      kolahtaa.Kertokaa ihmiset mistä kysymys.

      • liian "totinen" juttu tälle palstalle...:)


    • yopollo

      samanlaisia on vastaan tullut ovat olleet lähinnä tympääntyneitä itseensä. Jos tuo käytös on kovin provosoivaa on vaikea muistaa itse olla lyömättä lyötyä.

      • kyllä siinä saa melkein purra kielensä poikki...:)


    • SikurLiina ejk

      ..aina tuntuu löytyvän. Oman valintani mukaan pysyttelen heistä kaukana. Luullakseni heillä itsellään on kaikkein hankalinta omien nahkojensa sisällä.

      • mietin sitä juuri,että mistä se yleensä johtuu,että ihmisestä tulee sellainen?Olisi ollut kiva,kun siitä aiheesta olisi tullut juttua,mutta ei....

        Mulla on vaikea välttää tätä kyseistä ihmistä,koska olemme samassa työpaikassa..:)


    • esko tennari

      Ameriikan intiaanit kunnioittivat suuresti mieleltään erikoisia kulkijoita. Nämä lahjakkaat saivatkin erityiskohtelua ja vapauksia, joita ei heimojen muille jäsenille suotu.
      Jotta kehuiksikin noita katkeria lausahduksia voisi kutsua. Vai mitä urpo (tuo lapinlahden lapatossu).

      • joskus ole tehty sitäkin,että heittäydytään hulluksi,niin ei tarvitse armeijaa aloittaa..:DD

        Jos tämä viesti nyt on monta kertaa,nii sorry vaan..joku temppuilee ny tässä..:)


    • Viiraa

      Saisi olla.
      Kyllä viiraa ihan omaksi tarpeeksi:=))

      • sitä joskus itelläki...Sillai sopivasti kolisee..;)


      • Viira
        mii-su kirjoitti:

        sitä joskus itelläki...Sillai sopivasti kolisee..;)

        Mikä on Viira.
        Että missä sitä käytetään.?


      • holanteri
        Viira kirjoitti:

        Mikä on Viira.
        Että missä sitä käytetään.?

        miisu olla märänpään osastomies?


      • animattiN
        Viira kirjoitti:

        Mikä on Viira.
        Että missä sitä käytetään.?

        käytetään esim. huopaa tehdessä sekä paperia valmistettaessa. On erään lainen verkko.


      • Viira kirjoitti:

        Mikä on Viira.
        Että missä sitä käytetään.?

        tiiä,mutta kait te tiiätte,että tuota sanaa käytetään myös,ku jonkin päässä viiraa,eli heittää...:))


      • jos sillä
        mii-su kirjoitti:

        tiiä,mutta kait te tiiätte,että tuota sanaa käytetään myös,ku jonkin päässä viiraa,eli heittää...:))

        viiraa päässä ja pahasti ;)
        Kiva avaus sinulla,vastaanotosta en niin tiedä ;(


      • jos sillä kirjoitti:

        viiraa päässä ja pahasti ;)
        Kiva avaus sinulla,vastaanotosta en niin tiedä ;(

        Ei taida olla mun alaa tää alotusten teko.Mut kiitti ny kummiski....:DD


      • itseäsi kohtaan
        mii-su kirjoitti:

        Ei taida olla mun alaa tää alotusten teko.Mut kiitti ny kummiski....:DD

        noin kriittinen katso mitä hengentuotteita toiset tarjoavat ja huomaat että muilla on tasossa parantamisen varaa ja sekös erästä kismittää ja silloin pieni koura etsii maasta kiven jolla heittää, mie tiiän ;)


      • itseäsi kohtaan kirjoitti:

        noin kriittinen katso mitä hengentuotteita toiset tarjoavat ja huomaat että muilla on tasossa parantamisen varaa ja sekös erästä kismittää ja silloin pieni koura etsii maasta kiven jolla heittää, mie tiiän ;)

        Kiitti vaan...Mut kyllä mulla oikeesti ois parantamisen varaa...:DDD

        Mut ny lähen telkkarin katteluun..nii ja mussuttamaan ihania suklaanamuja..:)


    Ketjusta on poistettu 90 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe